Nhl 13 (ps3)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja naqblle
  • Aloitettu Aloitettu
Mikä sun taso on? Itel 52 nyt, on tullu hakattua 59 peliä.
perkele ku hävisin viime matsin, siin meni joku 12 tai 13 ottelun voittoputki. On alkanu tuleen tiukempia pelejä nyt selvästi ja on saman tasosia vastuksia ku ite (en tarkoita leveliä vaan kokemusta ja pelityyliä). Mutta se onki paljon mukavempaa pelata, muistaakseni 3 viime 8 pelistä meni jatkoajalle ku niin tiukkoja ja tasasia vääntöjä ollu.

recordi näyttäs kuta kuinki tältä, 53 voittoa, 4 häviötä ja 3 ot häviötä.
Aloitukset 60% luokkaa
Syötöt 66%
YV parantunu 30%:iin
AV 88-90% tienoilla
puck control time, 6:30 tienoilla
60 ottelusta 22 nollapeliä.
AVG goals/game 3,8x
AVG goals against 1,2x
AVG hits/game 4

50 tasolla kävin näyttäytymässä, mutta voittoputkea seurannut tappio/netin pätkimisputki tiputteli tasoa kivasti takaisin 45-48 tuntumaan. Statsit menee edelleen samoissa lukemissa kuten aikaisemmin, mutta YV tökkii pahasti, johtunee kait liiasta kiekon siirtelystä ja naattimisesta. Viikolla ei tule pelattua laisinkaan ja viikonloppuisin pelaamiset jää 2-4h/vkl, joten kehittyminen pelin parissa ei ole kovinkaan otollista.

Täältä löytyisi yksi vapaaehtoinen. Vai joko olet luopunut toivosta? Itse olen pelannut vain kerran kyseistä moodia, joten jonkinlainen käsitys löytyy.
No en tiedä olenko varsinaisesti vielä luopunut toivosta, mutta mitään varsinaista kansanryntäystä asian tiimoilta ei näytä kyllä tulleen :) Kyllä semmoinen 5-10 osallistujaa pitäisi olla, että jaksaisi oikeasti lähteä sitä moodia "tosissaan" vääntämään. Toistaiseksi olen tyytynyt siihen, että kaverini liittyi joukkueeseeni pelaajan roolissa ja ollaan sitten kahdestaan pelailtu vaan cpu:ta vastaan. Mutta tosiaan, jos lisää vielä jostain löytyy halukkaita, niin mikäs siinä :)

Nyt näyttäs leaderboard sija olevan 5000 paikkeilla, tavoite ois päässä 4000 tienoille :D Hävisin taas, 2-1, jäi nakertamaan kun vastustajan lämy oli sellanen toivotaan toivotaan kun aikaa oli jälellä joku 20 sekuntia. Ei sit menny jatkoajalle. :( Lisäksi ei ollu maskia ei mitää, mokke vaa päätti antaa maalin helposti, ihmeellisiä kyllä nää "tasotukset" mitä tietokone antaa ottelun kuluessa.

Kertokaas gurut jotain hyviä harhautuksia tms vinkkejä aloittelijalle. Osaan perus harhautukset mutta miten saa esim maalivahdin tiputettua polvillensa läpiajosta?
Kuinka tehdään Forsberg harhautus?

Ei niitä kikkoja tarvi, ite oon selvinny hyvin ilman kikkailuja ja tällä hetkellä #25xx sijoitus. Mutta kait se perus mil saa moken polvet jäihin, oikealla tikulla käyttää takana ja "leipoo" ennenku laittaa vaikkapa kurkijalan tai snapshotin. toinen hyvä varmaan, jota itse halveksun, on kurkijalka backhand forehand :D Myönnän että käytän tuota, mutta harvoin, yleensä sillon jos vastustaja käyttää.

Nyt on alkanu vastustajat paljon leipomaan ja pyörähteleen ynnä muuta L1 kikkoja käyttään ihan 1vs1 tilanteissa ja pitää vissiin itekki opetella, tällä hetkellä oon pärjänny vain pelkällä pelisilmällä , mutta nyt on alkanu tuleen hankjaluuksia

Back
Ylös Bottom