Nhl 13 (ps3)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja naqblle
  • Aloitettu Aloitettu
Olen reissussa ja majoitun kaverin työnä seuraavan kuukauden. Pakko kuitenkin käydä ostaas tämä uusin nhl, kun en jaksa odottaa kotiutumiseen asti. Jos käyn kaupasta hakemassa ja pelaan täälä kaverin tykönä nii eihän siinä pidä asentaa mitään koodeja tai tunnuksia tähän kaverin konsoliin?

Mulla kävi tämän nhl 12 kanssa niin, että online tunnus tuli käytettyä muuhun pleikkariin, kun omaani ja toiselle ps3 tunnuksulle, joten omallani en sitä sitten pelaillutkaan koko vuotena netissä.
Kyllähän se jotain online-tunnusta taas kyselee, joten luulenpa että on samanlainen systeemi kuin edellisessä nhl:ssä.

Mulla kävi tämän nhl 12 kanssa niin, että online tunnus tuli käytettyä muuhun pleikkariin, kun omaani ja toiselle ps3 tunnuksulle, joten omallani en sitä sitten pelaillutkaan koko vuotena netissä.

Storesta saa hommattua uuden online passin ;) En muista tarkkaan mitä maksaa, mutta joku 5-10 euroa taitaa olla.

^^

no perhana. kyseleekö se ne tunnukset, vaikka pelaisit ihan vain perus yksinpeliä ja kiertäisit online jutut kaukaa? vai oliko siinä alussa heti se homma, että pitää laittaa ne kaikenmaailman koodit ja tunnukset, että saa pelin edes pyörimään..

Meikä kans mukana peleissä. Nimimerkki trunxedi. En oo viel kauheen kova pelaa mut 2-5h päivässä, nii kohta oon voittamaton. :DD

En kyl oo saanu takaperin luistelua pois mistään. No näillä mennään.

Toinen ihmettelyn aihe on HUTin harjoituskortit. Jos laitan pelaajalleni harjoituskortin ni statsit kyl paranee, mutta vaan yhdeks peliks. Mitä hittoa? En tiedä onko bugi vaiko joku hieno uudistus? Jos on ominaisuus, ni eipä ole järkeä hommata mitään kehityskelpoisia pelaajia.

Ne kortit on vaa yheks peliks. Ainaki mulla siinä lukee että 1 peli.

Ite eilen katkasin nhl13 levyn ja edelleen tyytyväinen ratkasuun. Peli menee koko ajan enemmän siihen suuntaan että ne jotka oikeasti pelaa joukkueena, ei päästä vastustajaa lähelle maalia paikkoihin ja pelaa itse takatolpille useita kertoja peleissä ei välttämättä voita. Aivan paska peli. Laukokaa muut sieltä ringetteviivalta paska ranteitanne etuyläkulmaan.

Peli olis muuten ollut älyttömän hyvä, mutta maalivahtipeli mennyt aivan naurettavaksi. Paras taktiikka tehdä maaleja laukoa yv hyökkäyksissä patjoihin ja pistää rebound sisään. Ei mitään järkeä. Veskarit koheltaa aivan armottomasti helpoissa kiekoissa ja one-timereissa syöksyt aivan maagisia.

En pelaa yhtään peliä omaani, enkä muiden nhl 13 peliä. Pitäkää tunkkinne.

Ite eilen katkasin nhl13 levyn ja edelleen tyytyväinen ratkasuun. Peli menee koko ajan enemmän siihen suuntaan että ne jotka oikeasti pelaa joukkueena, ei päästä vastustajaa lähelle maalia paikkoihin ja pelaa itse takatolpille useita kertoja peleissä ei välttämättä voita. Aivan paska peli. Laukokaa muut sieltä ringetteviivalta paska ranteitanne etuyläkulmaan.

Peli olis muuten ollut älyttömän hyvä, mutta maalivahtipeli mennyt aivan naurettavaksi. Paras taktiikka tehdä maaleja laukoa yv hyökkäyksissä patjoihin ja pistää rebound sisään. Ei mitään järkeä. Veskarit koheltaa aivan armottomasti helpoissa kiekoissa ja one-timereissa syöksyt aivan maagisia.

Ohi aiheen, mutta Wayne Gretzky Hockey 2 oli upea peli ja siihen rinnalle, kun hankki Hockey League Simulatorin niin olipa hieno pelata kausia. Syksyisin osti NHL-kausioppaan ja jokainen joukkueen sai tehdä itse. Oppi hyvin tuntemaan pelaajat. Sillon muisti pelaajien numerot ja kätisyydetkin. Nyt ihan outoja ukkoja tuolla änärin puolella pyörii.

Haha, relaa nyt mies vähän! Onhan tää nyt ihan eri planeetalta kuin viime vuoden versio. Toki allekirjoitan sen, että maalivahdit ovat tietyissä paikoissa monesti liian hyviä (one timerit - kts. tuubista video spiderman goalies), mutta ei tässä enää sentään tule niitä homomaaleja, joita jotkut tekivät koko ajan eli vedetään pakin jalkoista yläkulmiin ja one timereissa pakit eivät ota hyökkääjää ollenkaan kiinni tai hyökkääjä vetää etukulmasta sisään läpiajossa.

Kyllähän toi video todistaa että maalivaahdeille pitää tehdä jotain. 50+ matsia pelattuna voin sanoo että ehkä 5 maalia on tullu saatua 2 vs 0 tilanteesta one timerilla. Lopetin sen touhun siihen ja vedelly ranteita tai kynänny sisään, jos sama tilanne on tullu. Mutta muuten peli on kyllä aivan helvetisti parempi kuin NHL 12. Onko kellään muulla täällä tullu häviöö, jos vastustaja onlinessä on lähtenyt kesken pelin? Alkaa meinaa ketuttaa kun on 4-1 mulle ja kaveri quittaa ja häviö tulee mulle jostain kumman syystä..

Haha, relaa nyt mies vähän! Onhan tää nyt ihan eri planeetalta kuin viime vuoden versio. Toki allekirjoitan sen, että maalivahdit ovat tietyissä paikoissa monesti liian hyviä (one timerit - kts. tuubista video spiderman goalies), mutta ei tässä enää sentään tule niitä homomaaleja, joita jotkut tekivät koko ajan eli vedetään pakin jalkoista yläkulmiin ja one timereissa pakit eivät ota hyökkääjää ollenkaan kiinni tai hyökkääjä vetää etukulmasta sisään läpiajossa.

Nyt on helppo relata kun ei ole enää peliä :)

Suoraan sanottuna V******** kun en ole nhl 09 jälkeen hävinnyt yhtäkään kaveri turnausta jne. mitä ollaan isommallakin porukalla pelailtu, mutta nyt on näköjään pakko jättää valtikat muille kun itse EN PELAA PELIÄKÄÄN ENÄÄ.

Vallan on aika vaihtua..

Meni aika totaalisesti hermo äsken. Erehdyin neljä EASHL-peliä ottamaan ja ilmeisesti joku momentum iski päälle tuolle omalle paskapelaajalle. Oli todella pienestä kiinni ettei ohjain lentäny parvekkeen ovesta vittuun ja peli heti perässä.
Jokaisessa näissä ukko tuntu olevan ihan täysin sysipaska ja viimeisessä pelissä alko tuntumaan että onko tämä tottakaan. Joka ikinen syöttö mikä tulee kohti, menee ukon jalkojen välistä tai muualta ohi, mutta kiinni ei kyllä saa. Samoin sitten kun itse syötät, ni aivan taatusti vastaanottaja ei saa sitä haltuun vaikka miten hiljaisen laittaa. Piti repiä konsolista virrat helvettiin siinä vaiheessa kun olin alimpana pelaajana, kiekko lipuu aivan vitun hitaasti kohti mutta ukko ei vaan saa sitä kiinni, vaan jostain jalkojen välistä taas ohi rullailee kun paska luistelee vastaan lapa ylhäällä. Siitä sitten vastustaja yksin läpi ja maalinhan se tietysti tekee.

Olisiko täällä kiinnostuneita pelaajia jos laitetaan joukkue pystyyn? Voisin pykätä pystyyn mikäli kiinnostusta löytyy tarpeeksi. Laittakaa tähän samalla myös millä tasolla pelaatte. Itseltä löytyy legenda 1 -kortti.

Olisiko täällä kiinnostuneita pelaajia jos laitetaan joukkue pystyyn? Voisin pykätä pystyyn mikäli kiinnostusta löytyy tarpeeksi. Laittakaa tähän samalla myös millä tasolla pelaatte. Itseltä löytyy legenda 1 -kortti.

Tee vaan niin eiköhän sinne tule pelaajia. Ite oon vasta Ammattilainen 1 mutta eiköhän se siitä nouse.

Katsotaan jos kiinnostusta tulee enemmän niin laitetaan pystyyn. En viitsi lähteä nykyisestä jengistä pois ja perustaa joukkuetta, jonne ei pelaajia tule.

Back
Ylös Bottom