NHL 10 PS3 LIVE porukka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tepe83
  • Aloitettu Aloitettu
En oo päässy koko päivänä kirjautuun.. Onko muilla ollu ongelmia ?

Peliä illalla kymmenen jälkeen ?

Oisko tänää iltapäivällä porukkaa pelaamassa?

Kuulostaako typerältä, jos tästäedes jätettäisiin pelaamatta vastustajia vastaan, joilla on vaan kaksi ihmispelaajaa? Siis jos meillä on se 3-5 pelaajaa linjoilla.

Oisko tänää iltapäivällä porukkaa pelaamassa?

Kuulostaako typerältä, jos tästäedes jätettäisiin pelaamatta vastustajia vastaan, joilla on vaan kaksi ihmispelaajaa? Siis jos meillä on se 3-5 pelaajaa linjoilla.

Ei pääse, iltavuoro.

Ei kyllä kuulosta typerältä. Eilenkin mitä pelattiin kahdestaan niin olihan se huomattavasti helpompaa. jopa voitettiin :thumbs:

Juu. Ja ois helpompaa jos kaikki pelais niitä omia paikkojansa.. VP = VP ja OP=OP jne.

Mä oon koko päivän vapaana :) Just Herculesmaiset reidet kävin treenaamassa, ja nyt pitää vaa lepuuttaa, kun ei pysty kävelee.

E: Mut ollaanhan me kehittyny aika paljon. Siis muut paitsi mä oon yhtä paska :D.. Imo, kannattas aina koittaa hyökkäyksis ja yv:llä saada viivalta ne vedot, ja sit reboundeista saa maaleja kaikista parhaiten.

Viimeksi muokattu:
Joo, mutta kyllähän pakitkin saa tietysti hyökätä, kunhan joku paikkaa pakin paikan. On se aika perseestä puollustaa tunnollisesti koko pelin ajan.:D

Hyökkäyspäässä pakkien ei kannata mennä auttamaan laitureita kulmaan, se on KH:n homma. Samoin ku puolustusalueella laiturit pitävät vastustajan pakit, ja KH auttaa omia pakkeja.

Juu nimenomaa! Nyt ku pelataan, on aina ne vastustajien pakit vapaana, kun kaikki pyörii siinä maalin edessä :D

E; Mä tykkään puolustaa tunnollisesti kokoajan ;) En oo noiden pisteiden perään :D

Viimeksi muokattu:
Mites muilla eilen, oliko pelissä havaittavissa melkosta lagia? Meil oli koko porukalla käytännös vitummoiset viiveet eile..

Eipä tullut eilen pelailtua.. Tänään pitää korjata asia ?

Hyvät pelit oli, vaikka parissa tulikin turpaan.. Afrolla on kova lämäri.

Joo tänää oli lämy tikissä!:puntti:

Ihan hyviä pelejä, varsinkin toi vika kun tajusi laukoa tarpeeksi. Tästä on hyvä jatkaa.:)

Paljon kivempi pelata noita joukkueita vastaan, joissa on ainakin se 3 ihmispelaajaa, tällöin meiänkin peli sujuu paremmin. Tuntuu että tilaa olisi enemmän.
Murot oli ihan älyttömii, vitun nopeita, kaikki kikat, taklaukset ja harhautukset onnistu.:jahas:

jep.. No ei ihme :D

Peliä ? :D Tulipa taas todettua, että hämeenlinna on niin kuollut paikka. Ois voinu jauhaa änäriä sen sijasta, mut ei oo ketään online :(

Kymmennen aikoihi vois tulla.

Tilttas..

En tiiä johtuuko väsymyksestä, mutta ite pelasin jokaisesta pelistä varmaan kolmasosan jhhi:n ukolla, ku jätkä on menny ilmeisesti kateuksissaan ostamaan samanlaisen kypärän ku mul.:D

Back
Ylös Bottom