Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kannata tilata niitten puljusta mitään, Itse tein tilauksen ja maksoin Heinäkuun 27 päivä. Ei oo vieläkään näkynyt. Eivät myöskään vastaile emaileihin, välissä on vastannut ja jopa luvannut (n. 2kk sitten) että tarkastaa tilauksen statuksen ja että lähettää jos ei oo lähetetty... Eipä vaan näy. Just lähetin taas emailia että mistä vitusta kiikastaa kun ei paitaa näy. xD Olen jo kyllä luovuttanut, pitäkööt rahat perkele..
jees, itse valitsin sen halvimman.. Huomasin taas et on tullut mailia "hei, lähetän sen varmasti huomenna. kiitos" :lol2:
en usko ennenku näen.
@joe_schilling Me @valignatov #gillCastillo #MartyArmendariz before my last fight!
Mikä on Nickin varren pituus ja offipaino? Näyttää tossa kuvassa aika isolta verraten muihin, toki eihän nuo mitään isoja ukkoja oo. Mitähän tulee olemaan kokoero Silvan kans häkissä.
Varmuudella en voi sanoa, mutta tällä hetkellä tuntuu siltä että Nick hakkas Diasin haudan lepoon.
Nick hakkas Diasin haudan lepoon.
mitenkä että?