Nhl 09

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Pakkina pelaaminen on kyllä tuossa paljon mukavampaa, kuin hyökkääminen. Mites teillä pelit menee? Joko ootte voittojen makuun päässyt?

Kaveri myllytti aika lahjakkaasti, mutta kova puolustuspeli tuotti tulosta.:D Rankkareissa kuittasin voiton.

2ptukic.jpg

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eipä mitään, treenailin yksikseni jonkun aikaa ja painuin pehkuihin, kun väsymys vei voiton. Noo, seuraavalla kerralla pistetään haisemaan.:D

Tuli tuossa pelattua pitkästä aikaa nhl 2002:sta. Mä toivoisin oikeasti tähän 09-versioon tuota emotion meteriä ja hero statusta loppuun. Pelaajat saa ylimääräistä bonusta onnistuneista suoritteista pelaamisen aikana. Kyllä tuota don tayloria tulee kanssa ikävä :)

Onko pleikkarilla enää pelattu tiimipelejä?

Mä oon viimeaikoina pelannut vaan tota Arcadea, oon muuten aika hyvä siinä.:D
Vituttaa vaan noi pellet ketkä pommittaa viesteillä ja itkevät kuin pikkulikat jos häviävät.

On se aika ilkeetä haukkua huijariks, varsinkin kun yritän pelata mahollisimman reilusti.:(
Oon muuten overall-rankingis sijalla n. 850 ja viikko-rankingis 65.;)
Veisin sua satanolla, mutta valitettavasti ei oo tota peliä enää ;) Pleikkari vaihtu huollossa ja toi oli ladattu kaverin tunnuksilla. :offtopic: Pitäiskö toi worms ostaa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom