Nightwish - Imaginarium

Uih, aika eeppistä. Tuskassa en ole ikinä käynyt, olisiko ensi vuonna ensimmäinen kerta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
punaviini :)

- - - Updated - - -

Ei jumalauta kun repes tolle vaikka onkin vanha juttu :D

Olipas hämärän näköistä, kun suunnilleen kolmen minuutin kohdalla yleisöstä on poimuttu suhteellisen paljon Tuomas Holopaisen näköiseksi itsensä stailannut jätkä. Tuli sellainen "wtf, lavallahan sen piti olla" -fiilis :D

Mä olin paikalla.. Keikka oli mun mielestä oikein hyvä, ja tämä uusi alankomaiden vahvistus hoiti tonttinsa hyvin, vaikkakin pidän kyllä ehkä kuitenkin enemmän Olzonin äänestä. Leffalle antaisin 1,5 tähteä. Liian vaikeaselkoinen ja "taiteellinen" mun makuun. En ole mikään hc-fani, joten voi olla että mulla meni jotain juttuja ohi mitä enemmän bändiä seuranneet olisivat tajunneet.
Keikkahan siis soitettiin ennen leffaa, missä nyt mitään järkeä ollut. Porukka ottanut muutaman bissen ja keikan jälkeen hyvällä fiiliksellä ja sen jälkeen pitäisi istua 1,5h katsomassa elokuvaa. Kyllähän moni sieltä poistuikin leffan alkumetreillä. Ilmeisesti elokuvan tuotantoyhtiö halusi tämän menevän tässä järjestyksessä.

Vaikka kyseessä onkin IL/IS, niin ylläri pylläri nuo tulokset.

Ai että, huomenna pääsee kattomaan ton leffan <3 Ei sitä ookkaan odotettu kun melkeen vuosi :D Ilman ennakko-odotuksia mennään, sillä ei noita arvosteluita kannata ottaa tosissaan. Kyseessä on kuitenkin HOLOPAISEN mielikuvituksesta revitty elokuva, eli ei voida olettaakkaan että sitä kaikki ymmärtäisivät.
Katsokaapa vaikka Nightwishin kappaleita, joku Dead Boys Poem, jonka tulkitseminen on äärettömän vaikeaa, eikä ensimmäisen kuuntelukerran jälkeen voi ymmärtää kappaleen ideaa ja ajatusta. Tämä sama pätee tossa elokuvassa, tuskinpa itsekään kovana Nightwish (ja varsinkin T.Holopainen) fanina tulen tajuamaan koko elokuvan ekalla katselukerralla, vaan sekin pitää katsoa useaan otteeseen ennen kuin siitä saa mitään muuta irti kuin elokuvien viihde-arvoa, kaiken muun jäädessä hämärän peittoon :D

Millonkohan tulossa DVD:lle ? Leffaan ei päässyt sairastumis- ja aikataulusyistä sillon kun sinne liput oli, ja turussa sen näyttäminen lopetettiin liian nopeaan ja nyt odottelen kuumeisesti sen ilmestymistä DVD:lle, josta ei löydy mitään infoa.

Back
Ylös Bottom