Nhl 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Mr. Crowley sanoi:

Jos peli maittais niin vois ottaa matsin sua vastaan? Sun täytyy sitten tehdä se peli ja voi olla, että homma kusee ja se johtuu mun koneesta/yhteydestä, mutta yrittänyttä ei lasketa.
Maistuisko?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänä iltana vois vähän kouluttaa jotakuta. Jos löytyy siis mun tasoista peliseuraa, en kehtaa kaikkien amatöörien kanssa pelata ;)

Mr. Crowley sanoi:
haffey, tökkii ihan vitusti!

Mikähän tuossa on, kun Mike sano kanssa, että äijät loikkii minne sattuu ja jne. Kyllähän tuo on vitun hidas, mutta tollanen toi on aina ollu.

Kyöpeli: Suostutko nyt testaamaan, että jumittaako tuo enemmän kuin silloin ensimmäisellä kerralla kun pelattiin? Jos ei, niin lupaan viedä sua... Jos se taas kusee oikein huolella niin ei mahda mitään.

haffey sanoi:
Mikähän tuossa on, kun Mike sano kanssa, että äijät loikkii minne sattuu ja jne. Kyllähän tuo on vitun hidas, mutta tollanen toi on aina ollu.

En tiiä mikä on, mutta nuin ei ainakaan pysty pelaamaan.

tomppa82 sanoi:
Milläs yhteydellä te ootte kiinni tässä internetissä?
Mulla on 1M/512 Soneran ADSL
10/10 Baanan VDSL.

Pistepörssi kadoksissa!

Varmaan kymmenes Ea-sportin Nhl-peli(Pleikkari) menossa,mut nyt en löydä "kausi-modesta" pistepörssiä mistään pelin menusta.Sarjataulukot löytyy ym,mutta olis kiva löytää vielä pistepörssikin,koska se aina edellisistäkin on lötynyt.Jossain pelin sopukoissa se varmaan piilee,mut kun ei löydy....

tribulus sanoi:
Varmaan kymmenes Ea-sportin Nhl-peli(Pleikkari) menossa,mut nyt en löydä "kausi-modesta" pistepörssiä mistään pelin menusta.Sarjataulukot löytyy ym,mutta olis kiva löytää vielä pistepörssikin,koska se aina edellisistäkin on lötynyt.Jossain pelin sopukoissa se varmaan piilee,mut kun ei löydy....

Sitä ei ole muuta kuin Dynastia peli muodossa. Tuli itsekki sitä ihmeteltyä. Ihme touhua kyllä kun se on menty ottaa pois. :1: EA:lle

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom