- Ikä
- 49
Kova luu on Anaheim tänäkin vuonna. Puolustusta vahvistivat Schneiderilla ja nyt kun Niedermayer ja Selänne päättivätkin jatkaa on se taas todella kova ja Prongerkin vielä löytyy joukkueesta. Finaalissa ois mukava nähdä Montreal vs Anaheim ja silloin kyllä täytyisi kannattaa Montrealia, jotta Koivukin sen sormuksen sais. Selänteellähän se jo on mutta ei olisi katastrofi vaikka saisi toisen.Itse en seuraa niin paljoa Nhl:ää, mutta aina olen tykännyt Anaheimistä, koska pienenä sain (n.5 vuotiaana) sain Anaheim ducks lippiksen eli n.11 vuotta sitten nii sitten kun aloin seuraamaan jääkiekkoa n.9v aloin kannustamaan Anaheimia ja Hifk:ta :D se viime vuoden mestaruus oli todella huippu juttu!! olin aivan sekaisin :D toivottavasti Anaheim jatkaa siitä mihin viime vuonna jäi, mutta näyttää vähän huonolta nyt,koska on todella paljon kovia joukkueita nyt kuten: Detroit ja Pittsburg, mutta mestaruutta lähdetään hakemaan
Mutta jännä on tuo tilanne tällä hetkellä. Teoriassa jos Boston ja Carolina eivät saisi pisteitä enää niin Buffalo ja Washington voitoilla veisivät niitten paikat. Pääsisi Numminenkin playoffeihin taas pelailemaan.