Nightwish - Imaginarium

http://www.iltalehti.fi/popstars/201210010180417_ps.shtml

Kohta voi olla vaikeeta löytää laulajaa , ei välttämättä helpoin työpaikka...
YES YES YES

Tarjaa ei voi kukaan päihittää, mutta on tämä Jansen nyt paljon parempi kuin Anette. Jos saatais toi "POP"- nyt biiseistä pois
Juuri näin.

Enkä nyt välttämättä sano että Nightwish a'la Anette kuraa on, mutta se on aivan eri musiikkia ja itselle ei vain kolahda kuten 'true' Nightwish eli Tarjan kera.
Tarjan kanssa Nightwish oli ainutlaatuinen (joo... varmasti on muita vastaavia, but you get it) ja Aneten kanssa yksi muista.

Mistä bändeistä toi Jansen on tunnettu ? Haluaa ääninäytteen :D Totta, tarjaa ei voi päihittää, mutta Anette anto kyllä oman juttunsa nightwishiin mikä sopi mun korvaan, mut Tarja saa kyllä ihon kananlihalle sillontällön vieläkin. Aneten kohdalla näni ei oo ikinä käynyt :D Toisaalta tätä kyseistä leffaa odotin ja yhä odotan kyllä niin paljon, ja Imaginaerum albumi soi mun korvaan, että kyllä tällänen harmittaa kovaa fania.

YES YES YES

Juuri näin.

Enkä nyt välttämättä sano että Nightwish a'la Anette kuraa on, mutta se on aivan eri musiikkia ja itselle ei vain kolahda kuten 'true' Nightwish eli Tarjan kera.
Tarjan kanssa Nightwish oli ainutlaatuinen (joo... varmasti on muita vastaavia, but you get it) ja Aneten kanssa yksi muista.

Tarjan kanssa Nightwish oli parhaimmillaan mutta hyvää se oli Anetenkin kanssa. Tarjan kun sais takaisin, mutta se on ikävä kyllä mahdotonta.

Juu kyllähän se varmaan hyvää musaa oli Anetenkin kanssa, mutta tosiaan omaan korvaan ei sopinut. :)

Tarja olisi huippu, mutta impossibru!

Kyllä noin mahtipontiseen musiikkiin tarvitsee myös sen äänen joka on samaa kaliberia. IMO Anette ei koskaan sopinut siihen eikä olisi tullut sopimaankaan.

Mistä bändeistä toi Jansen on tunnettu ? Haluaa ääninäytteen :D Totta, tarjaa ei voi päihittää, mutta Anette anto kyllä oman juttunsa nightwishiin mikä sopi mun korvaan, mut Tarja saa kyllä ihon kananlihalle sillontällön vieläkin. Aneten kohdalla näni ei oo ikinä käynyt :D Toisaalta tätä kyseistä leffaa odotin ja yhä odotan kyllä niin paljon, ja Imaginaerum albumi soi mun korvaan, että kyllä tällänen harmittaa kovaa fania.

Itsellä tuli ekana mieleen After Forever ja ReVamp. Ja kyllä, olen siis kuunellut neitiä aikaisemmin, koska tämän kaltainen musa uppoo minun päähäni parhaiten. ja sitten vielä Wikipedia antaa Ayreon ja Star One.

Olishan se parasta,jos Tarja tulis takaisin.... Ei vaan tule koskaan tapahtumaan. Minä odotan innolla ensimmäisiä biisejä uuden laulajan kansssa.

- - - Updated - - -

Kappas löytyi juuri sopiva:
Tästä nopealla kuuntelulla kuurokin tajuaa miksi Jansen > Anette

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Toisaalta tämähän on hyvä juttu koska nyt olis tilaisuus ottaa tilalle joku Oopperahenkinen laulajatar niin nightwish palaisi samaan tyyliin kuin tarjan aikoina, mikä olis vitun kova juttu, mutta saattaa olla että uuden laulajan etsimisessä menee kauan aikaa (niinkuin meni tarjankin jälkeen), eikä pahimmassa tapauksessa uutta laulajaa edes tule. Onneks oma serkku ja paras kaveri on kanssa kovia faneja ja kaikkia harmittaa, juuri juttelin aiheesta serkunkin kanssa n. puoli tuntia puhelimessa. :)

- - - Updated - - -

Hyvältähän toi Jansen kuulostaa, harmi vaan että kyseessä on tuuraaja Imaginaerum kiertueille, ei välttämättä vakituinen laulaja.

Mielenkiintoinen, mutta ei lainkaan yllättävä tilanne. Ainoa asia mitä ihmettelen on se, että miten Anette oikein halusi liittyä bändiin jos kerran elämässä oli muita tärkeämpiä intressejä. Ei varmaan voinut tulla yllätyksenä, että töitä joutuu tekemään. Ehkä parempi näin. Itse edustan näköjään täysin poikkeavaa linjaa sen mielipiteen kanssa, että Tarjan potkiminen bändistä oli parasta mitä NW:lle olisi voinut tapahtua. Henkilökohtaisesti en sitä epävireistä oopperaa (ja hallitsematonta vibraa) jaksanut kuunnella. Ja kontrasti menneisiin tekemisiin vain kasvaa kun kuuntelee Anetten aikakauden(!) jälkeen Tarjan kanssa tehtyjä levytyksiä. Originellia jossain määrin, mutta ei putoa mulle yhtään. Paitsi kitaroiden isommasta roolista noina aikoina kyllä pidän. Vähän sama kuin jonkun yksittäisen efektin käyttö tuhannessa valokuvassa.. Niin ja Floor varmaan täyttää paikan hyvin kiertueen jatkolla.

Onhan tuo uusi vokalisti aavistuksen Within Tempation / Evanescence -mäinen, mutta se ainakin itselle kolahataa enemmän kuin Anette.

Olisi mielenkiintoista nähdä uus vokalisti seuraavalla levyllä.

Kyllähän tämä Floor Jansen olisi ihan kärkikahinoissa mukana uudeksi Nightwishin solistiksi, jos minulta kysytään. Nainesta sujuu ooppera, kliinit, örinät ja raspilaulannat. Tällaisen naisen käyttäminen olisi juuri oikea suunta Nightwishille tulevaisuuteen.

Elize Ryd (AMARANTHE) ja Alissa White-Gluz (THE AGONIST) hoitivat vokaaliosuudet Nightwishin Coloradon keikalla kun Olzon joutui sairaalaan.

Tarja on varmaan karmein vokalisti ikinä, ja tämä uusi, voi vittu mitä paskaa. Mikä siinä on, että tota saatanan hinttareiden oopperaa pitää tunkea metalliin?

Varmaan se ettei tämä nyt mitään metallia ole, en ainakaan itse miellä millään Nightwishia metalliksi

Vaikka olisi, niin eikös metallia voi olla monenlaista.

Vaikka olisi, niin eikös metallia voi olla monenlaista.

Voi tottakai, pointti oli että ei tämä nyt mitään Emperoria ole. Aivan hyvin voi olla vaikka Jari Sillanpää laulamassa jos se vaan toimii ja kyllähän NW nyt ihan hyvin toiminut on!

Elize Rydin näyte:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tuskin jää Nightwish Anettea murehtimaan, en koskaan edes tajunnu miks juuri hänet aikanaan mikin varteen valkattiin. Ääneltään ja olemukseltaan kuitenkin aika peruspirkko Tanjan mahtipontista ääntä ja olemusta jatkamaan :rolleyes:

Back
Ylös Bottom