CLASSIC PHYSIQUE PRO Niclas Henrik Pitkänen

Kiitos vastauksesta, mielenkiintoista juttua. Aika syvältä kyllä tuo toiminta Miloksen suunnalta. Tuntuu että varmaan keskittyy näihin "isoihin nimiin", varsinkin nyt kun Olympia on lähellä, ja muut sitten hoitaa vähän sinne päin. Mikä on helvetin väärin, sillon ei pitäisi ottaa asiakkaita jos ei niihin ehdi keskittymään. Sikäli harmi kun puhutaan varmasti tonneista mikä on tuolla tasolla vielä muutenkin kallista touhua. Ja jos ei edes viesteihin vaivauduta vastaamaan, pari viikkoa on pitkä aika odotella että mitä seuraavaksi olisi tarkoitus tehdä. Ehkä hän ajatteli että kun kuitenkin voitit sen kortin, niin olisit valmennukseen tyytyväinen. Vaikka tuo kortin voittaminen taisi olla ihan 99% omaa ansiota. Ilmeisesti joku tuttu antanut kokemuksia tuosta Calumista? Itselle ihan uusi nimi. Onko valmentanut ketään näistä "isoista nimistä"?
Onko Pro kortin myötä tullut paljon uusia sponsoritarjoiksia? Uskoisi että teikäläinen olisi sellainen tulevaisuuden nimi johon kannattaisi kyllä sijoittaa.
Joo sepä se. Ja mä kyllä ymmärrän ja oletinkin näin täysin, mutta odotin silti että se palvelutaso olisi kuitenkin edes siedettävä. Viimeiset 5-6 pv ennen kisoja herra vastaili onneksi about joka päivä, että sen verran sentään omistautui ja siitä hänelle propsit, mutta sitten tämän ajan ulkopuolella meno onkin ollut vähän katkonaisempaa.

Joo tuo viimeistely oli se mihin eniten "varmuutta" ja ohjeita kapaisin, mutta tosiaan tuon vatsaepisodin takia en kyennyt noudattamaan mitään Milosin ohjeita lopussa, vaan mentiin omilla ratkaisuilla jotka nyt taisi mennä ainakin kohtalaisen maaliin kun lopputulosta katsoo.

Calumilla on mm. Momssi ja olen sivusta seurannut ja kuunnellut, että hoitaa hommaa kyllä todella hyvin. Lisäksi katsellut herran menoa ja haastatteluita ja vakuuttunut, että olisi todennäköisesti meikäläiselle sopiva koutsi jos sille tielle päätyy. Tällä hetkellä isoin nimi mitä valmentaa taitaa olla Marc Hector, mutta jonkin verran on sitten ns. keskitason pro ukkoja myös esim. Classicissa ainakin.

Hehe, ei ole kyllä tullut ainuttakaan tarjousta taikka edes yhteydenottoa. Ei se vaan tässä maassa taida kauheasti tämä laji valitettavasti kiinnostella. Tai ehkä mun pitäisi tehdä niinkuin valtaosa muista fitness -influenssoista ja ostaa ensin noita seuraajia, että ne firmat kattoisi että tää on joku. :D
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo sepä se. Ja mä kyllä ymmärrän ja oletinkin näin täysin, mutta odotin silti että se palvelutaso olisi kuitenkin edes siedettävä. Viimeiset 5-6 pv ennen kisoja herra vastaili onneksi about joka päivä, että sen verran sentään omistautui ja siitä hänelle propsit, mutta sitten tämän ajan ulkopuolella meno onkin ollut vähän katkonaisempaa.

Joo tuo viimeistely oli se mihin eniten "varmuutta" ja ohjeita kapaisin, mutta tosiaan tuon vatsaepisodin takia en kyennyt noudattamaan mitään Milosin ohjeita lopussa, vaan mentiin omilla ratkaisuilla jotka nyt taisi mennä ainakin kohtalaisen maaliin kun lopputulosta katsoo.

Calumilla on mm. Momssi ja olen sivusta seurannut ja kuunnellut, että hoitaa hommaa kyllä todella hyvin. Lisäksi katsellut herran menoa ja haastatteluita ja vakuuttunut, että olisi todennäköisesti meikäläiselle sopiva koutsi jos sille tielle päätyy. Tällä hetkellä isoin nimi mitä valmentaa taitaa olla Marc Hector, mutta jonkin verran on sitten ns. keskitason pro ukkoja myös esim. Classicissa ainakin.

Hehe, ei ole kyllä tullut ainuttakaan tarjousta taikka edes yhteydenottoa. Ei se vaan tässä maassa taida kauheasti tämä laji valitettavasti kiinnostella. Tai ehkä mun pitäisi tehdä niinkuin valtaosa muista fitness -influenssoista ja ostaa ensin noita seuraajia, että ne firmat kattoisi että tää on joku. :D
Reklamoi sille milosille, että osa manista bäck.
 
Ben & jerrysii, muroi, hilloo, maapähkinävoita, patukoita sun muuta paskaa. Joku pizza välii et saa nollattua makunystyröitä. Jotain hampurilaisia ku ahdat ittees ni on ku kiviä syöny
Käy myös kävelemässä jokaisen aterian jälkeen vähintään 10min ja pitää huolen siitä että juo tarpeeksi vettä.
 
Mitähän Nicklaksen rauhaan kuuluu? Ilmeisesti selkäleikkauksessa on käyty. Olisi mukava kuulla miehestä lisää.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom