Nightwish - Imaginarium

Luulen että Holopaisella on käyttöä noin laajalle äänialalle :thumbs: Oon ihmetelly miten voivat olla tyytyväisiä Anetteen kun hieman teknisesti rajottuneen kuulonen laulaja. Hyvin onnistuneita biisejä kuitenkin nuo Aneten äänelle tehdytkin ovat mutta eiköhän Jansenin ääni loisi lisää mahdollisuuksia.

Ja kyllä toi Elize Rydin lavaolemuskin enemmän säväyttää kun Olzonin.

Ja kyllä toi Elize Rydin lavaolemuskin enemmän säväyttää kun Olzonin.
Kyllä. :kuola:

amaranthe.jpg

Jos haluaa kunnon maistiaisia Floor Jansenista niin you tuubiin After Forever - Energize Me. Ei varmaan paljon parempaa laulajaa kyllä tähän hätään olisi voinut löytää...

Harmikun ne ei ottanu Sania sinne, vaikka Radio Rockikin koitti kosiskella sitä. Olis aika cool, kun Nightwish vetäisi kunnon hype-encorena, ODOTA! MIKSI KARKUUN JUOKSIT NIIN VAROEN!

Laitetaan omakin lusikka soppaan. Nightwish-fani n. vuodesta 2000 lähtien. Metalli on sittemin jäänyt, mutta kuuntelen NW:tä edelleen silloin tällöin. Imaginarium oli vallan mainio levy. En todellakaan arvannut, että näin kävisi.. Tosin olin viime aikoina alkanu oikeasti huolehtimaan Anetten iästä, sillä hän alkoi olla jo aika vanha. Hänen lähtönsä antanee bändillekin useita elinvuosia!

Laitetaan omakin lusikka soppaan. Nightwish-fani n. vuodesta 2000 lähtien. Metalli on sittemin jäänyt, mutta kuuntelen NW:tä edelleen silloin tällöin. Imaginarium oli vallan mainio levy. En todellakaan arvannut, että näin kävisi.. Tosin olin viime aikoina alkanu oikeasti huolehtimaan Anetten iästä, sillä hän alkoi olla jo aika vanha. Hänen lähtönsä antanee bändillekin useita elinvuosia!

Aika vanha?
41 vuotta onkin jo niin korkea ikä, orkesterin muutkin jäsenet on jo melko ikäloppuja.

Vittu jos joku Sani valitaan niin tuhoan kaikki NW tiedostoni koneelta ja iTunesista ja poltan niiden levyt tossa pihalla saatana.

Hoho, aikasta pitkä eukko. Amazoni oikeen :D

Hyvin vetää kyllä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
On kyllä aika hyvä. Stage presence kyllä kohdallaan.

Jep jep. Itekin oon Nightwishia diggaillut Oceanborn albumista lähtien. Tarjan lähtö aikoinaan oli kova homma, mutta sitä osasi jo odottaa, kun oli itse puhellut, ettei oo tarkoitus pyöriä metallin parissa loppuelämää (aika jännä, et soolona tekee kuitenkin vielä samaa).

Anetten aikaisista albumeista tykkäsin paljonkin, etenkin tästä viimeisimmästä. Silti koko ajan mulla oli semmonen kutina, et tämä yhteistyö ei tuu toimimaan kauaa. Vanhojen biisien tulkinta kun oli ihan hyvää, mutta silti siitä samalla puuttui jotain.

Tää Floor on kyllä kova mimmi. Todellakin jatkoon, ja mun puolesta tervetuloa vaikka vakio jäseneksi. Vanhat biisitkin kuulostaa taas siltä, miltä pitääkin! :dance:

Kyllä ihmettelen, jos jostain paremman laulajan kaivavat kuin Floor. Toivottavasti kiinnitetään vakituiseksi laulajaksi, on paljon parempi tuohon orkesteriin kuin tämä viimeisin missään vaiheessa...

Viimeisten huhujen mukaan ovat kaavailleet Arja Havakkaa vakituiseksi. Sillä on etuna vankka kokemus ja osaa skulaa skebaa! Linnut tausta-orkesterillekkin olisi paikka tarjolla isommille kiertueille.

Back
Ylös Bottom