Nick Diaz

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hahahahah jotenkin niin Diazmaista asiakaspalvelua :D En ois yllättyny et tarpeeks kaua ku kyselet niin sielt tulee vaan

1072221_o.gif

Ei kannata tilata niitten puljusta mitään, Itse tein tilauksen ja maksoin Heinäkuun 27 päivä. Ei oo vieläkään näkynyt. Eivät myöskään vastaile emaileihin, välissä on vastannut ja jopa luvannut (n. 2kk sitten) että tarkastaa tilauksen statuksen ja että lähettää jos ei oo lähetetty... Eipä vaan näy. Just lähetin taas emailia että mistä vitusta kiikastaa kun ei paitaa näy. xD Olen jo kyllä luovuttanut, pitäkööt rahat perkele..

Joo eipä tuo ensimmäinen tilaus lähtenyt mihinkään, kokeilin piruuttani tilata uusiksi. Nyt katsoin upsin seurantakoodin kautta niin paita on saapunut Suomeen :)

joo itehän en mitään seurantakoodia taikka vahvistusta saanutkaan, että oisivat lähettäneet. :D tilasitko oikeasti siis tuolta diazbrothers.com sivulta? :D

jos olis ollut paypali käytössä niin olis ottanut rahat takaisin, ja kokeillut niin monta kertaa tilata+rahattakaisin ku että tulis ups koodi ja vahvistus et on lähettäneet xD montakohan kertaa olis saanu yrittää.

Tilasin, yritin ettiä ebaysta ja muualta mutta taitaa olla toi diazbrothers ainut paikka mistä noita saa. Laitoin tosin tulemaan sillä kalliimmalla postimaksulla, en tiedä oliko vaikutusta asiaan :D

jees, itse valitsin sen halvimman.. Huomasin taas et on tullut mailia "hei, lähetän sen varmasti huomenna. kiitos" :lol2:

en usko ennenku näen.

@joe_schilling Me @valignatov #gillCastillo #MartyArmendariz before my last fight!

10852939_1568978283347475_1212567387_n.jpg

Mikä on Nickin varren pituus ja offipaino? Näyttää tossa kuvassa aika isolta verraten muihin, toki eihän nuo mitään isoja ukkoja oo. Mitähän tulee olemaan kokoero Silvan kans häkissä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Diazin matseja just tsekkailin, on ne viihdyttäviä! Ja hienolla tekniikalla. Youtubesta löytyy nykyisin vaparia niin paljon hyvällä laadulla, kelpaa.

Noi japanimatsit on kyllä siistejä, niin eri maailma kun jenkkilän otteluissa.

huhhuh tuota urheutta mennä Daleyn kans hippasille tuollalailla...

Danallakin siinä ja siinä ettei verisuoni katkea päästä ku Daley tiputtaa Diazin.. :D

Olipa hieno päätös Diazin uralle:) Ylemmän luokan mestaria nenään 5 erää, mun silmissä Diaz söi Silvan sielun tuossa matsissa. Varmuudella en voi sanoa, mutta tällä hetkellä tuntuu siltä että Nick hakkas Diasin haudan lepoon.

Diaz on legenda:

1. BJ Penn
2. Gsp
3. Silva

Ei löydy noita nimiä kenenkään muun recordista.

mitenkä että?

Niin tällä hetkellä vaikuttas että Silvalla ei ole paljoa intoa jatkaa. Saa nyt nähdä miten käy.

Silvan piti olla back, mutta tän matsin perusteella enemmänkin i maybe back if opponent is carefully selected and hand picked to perfection.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom