NHL 10 PS3 LIVE porukka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tepe83
  • Aloitettu Aloitettu
Nuo boostithan nyt voi lähes kaikki hankkia vaikka helpoimmalla vaikeustasolla ;)
Ai voi? Eli ei ole mitään merkitystä millä tasolla pelaa, ja kehityspisteitäkin saa saman verran? Voiko tasoa vaihtaa kesken BaP:n?
Eihän tossa oo mitään järkeä!:D

E. Mä kun luulin olevani nokkela.:lol2:

Ai voi? Eli ei ole mitään merkitystä millä tasolla pelaa, ja kehityspisteitäkin saa saman verran? Voiko tasoa vaihtaa kesken BaP:n?
Eihän tossa oo mitään järkeä!:D

E. Mä kun luulin olevani nokkela.:lol2:

Joissain boosteissa voi olla tasovaatimuksia, mutta suurin osa kyllä aukee millä tasolla tahansa. Kehtityspisteethän taas hankitaan online ja offline puolelle erikseen.

Tuotahan pystyy vieläkin helpottamaan simuiloimalla ottelun kaks ekaa erää ja pelaamalla vaan pelkästään kolmannet erät. Tai itte tein sillä tavalla, että pelasin joka toisen ottelun kolmannen erän :D

Joissain boosteissa voi olla tasovaatimuksia, mutta suurin osa kyllä aukee millä tasolla tahansa. Kehtityspisteethän taas hankitaan online ja offline puolelle erikseen.

Tuotahan pystyy vieläkin helpottamaan simuiloimalla ottelun kaks ekaa erää ja pelaamalla vaan pelkästään kolmannet erät. Tai itte tein sillä tavalla, että pelasin joka toisen ottelun kolmannen erän :D
No sekin vielä..:D

Taidampa käyttää tota sun kikkaa.:)

No sekin vielä..:D

Taidampa käyttää tota sun kikkaa.:)

Kuhan katot tarkkaan mitä mitkäkin boostit vaatii. Jotkuthan vaatii sen 3 kautta ja siinä jo jonkun verran vituttaa jos jää kiinni jostain parin pisteen/maalin/ottelun puuttumisesta :D Muistaakseni se on se 40 matsia mitä sun täytyy itte pelata. Tai siis ne 40 ottelun kolmannet erät vähintään. Sekin lukee kyllä siellä kiekkokaupassa.

Ai vittu. Venähti ranne ihan käyttökelvottomaks tänää, kun oltii ajamas crossia, mut ei se pelejä haittaa, eli otettasko ?

Onks 23.00 sharp ?

Mä taidan jättää kans tän illan pelit väliin.. huomenna sitten taas.

sama täällä, serkkupoika tulee pelaileen niin tuskin kerkee beaprota veivailla :) no huomenna ehkä, paitsi illalla tulee meister liigaa :)
yhtään peliä en oo tehosteilla vielä pelannu, jännityksellä odottelen :)

Noniin 3 kautta pelattu putkeen ja tehostepaketteja löytyy jos jonkinmoista
biggrin.gif

Ja se ei tarvi pelata kuin se lopun 5min,että saa ottelu merkinnän.

Noniin 3 kautta pelattu putkeen ja tehostepaketteja löytyy jos jonkinmoista
biggrin.gif

Ja se ei tarvi pelata kuin se lopun 5min,että saa ottelu merkinnän.
Mä oon kans alkanut harrastamaan tota. Kahen erän jälkeen 7-0 tappio kääntyi kolmannessa erässä 7-11 voitoksi ja oma ukko sai 9 pistettä.:lol2:

Pelaan kyl helpoimmal tasol...:rolleyes:

tjaa.a. Ei oikein saa laukauksia niin ei tiedä onko tehosteista hyötyä, ekassa pelissä ku pääs ranteella laittamaan niin hyvin löys kiekko yläkulmaan. Hieno tiukka voitto vikassa pelissä.

Mä lähdin viimisestä pelistä pois ku se pätki.. en jaksa pelata enää yhtään pätkivää peliä.. lähden samantien helvettiin sieltä. En tiedä pätkiikö se vaan mulla, näyttää yhteys ainakin täysin toimivalta.

Back
Ylös Bottom