No kaikkihan jo tahkoo 2005 mutta itse tyydyn vähän vanhempaan peliin eli olen tahkonnut tuota jo SM-liigan läpi keskivaikealla tasolla ja nyt sitten samalla tasolla ajattelin pelata sellaisen turnauksen jossa on kansainväliset joukkueet.
Tunnen itseni täysin
mutta kertokaapa että onko muilla ollut sama ongelma:
Olen pelannut tuossa turnauksessa 7 ottelua ja kaikki voittanut ihan helposti viimeistään toisella yrittämällä mutta nyt sitten tuli USA vastaan ja olen jo perjantaista lähtien tahkonnut varmaan jo 50 peliä ja sitä ei vaan pysty voittamaan sitten millään. Olen kokeillut kaikilla taktiikoilla jne mutta ei. Aivan selvästi kone/peliohjelma on ohjelmoitu USA:n puolelle sillä laukauksetkin menee jotain 47-10 minun hyväksi mutta maaliin ei ne vaan uppoa. Muutaman kerran olen päässyt johtoon mutta sitten alkaa käsittämätön jäähyrumba minua kohtaan. En edes ohjaa sitä ukkoa joka aina ottaa jäähyn. Samoin koko peli alkaa jumittamaan eli laukaukset kaikki menevät kohti tolppia, äsken laskin yli 20 tolppa laukausta 30.laukauksesta kun USA:lla kaikki meni kohtii maalivahtia. Samoin Maalivahti ei tottele yhtään haltuunottoja vaan sylkee kaikki kiekot repareiksi. Myös yhtään syötönkeskeytystä ei omat ukot saa haltuun vaan mysteerisesti juuri silloin muuttuu toinen ukko aktiiviseksi kun joku saa katkaistua syötön. Onko tässä tosiaan joku "bugi" vai onko vaan tekijät vetäneet hieman kotiapäin?
Onko mitään varmaksi havaittua konstia tehdä maalia? Muistelen että jossakin olen lukenut että jossain jäkispelissä upposi suhteelisen helposti kun kierti maalin takaa ja tuli maalin eteen ja rystyllä teki maalin. No tässä ei ainaakaan se uppoa. Ja ei kyllä mikään muukaan... :wall: :curs:
Tunnen itseni täysin
mutta kertokaapa että onko muilla ollut sama ongelma: Olen pelannut tuossa turnauksessa 7 ottelua ja kaikki voittanut ihan helposti viimeistään toisella yrittämällä mutta nyt sitten tuli USA vastaan ja olen jo perjantaista lähtien tahkonnut varmaan jo 50 peliä ja sitä ei vaan pysty voittamaan sitten millään. Olen kokeillut kaikilla taktiikoilla jne mutta ei. Aivan selvästi kone/peliohjelma on ohjelmoitu USA:n puolelle sillä laukauksetkin menee jotain 47-10 minun hyväksi mutta maaliin ei ne vaan uppoa. Muutaman kerran olen päässyt johtoon mutta sitten alkaa käsittämätön jäähyrumba minua kohtaan. En edes ohjaa sitä ukkoa joka aina ottaa jäähyn. Samoin koko peli alkaa jumittamaan eli laukaukset kaikki menevät kohti tolppia, äsken laskin yli 20 tolppa laukausta 30.laukauksesta kun USA:lla kaikki meni kohtii maalivahtia. Samoin Maalivahti ei tottele yhtään haltuunottoja vaan sylkee kaikki kiekot repareiksi. Myös yhtään syötönkeskeytystä ei omat ukot saa haltuun vaan mysteerisesti juuri silloin muuttuu toinen ukko aktiiviseksi kun joku saa katkaistua syötön. Onko tässä tosiaan joku "bugi" vai onko vaan tekijät vetäneet hieman kotiapäin?
Onko mitään varmaksi havaittua konstia tehdä maalia? Muistelen että jossakin olen lukenut että jossain jäkispelissä upposi suhteelisen helposti kun kierti maalin takaa ja tuli maalin eteen ja rystyllä teki maalin. No tässä ei ainaakaan se uppoa. Ja ei kyllä mikään muukaan... :wall: :curs: