Nhl 09

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jeesus tuo pukuhuone on paska. Mistään ei (?) näe esim onko oma jengi pelaamassa tai paljonko on peliä jäljellä, että tietäis jaksaako odottaa.

Mä oon ens pelis kans pakki. Jospa se sujuis paremmin. Afro, kun mä katkasen syöttölinjaa, niin sä pidät toisen hyökkääjän. Tämä siis kun vastus hyökkää. Tietokonepakki tee mitää, kun yritän katkoa syöttölinjoi.

Ja vittu että ärsyttää kattoo noit maalei 7 seitsemästä eri kulmasta. Tuplaedit, tää on ollu mun kiekkohistorian hirvein peli!

vittu tuota päivitystä, päähän saa ajaa 40metrin vauhdilla mutta maalin edessä ei saa kontaktia ottaa yhtään. voi herranen aika. 20min mulla boksissa:D

on kyl nähty tää, 3hyökillä ilman pakkia ei voi pelata. kaikki 9 maalia samanlaisia

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Zone-sarja -42%
Onko muuten livessä nuo vs. pelit tarkotuksella tuommosia "tahmasia" jos vertaa yksinpeliin?

Vai onko miula vaan sitten paska nettiyhteys, kun tuntuu, että äijjät luistelis mudassa.

Onko muuten livessä nuo vs. pelit tarkotuksella tuommosia "tahmasia" jos vertaa yksinpeliin?

Vai onko miula vaan sitten paska nettiyhteys, kun tuntuu, että äijjät luistelis mudassa.
On se livessä ihan pikkasen tahmeempaa, ei oo yhtä sulavaa kuin yksinpelissä...

mul eii oo lagan pahemmin, yhteys on kyl 24, muutaman kerran jossain kohdassa sellanen pien nykäys käyny. eniten vituttaa ku noi online matsit kestää vissii kaks tuntii ku homot painelee starttia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom