Nick Diaz

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oishan se kivaa jos lemppari matsaaja skippais puolet matseistaan. Vois sitäki jännittää ennen ottelua, että ilmaantuuko se paikalle tai saako potkut jostain syystä. Tai kärähtää doping testistä. Miten voi Diaz fanit olla näin sokeita?

Oishan se kivaa jos lemppari matsaaja skippais puolet matseistaan. Vois sitäki jännittää ennen ottelua, että ilmaantuuko se paikalle tai saako potkut jostain syystä. Tai kärähtää doping testistä. Miten voi Diaz fanit olla näin sokeita?

Millä tavalla sokeita? Itse fanitan Nickiä, en sen takia mies on oikukas tai sen takia että mitä mies tekee vapaa-ajalla. Vaan sen takia että häkissä hän on todella loistava ja viihdyttävä.

Voithan sä fanittaa ottelijoita, koska ne on niin ihquja filmaattisia kameroiden edessä ja ovat mallikansalaisia. Mutta minusta MMA:ssa millään muulla ei ole väliä kuin otteilla häkissä.

Millä tavalla sokeita? Itse fanitan Nickiä, en sen takia mies on oikukas tai sen takia että mitä mies tekee vapaa-ajalla. Vaan sen takia että häkissä hän on todella loistava ja viihdyttävä.

Voithan sä fanittaa ottelijoita, koska ne on niin ihquja filmaattisia kameroiden edessä ja ovat mallikansalaisia. Mutta minusta MMA:ssa millään muulla ei ole väliä kuin otteilla häkissä.

Ihan oikeassa olet. Se vaan kun tämä pelle temppuilee niin ettei ilmesty sovittuun matsiin ja kusee toiminnallaan sovittuja matseja jne. Koita nyt ymmärtää. Netti on pullollaan wannabe Diazeja jotka hehkuttaa tämänkin tempauksen hienoutta.

Nickillä on selvästi jotain (välillä) ylitsepääsemättömiä ongelmia näiden esiintymisten kanssa. Oisko se vaan niin että kun paineet kasautuu niin välillä pääkoppa hajoaa ja ukkeli vaan vajoaa maarakoon. Näin ulkopuolisen silmin vois kyl diagnosoia että kaveri todella kaipais ammattiapua ton pääkopan kanssa.

Vaan voihan se syy olla joku sellanenkin että kun Nickillä muutenkin paineita ja pinna tiukassa painonvedon kanssa ja sit vielä tää järjestäjä&vastustaja sekoilee painoluokan/painonpudotuksen kanssa niin se on tässä tapauksessa ollut viimeinen niitti.

Voihan nuita temppuja selitellä ja kierrellä, ymmärtää ja lievittää. Se ei poista sitä tosiasiaa, että toistuvasti faneja kustaan silmään. Lisäksi nyt vielä hyväntekeväisyyskohde kärsi tästä touhusta.

Mitä tarkoitat tällä sokeudella? Olen itse Diaz-fani, ja pidän temppua kyllä vittumaisena tekona. En nyt silti tämän takia ala takkia kääntämään ja huutamaan miehen päätä pölkylle. Enkä ole kyllä nähnyt, että kovin moni tekoa puolustelisi.

Edit: Olitikin vastannut aiheeseen liittyen ylempänä, pahoitteluni.

Kovaa on taas jengi kaatamassa kaiken paskan Diazin niskaan vaikka asiasta on kuultu vasta kuin toista puoliskoa, jotkut jopa molempien Diazien... Ihan kuin oikeudessa jaettaisiin tuomiot pelkästään syyttäjän alkupuheenvuoron perusteella ja annettaisiin vielä varmuudenvuoksi tuomiot perheen muillekin jäsenille. :jahas:

Juuri tuota minä sillä sokeudella tarkoitan. Kaverilla uran varrella ollut niin paljon selkkauksia ja sitäkin enemmän selityksiä. Ei se nyt ns. syytön ole siihen, että hommat menee jatkuvasti puihin. Ammattimaisesta toiminnasta ei ole mitään merkkejä tämän kaverin touhuissa. Harmi kun noin lahjakas kaveri on niin hölmö, ei sille mitään voi. Jos hoitais uraansa edes semihyvin (vrt. Gsp jne.) niin olisi ihan eri stara. Ei sen tartte pahan pojan imagoa heittää menee, kunhan noudattaa sopimuksiaan ja ei jää testeissä kiinni.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kun puhutaan lajista, jossa 2 miestä yrittää hakata toisensa paskaksi niin voiko odottaa että kaikki kyseisen lajin edustajat ovat virheettömiä kansalaisia.

Kun puhutaan lajista, jossa 2 miestä yrittää hakata toisensa paskaksi niin voiko odottaa että kaikki kyseisen lajin edustajat ovat virheettömiä kansalaisia.

Täytyy olla esikuva lapsille ja nönnönnöö.

Onko ollut spekulaatiota vanhemman Diazin seuraavasta vastustajasta UFC:ssä?

Kovaa on taas jengi kaatamassa kaiken paskan Diazin niskaan vaikka asiasta on kuultu vasta kuin toista puoliskoa, jotkut jopa molempien Diazien... Ihan kuin oikeudessa jaettaisiin tuomiot pelkästään syyttäjän alkupuheenvuoron perusteella ja annettaisiin vielä varmuudenvuoksi tuomiot perheen muillekin jäsenille. :jahas:

Johan sitä Diazin puolta kuultiin kun Diazin kaveri uutisoi ettei vastustaja pääse painoon, sen jälkeen Diaz hävisi paikalta, Diazin oma valmentaja on videoilla sitä mieltä eventin jälkeen ettei Braulio tehnyt mitään väärin. Tänään aamulla tuli ilmoitus että 48 tunnin kuluttua annetaan virallinen selvitys miksi Diazia ei saada kiinni.
En tiedä olenko se vain minä mut jos pitää 48 tuntia miettiä virallista selitystä niin paskaahan sieltä on tulossa. Vielä ei ulkopuoliset tiedä kenen niskaan paska valuu, ei välttämättä Diazin campilläkään vielä, mutta eiköhän se parin vuorokauden kuluttua ole selvillä kenen vika tämä oli, ei tietenkään Nickin, ja Nickin fanit uskoo sokeasti taas kaiken, ja sit huudellaan taas 209 forever, kunnes Nick lennättää paskan tuulettimeen seuraavan kerran.

Johan sitä Diazin puolta kuultiin kun Diazin kaveri uutisoi ettei vastustaja pääse painoon, sen jälkeen Diaz hävisi paikalta, Diazin oma valmentaja on videoilla sitä mieltä eventin jälkeen ettei Braulio tehnyt mitään väärin. Tänään aamulla tuli ilmoitus että 48 tunnin kuluttua annetaan virallinen selvitys miksi Diazia ei saada kiinni.
En tiedä olenko se vain minä mut jos pitää 48 tuntia miettiä virallista selitystä niin paskaahan sieltä on tulossa. Vielä ei ulkopuoliset tiedä kenen niskaan paska valuu, ei välttämättä Diazin campilläkään vielä, mutta eiköhän se parin vuorokauden kuluttua ole selvillä kenen vika tämä oli, ei tietenkään Nickin, ja Nickin fanit uskoo sokeasti taas kaiken, ja sit huudellaan taas 209 forever, kunnes Nick lennättää paskan tuulettimeen seuraavan kerran.

Mun pointti oli että antaa miehen puhua ennen kuin tuomitaan, ihan vitun sama mitä sen "kaverit on "uutisoineet"...

Sun mielipiteet Diazeista on niin hater-lasit naamalla kirjoitettu että olet varmasti valmis tuomitsemaan miehen vaikka Palmen murhasta. Sulta muutenkaan ei kuulee ikinä mitään positiivista kenestäkään muusta kuin sun rakkaasta marakatista, joten voisitko taas painua ******** ennen kuin saat taas täyden sodan täällä aikaiseksi..

Ja täällä kukaan muutenkaan ole Brauliota syyttänyt mistään, ei tietääkseni myöskään Diazin leiristä. Mun käsitys noista informaation rippeistä mitä Diazin leiristä on se että Nick on hermostunut ottelun järjestäjän toimintaan..

Itse asiassa sama mies joka uutisoi Braulion painonvetojen epäonnistuneen on koittanut videoilla syyllistää Brauliota, eli tämä Middleeasyn layzie the savage joka oli myös aikoinaan Millerin kimpussa kun Miller yritti Nickiä haastaa matsiin.

Ja toi Nickin hermostuminen järjestäjän toimintaan on aika kummallista kun rahat oli tarkoitus kerätä ppv myyntituotoista, ja Nick oli sitä mieltä että rahaa ei tullut
; miten vitussa sitä voisi ennen matsia tullakkaan? Jos mulla on hater lasit silmillä niin sulla täytyy olla fanilasit niin syvällä päässä ettet pysty loogisesti tätä asiaa käsittelemään.

Itse asiassa sama mies joka uutisoi Braulion painonvetojen epäonnistuneen on koittanut videoilla syyllistää Brauliota, eli tämä Middleeasyn layzie the savage joka oli myös aikoinaan Millerin kimpussa kun Miller yritti Nickiä haastaa matsiin.

Ja toi Nickin hermostuminen järjestäjän toimintaan on aika kummallista kun rahat oli tarkoitus kerätä ppv myyntituotoista, ja Nick oli sitä mieltä että rahaa ei tullut
; miten vitussa sitä voisi ennen matsia tullakkaan? Jos mulla on hater lasit silmillä niin sulla täytyy olla fanilasit niin syvällä päässä ettet pysty loogisesti tätä asiaa käsittelemään.

Siis ketä kiinnostaa mitä joku ihmeen "lazy the savage" sanoo tai tekee.. Tämäkö se on se sun viralinen lähde tälle kaikelle... Ootko ihan tosissas? Middleeasy? :face:

Siis ketä kiinnostaa mitä joku ihmeen "lazy the savage" sanoo tai tekee.. Tämäkö se on se sun viralinen lähde tälle kaikelle... Ootko ihan tosissas? Middleeasy? :face:

Nii en tiedä ketä kiinnostaa, mies on kuitenkin Cesarin tiimin jäseniä myös ja liikkuu Diazien kanssa joka paikassa, Insider joka tapauksessa. En tiedä mitä virallista lähdettä sä sitten etsit? Jos campin sisällä oleva heebo, joka sivutöikseen tekee Middleeasylle hommia ei kelpaa niin mikä sitten?

Näinhän se meni
AJHp7.jpg

Näitä keskusteluja haittaa kyllä jotkin ihan muut henkilöt kuin Japi. Tuntuu, että Japin läsnäolo itsessään provosoi ad hominem hyökkäyksiin missä tekosyyksi kelpaa iha mikä tahansa Japin kommentti.

Suositut

Back
Ylös Bottom