NHL Kausi 2009-2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pyssy
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
large.png
2 - 6
large.png

Alkaa näyttämään hyvältä, eroa taakse on jo 6 pistettä 5. sijaan 2 pistettä. Näillä otteilla tästä tulee vielä hyvä kausi! 8 peliä vielä jäljellä.
Jep,
Kunhan minä en katsele pelejä. Katsoin, ekan erän . Detroit hallitsi, mutta 0-0. Sitten päätin tehdä taas legendaariset ja lopetin katsomisen. En ole mitenkään taikauskoinen, enpä.:rolleyes:.JA TAASHAN SE TOIMI...TXH Detroit.

Calgary kantaa soihtua ja häviää tänään Bostonille ja Detroit taistelee voitolla conferenssin 5. paikasta, ei tän pitänyt mennä näin.

large.png
1 - 0 SO
large.png

"Who is the best team in the West?"
Rankkareilla vasta Rinne taipui, mutta taipui lopulta kuitenkin. Nyt 6. sija ja Preds pisteen päässä. 5 voittoa putkeen jo.
On myös mukava nähdä, että heittopussiksi povattu konkurssipesä Coyotes on jo varmistanut PO-paikkansa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
large.png
4-5
large.png

Detroit meinasi tehdä sen taas itse, 4-0 --> 4-4. Onneksi Stuart ratkaisi minuutti ennen loppua. Filppula 0+1

large.png
4-5
large.png

Detroit meinasi tehdä sen taas itse, 4-0 --> 4-4. Onneksi Stuart ratkaisi minuutti ennen loppua. Filppula 0+1

Aika näytelmän, pojat taas järjestivät.

Viimeiset 10 ottelua / 9 voittoa ja 1 häviö rankkareilla : 19/20pistettä.NHL.än kovakuntoisin joukkue---> Ei varmaan kenellekkään yllätys : ME OLLAAN VALMIINA......

Mitenkään Detroittia dissaamatta tuntuu siltä rytisten pleijareihin, mutta ekalta kierrokselta ripeesti kotia..?

Jep,
Olen varma, että jokainen seura, oikein kiljuu riemusta ekalla kierroksella, jos saa TERVEÄN RED WINGSIN vastaansa..:rolleyes::..Jos toinen vaihtoehto olisi vastustajana: YnnäMuuta Joukkue...

Tämä on edelleen "välikausi" ja haastajina mennään. Cuppiin en usko, mutta mitään sarjaa, en suostu ennakkoon häviämään. Sen verran on kauden loppu antanut osviittaa tulevasta...Terveellä, voittavalla ja nälkäisellä joukkueella, voi tapahtua mitä vaan.

Ja Teemu teki sitten maalinsa numero 601 jolla nousee Kurrin rinnalle :rock: . Ja yllätys yllätys, mikä joukkue olikaan vastassa :wtf: .

large.png
-
large.png

Detroit - Columbus 3 - 2

13 P. Datsyuk 1 + 1 = 2
96 T. Holmstrom 1 + 1 = 2
44 T. Bertuzzi 1 + 0 = 1

Zeta, Franzen ja Stuart 0+1

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom