Lisätty.:whip:
Kuin myös. Millon matsia? Tänään oon kyl ottanu kaikilta turpiin pahasti. :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lisätty.:whip:
Katellaan joku päivä, tänään en viitti lisätä sun tuskaas.:DKuin myös. Millon matsia? Tänään oon kyl ottanu kaikilta turpiin pahasti. :D
Joo venaile siel, menee ihan pien hetki.No otetaan yks nyt.
Hyvät pelit oli, toi häviö kyrsi ihan suunnattomasti.:DNo eipä ollut epäilystäkään siitä kumpi vei mutta aika hyvin sinnittelin kuitenkin, jopa yhden voiton onnistuin puristamaan irti.
ps. hirrrvee sika ;)
Saat olla ylpeä siitä, OMSK on koitunut monen pakkislaisen kohtaloks.:DJoka suunnasta tuli mailaa kokoajan, mutta joo voihan sen tulkita myös helvetin hyvänä puolustuksena kun ei vaan päässy hyökkäysalueelle. En nyt edes sano omasta pelialueesta mitään :D Kyllä se Kazaanin voitto ehkä meni molarin piikkiin kun levitti siihen Morozovin eteen. Ai että ku oli makia voitto!
Noi strategiat ei sano mulle yhtään mitään. Mä vaan pelaan.Ihan mielenkiinnosta, millä "strategialla" pelaat/pelaatte? Itsellä yleensä Tight point, 3-2, full attack ja cover the net.
Ihan mielenkiinnosta, millä "strategialla" pelaat/pelaatte? Itsellä yleensä Tight point, 3-2, full attack ja cover the net.