Nhl 09

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Huh. Täytyy kyl sanoo, että tää 09 on ihan helvetin hyvä. Nyt on omalla äijällä alotettu ura, ja 6 farmimatsin jälkeen pääsin näyttää kykyjä NHL rosteriin, ku joku sieltä loukkaantu. Nyt on AHL-statsit 3+2 ja parissa NHL matsissa tullu 2+1. Ja koutsi tykkää!

Oon ihan fiiliksissä, tästä be-a-pro-moodista.

Oho aika nopsaan oot noussut änäriin... Ite oon nyt tän illan tota peliä hakannut ja olen noussut 15 pelissä kolmosketjusta ykköseen ja joukkueen kapteeniksi. Pari peliä pelasin kakkosketjussa. Johdan tällä hetkellä joukkueen pistepörssiä, tehot on 8+7 eli 15 tehopongoo. Sinäänsä ihan "realistinen" tuo urakehitys kun ei ole mitään varmaa maalikikkaa tms. niin nuo pisteet pysyy aisoissa. Kaks tappeluakin kerkesin ukollani ottamaan, toisen voitin heti ekalla lyönillä tyrmäykseen ja sain siitä jonkun saavutuksenkin ja toisessa kerkesin lyödä peräti kahdesti... On aika kovanaama :D

Toi be-a-pro on kyllä todella siisti pelimuoto. Paljon hauskempi kun perus kauden lätkyttäminen.

Oho aika nopsaan oot noussut änäriin... Ite oon nyt tän illan tota peliä hakannut ja olen noussut 15 pelissä kolmosketjusta ykköseen ja joukkueen kapteeniksi. Pari peliä pelasin kakkosketjussa. Johdan tällä hetkellä joukkueen pistepörssiä, tehot on 8+7 eli 15 tehopongoo. Sinäänsä ihan "realistinen" tuo urakehitys kun ei ole mitään varmaa maalikikkaa tms. niin nuo pisteet pysyy aisoissa. Kaks tappeluakin kerkesin ukollani ottamaan, toisen voitin heti ekalla lyönillä tyrmäykseen ja sain siitä jonkun saavutuksenkin ja toisessa kerkesin lyödä peräti kahdesti... On aika kovanaama :D

Toi be-a-pro on kyllä todella siisti pelimuoto. Paljon hauskempi kun perus kauden lätkyttäminen.

Itellä tehot on jotain 15+2, power forward, ykkösen sentteri. Jotenkin tuohon be-a-pro:hon pitää vähän aikaa totutella, ennenkuin alkaa tottua tietokoneen kanssa pelaamiseen.

Kauhea tämä uusi änäri. Mailannostonappula pilaa koko pelin totaalisesti.

Mun mielestä toi mailannosto on ihan sairaan hyvä. En tosi ole sitä livessä koittanut, mut ainakin "be-a-pro" moodissa saatanan hyvä lisä käyttää tota nappia.

Livessä salee porukka joka jätkällä rämppää sitä.

Jokos ton saa PS3:lle ihan normi kaupasta?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ai saamari... mulla on pikkurillin rystyset kipeenä kun oon koko illan hakannut änäriä ja toi boxin ohjain on niin iso. Pelaan oikeassa laidassa voimahyökkääjänä ja tällä hetkellä on 36 pelissä 28 + 16 pojot ja olen ahl:n pistepörssin ykkönen, mutta siltikään ei änääriin ole paljoa kosiskeltu :(

Löyty muuten yks melko varma maalintekopaikka. Kun tulee B-pisteen aloitus hyökkäys suunnassa vasemmalle pisteelle niin siitä kun sentteri voittaa alotuksen oikealle pakille ja pyytää syöttöä siitä heti oikealle laitahyökkääjälle ja lämäsee suoraan syötöstä maalin kattoon niin melkein aina kun laukaus onnistuu tulee maali. Toimii toki oikeanpuoleisella b-pisteelläkin. Toki ainahan sentteri ei voita ja aina laukaus ei onnistu hyvin.

Löyty muuten yks melko varma maalintekopaikka. Kun tulee B-pisteen aloitus hyökkäys suunnassa vasemmalle pisteelle niin siitä kun sentteri voittaa alotuksen oikealle pakille ja pyytää syöttöä siitä heti oikealle laitahyökkääjälle ja lämäsee suoraan syötöstä maalin kattoon niin melkein aina kun laukaus onnistuu tulee maali. Toimii toki oikeanpuoleisella b-pisteelläkin. Toki ainahan sentteri ei voita ja aina laukaus ei onnistu hyvin.

Jahas, ei muuten onnistu enää. Tietokone on oppinut sen ja vastusta tuuppii mun pelaajan jo pois siitä etten saa laukausta aikaseksi :hyvä:

Tosi kivaa on pelata tuota be a prota. Ensimmäisessä pelissä kun oma äijjä luisteli jäälle niin fiilis oli varsin loistava.

Myös monin peli vaikuttaa hyvälle. Huomenna pitää testata lisää.

Saa nähä onko vielä ens viikollakaan perillä, vaikka keskiviikkona paketti lähtikin tulemaan.

Samana päivänä lähti kans itselleni tulemaan VG+:sta. Ei jaksais millään odottaa.
Millehän päivälle tuota uskaltais odottaa? Uusi ohjain pitäisi kans tulla ensi viikon aikana.

No itellä ei tuolta ole koskaan kestänyt viikkoa kauempaa toimitus

Rupes sen verran kuumottamaan uus NHL, että laitoin vielä tässä vaiheessa tilauksen menemään. Joka tapauksessa halvempi jos vaikka sattuisi käymään niin huonosti, että tilaus ei ehtisikään tänne ennen Euroopan julkaisua.

Hyvä tuo EA:n sivu johon voi uploadata omia pätkiä. Niedermayer ajetaan kylmäksi

Tuli hommattua tänään tuo Xbox360 + NHL 09. Nyt pitäisi vielä opetella pelaamaan sitä kun aiemmin tahkonnut vain pc-versiota. Olisko vielä tilaa tiimissä, kunhan tässä saan harjoiteltua eka? :D

Tuli hommattua tänään tuo Xbox360 + NHL 09. Nyt pitäisi vielä opetella pelaamaan sitä kun aiemmin tahkonnut vain pc-versiota. Olisko vielä tilaa tiimissä, kunhan tässä saan harjoiteltua eka? :D
Tiimissä on varmasti tilaa, sillä tuo vaatii mahdollisimman paljon porukkaa, että homma toimii ja pelejä saa paljon aikaiseksi. Meikäläinen on toistaiseksi toisen tiimin riveissä, voin liittyä remmiin jos halukkaita ilmestyy reilummin kehiin.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom