NHL Kausi 2009-2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pyssy
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kiitos päivän nauruista. :hyvä:

Moore oli pelaajana suhteellisen huono ja ei mistään puhtaimmasta päästä, ottaen huomioon mitä kyseinen mulkku teki Näslundille niin ei tee yhtään pahaa edes naureskella hieman kaverille. Voisi olla nimittäin niin, että Näslund olisi se kuka tuskin pystyy kävelemään. Shit happens.

Ja mitä mennään tuohon ylipainoisuuteen 191cm ja 105kg ei kuulosta kovinkaan pahalta, ja mitä kyseistä kaveria ilman pelivarusteitakin on kattonut eipä mitenkään läskiltä näytä.

Ja Toddilta terkut..
bertuzzi.jpg
Lähetin samat terkut takaisin ja Todd romahti :lol2:
todd-bertuzzi.jpg
Kertonee henkisesti heikosta pelaajasta. Toivottavasti Backes opettaa Toddille tapoja kun heuraavan kerran kohdataan siivet

Kiitos päivän nauruista. :hyvä:

Moore oli pelaajana suhteellisen huono ja ei mistään puhtaimmasta päästä, ottaen huomioon mitä kyseinen mulkku teki Näslundille niin ei tee yhtään pahaa edes naureskella hieman kaverille. Voisi olla nimittäin niin, että Näslund olisi se kuka tuskin pystyy kävelemään. Shit happens.

Ja mitä mennään tuohon ylipainoisuuteen 191cm ja 105kg ei kuulosta kovinkaan pahalta, ja mitä kyseistä kaveria ilman pelivarusteitakin on kattonut eipä mitenkään läskiltä näytä.

Ja Toddilta terkut..
bertuzzi.jpg

Jaa sä siis vertaat mooren ja bertuzzin tekemisiä?

Näslundilla oli sentäs ollu kiekko ja moore koitti jollai tavalla taklata maahan, ei ollu edes laiton.
Näslundilla pää alhaalla jne

Bertuz lyö nyrkillä pähän takaapäin ja rampauttaa.
Mun mielestä bertuzzi ei sais pelata ollenkaan.

ja vittuako sillä on väliä kuinka hyvä moore oli, jätkä o joka tapauksessa huonos jamas ja sen peliura loppu siihe.

Kerros, miten sun moraalis oikeuttaa sua puolustamaa tollasta?:rolleyes:
Ja ei en yritä jeesustella, mut selität kuinka moorelle voi vähän naureskella :D

Kuka haluaa iloita 20 kiloa ylipainoisen porsaan tekemästä maalista. Mietippä mitä pertussu teki tässä joitakin vuosia taaksepäin Steve Moorelle. Kaveri pystyy tuskin edes kävelemään kun tämä kyseinen ylipainoinen sika löi Moorea takaapäin nyrkillä niskaan ja kaatui vielä päälle että varmasti tulee tarpeeksi vahinkoa.

Niin pitkään kun siivissä ei sikaile, on minulle ihan sama mitä joskus on tapahtunut.

Mun moraali tuskin tähän liittyy? Mutta anyways sitä saa mitä tilaa.
http://www.youtube.com/watch?v=owpYYNjWnro

Ei näytä Näslundilla olevan kiekko, kun tulee isku päähän..

Ok, naureskelu kyseisestä asiasta on täysin väärin, joten anteeksi jos loukkasin jonkun herkkiä tunteita. Paska juttu se on loukkaantuu kuka tahansa, mutta en itse näe Toddin tekemisiä täysin vääriksi, pelasi roolinsa mukaan ja kävi huono tsäkä Moorella.

Ja en itse Toddia, Canuckseja Toddin aikakautena tai Wingsejä nykyään "fanita", mutta näen että hieman väärin ollaan kohdeltu kyseisen asian suhteen peluria. Oma mielipide joka tuskin tulee muuttumaan.

Loistava fiilis, nyt Colorado pelasi samallailla kuin alkukaudella ja sieltähän se voitto napsahti 3-0 lukemin! Tämän takia sitä jaksaa nousta joka yö katselemaan NHL:ää, on se vaan hienoa!
Pakko kyllä kehaista Anderssonia taas pitkästä aikaa. On se kyllä huikea molari. Taas kolmannen erän Tampa painostuksen aikana 3 gamesaveria jotka olisivat kääntäneet ottelun suunnan totaalisesti.
Toinen hieno asia on Saccon luottamus junnuihin, mikä myös toimii. Tänään Duchene 2+0, ja mm. 6-5 vastaan oman pään aloitus viimeisellä minuutilla niin Lecavalieria vastaan luistelee O´Reilly

Mun moraali tuskin tähän liittyy? Mutta anyways sitä saa mitä tilaa.
http://www.youtube.com/watch?v=owpYYNjWnro

Ei näytä Näslundilla olevan kiekko, kun tulee isku päähän..

Ok, naureskelu kyseisestä asiasta on täysin väärin, joten anteeksi jos loukkasin jonkun herkkiä tunteita. Paska juttu se on loukkaantuu kuka tahansa, mutta en itse näe Toddin tekemisiä täysin vääriksi, pelasi roolinsa mukaan ja kävi huono tsäkä Moorella.

Ja en itse Toddia, Canuckseja Toddin aikakautena tai Wingsejä nykyään "fanita", mutta näen että hieman väärin ollaan kohdeltu kyseisen asian suhteen peluria. Oma mielipide joka tuskin tulee muuttumaan.
Tossa Mooren taklauksessa ei ole mitään tavatonta. Noita tilanteita tulee todella useita valitettavasti jokaisen Nhl kauden aikana. Tällä kaudella on nähty jo reilusti tuota törkeämpiä tilanteita mm tämä Richardsin taklaus Boothille http://www.youtube.com/watch?v=cIXcGOr4-04 Ja noissa ei YLEENSÄ on ole mitään hirveän suurta loukkaantumisriskiä. En ainakaan tiedä että kukaan olis norm päähänkohdistuvasta taklauksesta vakavasti loukkaantunut. Ja sitäpaitsi Näslund luisteli leuka rinnassa eikä osannut ottaa yhtään taklausta vastaan. Ruotsalaiset ovat muutenkin fyysisesti valovuoden perässä pohjois-Amerikkalaisia . Ja Beruzzi löi vielä tahallaan niskaan tarkoituksena PÄIVÄNSELVÄSTI aiheuttaa vakava loukkaantuminen eikä vain hieman teloa. Imo Bertuzzilla ei mitään oikeutta olis enään NHL ssä pelata. Eikä säälittäis yhtään vaikka joku vetäis kunnon Headshotin ko kaverille niin että pelit loppuis siihen. Sais ainakin ansionsa mukaan. Koska noin törkeätä tapausta kun tuo Bertuzzin temppu ei kyllä toista löydy. Olis läskinössö edes tiputtanut reilusti hanskat ja haastanut Mooren tappeluun niin mikäs siinä vaikka olis reheillisin keinoin paukutellut turpaan kostoksi. Niin kai nuo asiat yleensä änärissä hoidetaan jos niihin vielä jälkeenpäin kostomielessä puututaan. Mutta bertuzzilla ei kaiken järjen mukaan riittänyt kantti haastaa Moorea turpakäräjille niin suoritti tuon raukkamaisen teloituksen. Kyllähän minäkin lähettäisin tolla keinolla vaikka Laraquen neurologian osastolle että takaapäin huitoisin jollain mailalla nuppiin. Joten vaikka muuten sikailtas ja käytäs kuumana ja ajeltas porukkaa paskaks. Niin tuollaiset teloituslöynnit mitä bertuzzi teki niin ei kuulu tähän sarjaan eikä mihinkään muuhunkaan. Koska bertuzzilla oli aivan selvä tarkoitus aiheuttaa Moorelle mahdollisimman paha vamma. Ja jos tollasta tekee niin ei tarvi sitten enään ikinä pelata ko lajia missään sarjassa.

No Todd oli kyseisen matsin aikana yrittäny saada jo Moorea ottaa hieman matsia, mutta eipä lähtenyt mukaan leikkiin.

Vittu kun Ovechkin loukkaantui :( Tämän kauden viihdyttävyys taso laski aika paljon tuon myötä. Ei voi mitään...

Toivottavasti Capsit nyt pärjäisivät ilman Alexiakin.

Vittu kun Ovechkin loukkaantui :( Tämän kauden viihdyttävyys taso laski aika paljon tuon myötä. Ei voi mitään...

Olihan se tuossa aikasemmenkin poissa ja hyvin Capsit pärjäsivät, Ovechkinikin on "vain" yksi pelaaja.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Se on se kuuluisa karman laki. Ovie hakee taas polvitaklausta Gleasoniin ja loukkaantuu itse. Nyt pitäis NHL:n lätkästä muutaman ottelun pelikielto, sillä jos tästäkään ei tule mitään (vrt. tapaus Gonchar) niin tulee jo sm-liigan kurinpito mieleen...

No senkö perusteella pidät tota pullaperseen tekoa oikeana. Eipä tommosia tilanteita yleensä lähdetä enään tulevissa peleissä kostamaan. Ihan rauhassa saa Richardskin Floridaa vastaan pelailla koska jokainen normaali pelaa tajuaa että päähänkohdistuneet taklaukset valitettavasti kuuluu änäriin. Ihan oikeen olis Bertuzzille että sais rullatuolilla lykkiä lopun ikäänsä kun joku Colton Orr pamauttas selkärangan poikki.

Hyvä kyllä että loukkaantui. Sattui omaan, ömm, polveen niin sanotusti. Nyt saisi kärsiä loukkaantumisen ja sitten kun on pelikuntoinen, niin muutama peli pannaa.

No senkö perusteella pidät tota pullaperseen tekoa oikeana. Eipä tommosia tilanteita yleensä lähdetä enään tulevissa peleissä kostamaan. Ihan rauhassa saa Richardskin Floridaa vastaan pelailla koska jokainen normaali pelaa tajuaa että päähänkohdistuneet taklaukset valitettavasti kuuluu änäriin. Ihan oikeen olis Bertuzzille että sais rullatuolilla lykkiä lopun ikäänsä kun joku Colton Orr pamauttas selkärangan poikki.
No jos kerran tuota mieltä olet niin siirry sanoista tekoihin ja mene pistämään kaveri rollaattoriin.

Teki mitä teki ja sille ei enää mtn voi. Ja tuskin missään välissä olin pitänyt kyseinen "pullaperseen" tekoa oikeana sen perusteella, ettei Moore alkanut tappelemaan kun Bertuzzi kävi riitaa haastamassa.

Itse en ainakaan olettaisi jos junnuna menisin liigassa Ovechkinia vetämään päähän, venäytän kyynerpään, pistän tikitettäväks ja kävelen pois ilman mitään sanktiota. Vertaus Moore Näslund tapaukseen, oli "lailinen" tai ei.

Ei mulla ole vieläkään mitään Toddia vastaan tai puolesta, joten en jaksa aiheesta enempää jauhaa.

2.2 6.6 sek ennen loppua ja Sharks meinasi tehdä vielä 3-2 viimeisellä sekunnilla. Peli olisi voinut kyllä olla vaikka 10-1 ennen tuota Bluesin maalia.

Tänään valtiovierailulle Phoenixiin. Hävitään tämä peli, joten ihan sama olla katsomatta. Vituttaa, kun joku aavikkojoukkue jostain perseestä tulee todennäköisesti pöllyttämään rakasta Senatorsiani.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom