Cracked Nhl 11

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fuufaa
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Eilen tuli jyystettyä online pari peliä. Toisessa tuli kunnolla kuokkaan mutta toisen vein kilpikonnalla 1-0.

Äkkiseltään isoimmat erot kymppiin:
- pelituntuma jotenkin etäisempi
- ukot reagoi hitaammin, varsinkin syötössä viivettä
- realistisuus kasvanut, eli syötöt menee entistä harvemmin pakin längistä, aloitusvoitosta ei aina pääse pakki lämäämään vastapalloon vaan kiekko menee tyhjälle alueelle
- entistä enemmän harhautuksista huomaa ukon taitotason
- tahmeaa, kentällisten vaihtoon menee tupla-aika kuin ennen ja tosiaan viivettä siellä täällä. Yhteys on kyllä kunnossa.

Vielä tällä hetkellä 10 tuntuu paremmalta, mutta eiköhän sitä tämänkin kanssa juttuun tule.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Onko tässäkin aluksi ne online pelit "hitaita"??

Tahmealta tuntuu aluks...ja syötöt lähtee liian hitaasti!

Vaan ku ne ei lähde silloin ku haluaa vaan hetken sen jälkeen.

Perus onet, eli poikittaissyötöt maalin edessä uppoaa vähän heikommin kuin ennen. Toi uus syöttösysteemi hankaloittaa noita aika lailla, ainakin näin aluksi kun ei ole tottunut. Tuntui myös että ne on helpompi katkaista pakilla kuin ennen, ja moket osaa venyttää niihin vähän paremmin. Vastapainona laukaukset uppoaa sitte helpommin, mikä sopii meikäläiselle kun tulee suurin osa häkeistä tehtyä laukomalla tai kikkaamalla :)

E: niin ja kiekko tuntuis hieman enemmän elävältä kuin ennen. Nopeita vastahyökkäyksiä tulee enemmän, kun tuo kiekko voi yhtäkkiä pompata tai kimmota jostain vapaalle pelaajalle. Vaikka pelin tempo on hitaampi, niin kiekon nopeus tuntuis silti samalta kuin ennenkin.

Mites nuo taklaukset nyt alkais luistaa? Ei vaan meinaa saa kunnon pusua aikaan millään. Onko joku uusi systeemi?

hmm.. syötöt vähän paskempia kun kympissä ?? kaverit kyllä pysähtyy taklauksilla paljon helpommin.

Tehkääs joku Pakkis-tiimi, nii vois illalla pelailla kun salilla oon käyny. EASHL?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Just käytiin hakemassa peli prismasta kaverin kanssa, nyt treenit, sitten safkaa ja koko yöksi änärin kimppuun!!! weeeeeeeeeeeeeehhheeeeeeeeeeeeeeee!!!

Mä pistän nyt tiimin pystyyn ? ? Kaikki peleille.

Suht paskaa tuo random vihujen ettiminen. Saa jauhaa sitä hakua vähintään 10krt. Yhen matsin verran menee siis etsiä pelkkä vihu... Eli jotain matseja pitää keksiä!

Tänään 23 jälkeen jotain peliä?

Zone-sarja -42%
Ärsyttää liian hidas pelinopeus!

Suht paskaa tuo random vihujen ettiminen. Saa jauhaa sitä hakua vähintään 10krt. Yhen matsin verran menee siis etsiä pelkkä vihu... Eli jotain matseja pitää keksiä!

Tänään 23 jälkeen jotain peliä?

Ai ihan Vs pikapelissä ? Aika outoo.. Mulla connectaa yleensä ihan heti.

Ärsyttää liian hidas pelinopeus!

Syötöt lähtee viiveellä ? Vai luulenko vaan..

E: Pakkotoisto HC perustettu.. Laittakaa liittymispyyntöjä.

Ai ihan Vs pikapelissä ? Aika outoo.. Mulla connectaa yleensä ihan heti.

Syötöt lähtee viiveellä ? Vai luulenko vaan..

E: Pakkotoisto HC perustettu.. Laittakaa liittymispyyntöjä.

Joo samaa mieltä, että syötöt lähtee ihan liian hitaasti ja pelaajat liikkuu ku juoksuhiekassa...siinäpä soppa.

Oiskomitään pakkis-liiga meininkejä viritteillä? Jos nyt vaikka saatais uutuudenviehätyksen ansiosta vaikka menemään edes yksi liiga läpi? :D

jepa

Saakos nuo UHL quittaajat mitään penaltia? Vituttaa kun pitäist aina pari erää antaa, että vihu jaksaa loppuun asti. Oon muuten mukana pakkistiimissä: Papana

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom