Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei tullut, jako HUT:ssa tuon mulle. Ykköseen pistin ja sillä kaikki tilanteet. Mä en ole vielä edes tilannut varsinaista peliä :/Tuliko sulle jo vai? Tuolla se on postissa, mut jakaa vasta huomenna :(
Ai että tätä ketutuksen määrää. Kokopäivän ootellu postiautoo, että pääsis pelin hakemaan postista ja kun se vihdoin äsken tuli niin eihän siellä sitä ollu. Verkkokauppa.comista ennakkotilasin viikko sitten. Ilmotelkaa joko muut saitte tänään.. toivottavasti edes huomenna tulis niin vois viikonlopun rämpyttää. :P
Itsekin Verkkokaupasta tilasin ja ei tullu vielä tänään.
Ei koskaan on tappeluissa. Äsken sain jäähyn seisomisesta. Seison siniviivan tuntumassa, vastustaja luistelee kylkeen ja menettää kypäränsä, minulle jäähy estämisestä.NO vitusti vähemmän kun 11.. Statsit ei näy jostain syystä viellä. Jos sulla on siä tappelussa "usein" niin se ottaa välillä sen itestään ja tässä varsinkin jos ajaa maalivahdin päälle.
Hyvältä vaikuttaa muuten.. Läpiajot ihan hanurista viellä :D Tosin toi äijäki ihan perseestä, 13 peliä pelattu.
Toi on muuten ihan jees kun saa jokasen paikan muokattua erikseen .