Nhl 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mike sanoi:
Miksi se nykii noin? Ei ennen ole noin nykinyt.

Miten nykii? Oon ihan ulkona... Mulla toimii ja tein maalinkin kun olit lähteny :=.
Testaillaan joskus myöhemmin sitten uudestaan, jotta pääsisin löylyttämään sut (joopa joo..). Mä painun punkkaan.

Minä voisin ottaa nyt jonkun haasteeen vastaan..illalla kun joutuu lähtemään töihin..tästä hetkestä klo.18 olen valmis pelaamaan..

Haffey sanoi:
Mulle maistuis nyt peli. Onko kukaan langoilla?
Taitaa olla vain minä..?!
Kokeile jos pystyt littymään mun peliin..Kuka tahansa saa kokeilla pääseekö minun tekemään peliin..pistin pelin äsken pystyyn..
IP:172.25.11.130

JOs ei toimi niin kokeile tätä IP:tä: 172.25.10.0
Tässä nettiyhteydessä kun on oikeastaan 2 IP:tä..toivottavasti tuo nyt toimisi..
Kauheat on pelihimot..pakko päästä pelaamaan.. :hyper:

Mental Pain sanoi:
JOs ei toimi niin kokeile tätä IP:tä: 172.25.10.0
Tässä nettiyhteydessä kun on oikeastaan 2 IP:tä..toivottavasti tuo nyt toimisi..
Kauheat on pelihimot..pakko päästä pelaamaan.. :hyper:

Ei näytä toimivan tuokaan. Mistä sä kaivat noita IP:tä?

Tuo 172.25.11.130 on IP ulos- ja sisäänpäin..
ja 172.25.10.0 on taas IP suoraan tähän koneeseen..
Call of dutyssä sain tehtyä serverin ja se toimi..samoin muissa peleissä..*kiroilua*
Serveri toimi tuolla IP:llä 172.25.11.130..ja tuon se nhl2005 ilmoittaa.. :wall:

Pystyykö ton oman IP:n selvittämään jostain? Kyöpeli kerran neuvoi näin: Windowsista "suorita" ja kirjoittaa siihen "cmd" --> menee ilmeisesti dos tilaan ja siihen sitten kirjoittaa "ipconfig" Tulee näkyviin seuraavat asiat:

IP osoite: 10.0.0.15 (tämän myös peli ilmoitta)
aliverkon peite: 255.255.255.0
oletusyhdyskäytävä: 10.0.0.1

Teen nyt pelin ja kokeile liittyä. Kyöpelin kanssa ei toiminut, mutta testataan.

Minäpä kokeilen liittyä..N-Y-T
Mulla samat on:
172.25.11.130
255.255.254.0
172.25.10.1
Ei toimi..Olisi voinut pelata muutaman pelin..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom