Mä vasta nyt hommasin tämän pelin, kun tuli pidettyä koko sarjasta pitkä tauko (viimeksi pelannut 07 versiota).
Olen yrittänyt pelata tuota be a pro moodia ensin puolustajana ja sitten maalivahtina, mutta molemmissa sama ongelma.
Pakkina: Jos pelaan pro tasolla, niin peli on liian helppo. Oma joukkue voittaa aina ja vaikka pelaan ns. puolustavana puolustajana niin pisteitä tulee liukuhihnalta. Jos taas pelaan all-star vaikeustasolla, joukkue häviää aina, koska omat hyökkääjät ei saa maalin maalia tehtyä (joskus yhden tuurilla) ja sillä tasolla ei enää yksin pysty pelejä voittamaan.
Maalivahtina: Pro tasolla oma joukkue tekee maaleja, mutta vastustaja pääsee laukomaan ehkä 5 kertaa erän aikana, joten jos yksikään lipsahtaa sisään niin peli on omalta osalta pilalla. All-star tasolla vetoja tulee riittävästi, mutta jälleen sama vika, oma joukkue ei tee kuin ehkä yhden maalin pelissä, joten jos ei pysty pitämään nollaa niin takkiin tulee.
Olen koittanut leikkiä niillä slidereillä ja saanut ehkä vähän korjattua tilannetta, mutta on tuo silti turhauttavaa.
Etenkin tuo maalivahtina pelaaminen kiinnostaisi, joten onko joku löytänyt siihen sopivaa vaikeustaso + sliderit komboa, jolla tulisi vetoja kohti, mutta myös oma joukkue pystyisi tarvittaessa tekemään useammankin häkin?
edit:
Nyt löytyi tuollaiset asetukset:
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/2370657.page
Pitääpä ottaa testiin.