Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi vitun vellipallit, luovutitte ja läksitte menemään ekassa erässä, sekö on sitä joukkuehenkeä!? Ei me teitä kyllä kaivattukkaan, hcq:n kanssa sinniteltiin ja päästiin melkein rinnalle, Juzzikin päästettiin maalin makuun, vaikka olikin ties missä nysväämäs kikkelii..
;)
Joo toi on kyl perseestä, en mä millään pahalla.:DMä itseasias lähdin pois kun se pätki niin järjettömästi. Välillä oli pelaaja maalin edes sit se pätkäs ja löys ittensä siniviivalta. En tiedä mikä oli, mut tänään taas aamul toimi ihan normaalisti.
Sun dominointi nähtiin jo tänään. :dance:Kun lähetti kiikuttaa tuon pelin mulle niin voin alkaa dominoida kenttiä:D
Jäähypenkiltä on paha tehdä maaleja vaikka yhden heitinkin 5-3av:lla..Sun dominointi nähtiin jo tänään. :dance:
Voin tulla anytime uudestaan, kyllä ne selitykset jossain vaiheessa loppuu.Jäähypenkiltä on paha tehdä maaleja vaikka yhden heitinkin 5-3av:lla..
Aika tasaista oli, toki taklaukset mulle 100-0.Voin tulla anytime uudestaan, kyllä ne slap-passit jossain vaiheessa loppuu.
Jep, pelaillaan jos sitä luppoaikaa siunaantuu.Kahden ottelun saldo 8-4 ei ole tasaista jos 90% pelistä käydään teikäläisen päädyssä ja otetaan pommeja vastaan. :D
Mutta tulen ensi viikolla pelaamaan kun sulla on luppoaikaa, nostetaan kissa pöydälle.
Tein niin komeen maalin että boksi ei kestänyt, huoltoon menee.
Mua taas vituttaa kun jengi valitsee maajoukkueista aina venäjän tai kanadan.Näistä katkerista häviöviesteistä ei voi saada tarpeekseen. Heitin Venäjällä 3 läpiajosta 3 häkkiä ja peliä oli kulunut noin 5min. No luonnollisesti vastuksen nettiyhteys "pätkäs" ja sit tulee viesti "hienoja runkkumaaleja". Mahtavaa, kun toista tosissaan vituttaa :D