Nightwish - Dark Passion Play

Ei nyt varsinaisesti liity tähän topicciin mutta itse odottelen Tarja Turusen uutta levyä, saa nähdä minkä tyylistä musiikkia sieltä tulee ulos, vaikuttaa lupaavalta:
Nightwishin entisen solistin Tarja Turusen uusi albumi My Winter Storm julkaistaan marraskuussa. Levyn ensimmäinen sinkku I Walk Alone saapuu radioihin syyskuun puoleenväliin mennessä.

My Winter Storm -albumin on tuottanut Daniel Presley, joka on aiemmin työskennellyt muun muassa Faith No Moren, Jewelin ja The Breedersin kanssa.

Levyllä soittavat basisti Doug Wimbish (Living Colour, Annie Lennox, Madonna, Rolling Stones), kitaristi Alex Scholpp (Farmer Boys), rumpali Earl Harvin (Seal, Pet Shop Boys, Air) sekä kosketinsoittaja Torsten Stenzel, joka on työskennellyt aiemmin Nelly Furtadon, Tina Turnerin ja Vanessa Maen kanssa.
http://www.kaleva.fi/plus/juttu672950_page0.htm

kuulin ton amaranthin eilen radiosta.koukutti heti.latasin promoversion koneelle (anteeksi),ja nyt olen kuunnellut sitä lähes nonstoppina.
herranjuumala kun on hieno biiisi.ihana kertsi.
uus laulaja sopii mun mielestä ainakin tähän biisiin helvetin hyvin.
toinen nighwishin biisi ever minkä kuuntelusta olen saanut kylmiä väreitä.edellinen oli wishmaster.

tässä joutunee vanhoilla päivillä yllättämään itsensä ja ostamaan Yökalan levyn

Mitäs mieltä porukka on tuosta uudesta Amaranth-videosta? Itselle oli posiitiivinen yllätys ja Anette ei vaikuta ollenkaan "hassummalta":)

Nyt kun on useamman kerran kuullut tuon Amaranthin niin alkaa kuullostamaan todella hyvältä.
Ensimmäisellä kerralla ei oikein iskenyt. Ja video on hyvä.

Youtuben biisien perusteella (olen kuunnellut n.4 biisiä) tämä levy on kyllä ihan Nightwishin kärkipäätä, ja veikkaan, että bändi on edelleen noususuunnassa urallaan menestyksen suhteen. Uusi laulaja sopii yllättävän hyvin permanenttiin, ainakin levytilanteessa. Keikalla voi tulla tiukempi paikka, kun vetää Tarjan vanhoja biisejä. Levy pakko-ostos.

kuulin ton amaranthin eilen radiosta.koukutti heti.latasin promoversion koneelle (anteeksi),ja nyt olen kuunnellut sitä lähes nonstoppina.
toinen nighwishin biisi ever minkä kuuntelusta olen saanut kylmiä väreitä.edellinen oli wishmaster.

Ja IMO tuo amaranth ei todellakaan ole edes paras biisi tuolla levyllä. Kuten aiemmin joku tuossa kirjoitti esim. for the heart i once had -biisissä Anette vetää aika makeasti! Myös bye bye beatiful on hyvä, sanoja kun kuuntelee niin tulee väkisinkin mieleen että onkohan biisi tehty Tarjalle?

Kyllä tuo ostoslistalle menee ehdottomasti.

Amaranth ja Eva kuunneltu.. tuntuu että Ruotsin tytöllä on laaja alaisempi ääni ja käyttää sitä myös erinlaisesti, vrt. turunen. Siis tarkoitan tällä sitä että lauluun on tullut lisää vivahdetta.

Tää Amaranth kyllä ei ole mikään mestariteos, mutta menettelee, on maailmassa paljon huonompiakin biisejä

Ja IMO tuo amaranth ei todellakaan ole edes paras biisi tuolla levyllä. Kuten aiemmin joku tuossa kirjoitti esim. for the heart i once had -biisissä Anette vetää aika makeasti! Myös bye bye beatiful on hyvä, sanoja kun kuuntelee niin tulee väkisinkin mieleen että onkohan biisi tehty Tarjalle?

Tarjasta tehty tämä bye bye beautiful, tuomaksesta the poet and the pendulum ja marcelosta master passion greed. For the heart i once had on tuomaksen lapsuudesta.

Toi Amaranth on kuin tehty radiosoittoon. Ihan kuin em. sinkku kuulostas hieman jopa popahtavalta... En tiedä kuvittelenko, mutta aivan kuin toi mtv:n video kuulostas hieman erilaiselta verrattuna siihen promobiisiin...? Lopullinen miksaus?

Vaikkakin tulevan levyn kaikki biisit on vissiin vieläkin juutuubissa, niin hammasta purren odotan kiltisti sitä oikeaa, käpisteltävää, konkreettista uutta levyä.:curs::D

En tiedä kuvittelenko, mutta aivan kuin toi mtv:n video kuulostas hieman erilaiselta verrattuna siihen promobiisiin...? Lopullinen miksaus?

Et kuvittele, promo-biiseissä(päällepuhuttu) miksaus ei ollut lopullinen ja tämän kuulemma huomaa ainakin Anetten äänen kohdalla(ja huomasin kyllä itsekin).

Toi Amaranth on kuin tehty radiosoittoon. Ihan kuin em. sinkku kuulostas hieman jopa popahtavalta... En tiedä kuvittelenko, mutta aivan kuin toi mtv:n video kuulostas hieman erilaiselta verrattuna siihen promobiisiin...? Lopullinen miksaus?

Vaikkakin tulevan levyn kaikki biisit on vissiin vieläkin juutuubissa, niin hammasta purren odotan kiltisti sitä oikeaa, käpisteltävää, konkreettista uutta levyä.:curs::D

khyllä ainakin amaranth ja poet, mitkä tännekkin linkitettiin otettiin Nucen (=saksalainen levy-yhtiö Nuclear Blast) vaatimuksesta pois

E:hyvin nighwishmainen video toi amaranth.hyvä idea

Ihan kuunneltavalta ja katsottavaltahan tuo Amaranth vaikutti, kivaa poppia tuo kertosäekin. Vähän huvitti kyllä, kun Anette tanssii tuossa kertosäkeessä ja pojat moshaa :lol2:

kerran kuunneltua tuota promo-levyä niin täytyy sanoa että ei kyllä vakuuttanut meikäläistä, pari ihan jees rallia löyty kuitenkin. Parasta antia meikäläisen korville oli: for the heart i once had, the islander ja sahara.

Nyt ollaan Alecin kanssa samoilla linjoilla. Kuuntelin eilen tuon Amaranthin ja oli kai eka kerta kun en oksentanut kuullessani Nightwishin biisin. Kertsi on aika kivasti päähän jäävä ja mä oon niiiiiiiiiiiiiiin onnellinen ettei tuossa laula se Turusen ämmä. En mä varmaan silti levyä osta, mutta nyt se voisi jopa olla ainakin teoriassa mahdollista.

biisihän kuulostaa ihan mukavalta mut videolla sen naisen hymyily,ilmeily,tanssahtelu ei vaa jotenkin sovin itse musiikkiin,ihan ku ois joku pop-laulaja liikkeiltään...ahistaa.

Tämä uusi neitihän on ihan helvetin söpö verrattuna Turuseen. Nyt bändissä on Empun lisäksi toinenkin, joka osaa hymyillä. Mahtavaa. Laulajana parin biisin perusteella ihan kelvollinen. Vetikö se yhdessä kohdassa jopa aavistuksen räkäisesti? Amaranth on kyllä aika tusinatavaraa.

Nyt on muuten Onceakin tullut paljon kuunneltua. Sehän on sittenkin ihan hyvä levy, eikä Turunenkaan ole huono.

videolla sen naisen hymyily,ilmeily,tanssahtelu ei vaa jotenkin sovin itse musiikkiin,ihan ku ois joku pop-laulaja liikkeiltään...ahistaa.
Täysin eri mieltä. Mielestäni toi Anetten hiukan flirttaileva tanssi sopii tohon videoon kuin...mikäkin. Itse biisikin on aivan loistava, mutta youtubesta olen katsellut nimenomaan tuota videota nonstoppina, ja oikeastaan juurikin Anetten joraamisen takia. Loistava meininki!

Täytyy vielä erikseen mainita kun jäi sanomatta aiemmin, että tuo Master Passion Greedin lopetus on minusta yksi parhaista koskaan :rock:

Back
Ylös Bottom