Cracked Nhl 12

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fuufaa
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Taas se tulee, ainakin itselle joka syksyn kohokohta on uusi änäri! Kaikkea pientä kivaa on taas uusittu ja toivottavasti myös bugimaaleja ja EA:n lagia onlinepeleissä saatu vähennettyä.

Jos on aktiivisia kerho/aulapelaajia ja haluis hyvää jengiä pistää kokoon, niin oon mukana :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Itekkin ootellu tätä jo helvetin pitkään! Demoa tuli kavereiden kanssa hakattua viime viikolla ihan tehokkaasti ja ihan lupaavalta näyttää.
Ja ahhhh, se bugi on korjattu kun syöttää maalivahdilla, vastustaja ei käytännössä voi saada kiekkoa vaan aina omille.

Jaahas, tänään lähtenyt peli :)

Ihan mukavalta tuo demo vaikutti. :) Eka taklaus Charalla ja kaveri vaihtoaitioon :hyper:

PS. voiko tossa Demo HUT:ssa päästä pelaamaan mitään muuta joukkuetta vastaan finaalissa kuin USA? Siinä olis hyvä mahdollisuus sneakpeakille IFK:n ykkösvitjan kokonaisuuksista. Jos siis pääsis pelaa IFK:ta vastaan.

Eilen tuli ilmoitus, että on peli lähetetty Ahvenanmaalta ja varmaan se huomenna tipahtaa sitten luukusta. Pakko päästä hakkaamaan tattia...

Wikipedia sanoi:
NHL 12 on EA Canadan kehittämä jääkiekkopeli, joka julkaistaan Euroopassa 8. syyskuuta 2011.

Kai tää kolahtaa postiluukusta vasta ylihuomenna. Mä sain kans "lähetetty"-viestin Ahvenanmaalta eilen ja oon siitä asti odotellut peliä melko kipinöissä.

Tilasin coolshopista ennakkoon joskus pari viikkoa sitten. Nyt sitte oottellu kuumeissaan, eikä meinaa enää nhl11 enää maistua :) Toivotaan että se torstaina tipahtas luukusta :P

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ihan mukavalta tuo demo vaikutti. :) Eka taklaus Charalla ja kaveri vaihtoaitioon :hyper:

PS. voiko tossa Demo HUT:ssa päästä pelaamaan mitään muuta joukkuetta vastaan finaalissa kuin USA? Siinä olis hyvä mahdollisuus sneakpeakille IFK:n ykkösvitjan kokonaisuuksista. Jos siis pääsis pelaa IFK:ta vastaan.

Ilmeisesti ei voi tulla vastaan muuta joukkuetta kun USA. Luin nimittäin jostain että USA:n voittaminen finaalissa tarkoittaa että kokoversiossa saa paremman HUT-korttipakan kun mitä normaalisti saisi (jos on pelannut demossa HUT:ia niin saa siis jonkun ylimääräisen korttipakan itse pelissä). Lähdettä en nyt kuitenkaan löytänyt, mutta huomennahan sen näkee stemmaako.

^ Noinhan se on. HUT:ssa kun voittaa finaalissa jenkit, niin sen jälkeen esim. storeen mennessä lukee tuo teksti unlockatusta reward packista. Muistaakseni :)

Ihan perseestä kun ne jakaa noi pelit vasta 8.9 :O

Ite muuten voitin kun voitinkin kilpparikiekolla jenkit finaalissa, ihme kyllä vasta sitten kun sain pakasta aivan surkean joukkueen. Taisi olla kahden ja puolen tähden joukkue, ja Iginla suunnilleen ainoana starana, sitten oli nämä Bergenheimit ja loput olikin sitten overall 60-70. Yks tuurimaali ja 2-0 tyhjiin. :pano:

Voitin jenkit 6-0 finaalissa :O. Joka maali Weberillä koko kentä läpi.

Hullu meno fuufaa!

Ite hakkaan lähinnä päätä AI:n puolustajiin. Korkeintaan 3 häkkiä oon saanu tehtyä yhdessä erässä Vancouverilla. Harvemmin tulee kuitenkaan omiin päästettyä. Viimeisin änäri mikä mulla oli, oli 09. Pitää taas hieman rutinoitua tähän änäri-pelityyliin ennenkun rupee haastamaan matsia!

Pitäähän se tämäkin jossain vaiheessa ostaa. Onko sitä KHL:ää mukana tällä kertaa??
Tuskinpa KHL:ää nähdään koskaan NHL:n nimeä kantavassa pelisarjassa. Uskoisin ainakin että KHL pitää itseään sen tason jääkiekkoliigana, ettei koskaan suostu tämän pelisarjan alle noiden "pikkusarjojen" joukkoon. Ehkä sitten jos EA Sports vaihtaa jääkiekkopelinsä nimeksi HOCKEY12 ja alkaa huomioimaan molemmat liigat pelin pääliigoina;)

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom