Nhl 09

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Oisko tiimiin pelaajia nyt?

Voi vitun vellipallit, luovutitte ja läksitte menemään ekassa erässä, sekö on sitä joukkuehenkeä!? Ei me teitä kyllä kaivattukkaan, hcq:n kanssa sinniteltiin ja päästiin melkein rinnalle, Juzzikin päästettiin maalin makuun, vaikka olikin ties missä nysväämäs kikkelii..

;)

Voi vitun vellipallit, luovutitte ja läksitte menemään ekassa erässä, sekö on sitä joukkuehenkeä!? Ei me teitä kyllä kaivattukkaan, hcq:n kanssa sinniteltiin ja päästiin melkein rinnalle, Juzzikin päästettiin maalin makuun, vaikka olikin ties missä nysväämäs kikkelii..

;)

Joo, ei ollut voitto kaukana;)

ei tuota jaksa. älytöntä rusettiluistelua :D mulle riittää ku vastustaja iskee 5 samanlaista häkkiä 3minuuttiin

jotenki sain kiekkoa riistettyä, siihen taidot jäikin. mut ei tos oo mitn järkee ku alivoimalla riistä kiekon, sit koko tiimi tulee perässä hyökkää ja vastustaja saa kiekon ja iskee vastahyök takakulma maalin. jihhaaa. siinä voiki jäädä sitte rusettiluistelee keskialueelle koska näkee ettei ehdi enää sinne hätiin. masentavaa

Mä itseasias lähdin pois kun se pätki niin järjettömästi. Välillä oli pelaaja maalin edes sit se pätkäs ja löys ittensä siniviivalta. En tiedä mikä oli, mut tänään taas aamul toimi ihan normaalisti.

Mä itseasias lähdin pois kun se pätki niin järjettömästi. Välillä oli pelaaja maalin edes sit se pätkäs ja löys ittensä siniviivalta. En tiedä mikä oli, mut tänään taas aamul toimi ihan normaalisti.
Joo toi on kyl perseestä, en mä millään pahalla.:D

Kun lähetti kiikuttaa tuon pelin mulle niin voin alkaa dominoida kenttiä:D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Zone-sarja -42%
Kahden ottelun saldo 8-4 ei ole tasaista jos 90% pelistä käydään teikäläisen päädyssä ja otetaan pommeja vastaan. :D

Mutta tulen ensi viikolla pelaamaan kun sulla on luppoaikaa, nostetaan kissa pöydälle.
Jep, pelaillaan jos sitä luppoaikaa siunaantuu.

Näistä katkerista häviöviesteistä ei voi saada tarpeekseen. Heitin Venäjällä 3 läpiajosta 3 häkkiä ja peliä oli kulunut noin 5min. No luonnollisesti vastuksen nettiyhteys "pätkäs" ja sit tulee viesti "hienoja runkkumaaleja". Mahtavaa, kun toista tosissaan vituttaa :D

Tein niin komeen maalin että boksi ei kestänyt, huoltoon menee.

Mikäs tän tilanne on? Joko se on kohta korjattu ja kuukauden ilmaiset livet tienattu?

Näistä katkerista häviöviesteistä ei voi saada tarpeekseen. Heitin Venäjällä 3 läpiajosta 3 häkkiä ja peliä oli kulunut noin 5min. No luonnollisesti vastuksen nettiyhteys "pätkäs" ja sit tulee viesti "hienoja runkkumaaleja". Mahtavaa, kun toista tosissaan vituttaa :D
Mua taas vituttaa kun jengi valitsee maajoukkueista aina venäjän tai kanadan.

Suositut

Back
Ylös Bottom