Nhl 08

Menee hermo ihan totaallisesti... Oonko oikeesti noin paska pelaamaan tuota? Yhden peli olen onnistunut neljästä voittamaan kaudestani ammattilainen vaikeusasteella. Tuntuu ettei mikään laukaus mene sisään ja sitten kone ruikkasee joka mestasta maalin.

En kestä vaan sitä häviötä, varsinkaan koneelle. Hiton koukuttava peli.... pitää vissiin ostaa toinen televisio makkariin niin saa rauhassa pelata, ettei tarvi kuunnella naikkosen räpätystä. Kyllä sitä puhua saa, mutta ei tarvi olettaa että vastaan sillon kun pelaan :D

Pääsittekö te suoraan siihen peliin mukaan vai pitikö harjoitella paljon ennen kuin rupesi onnistumaan?

Hei! mullahan on vanha 28" telkkari tuolla!... Ei hitto pitäskö käydä säätää boxi siihen kiinni kun täällä katsotaan heoressia.

ittee vituttaa ku tuo ammattilainen vaikeustaso on liian helppo ja tähtipelaaja taas liian vaikee.

Aha... Ilmeisesti olen sitten vaan paska..... Toistaiseksi!

Menee hermo ihan totaallisesti... Oonko oikeesti noin paska pelaamaan tuota? Yhden peli olen onnistunut neljästä voittamaan kaudestani ammattilainen vaikeusasteella. Tuntuu ettei mikään laukaus mene sisään ja sitten kone ruikkasee joka mestasta maalin.

Alku on vähän hankalaa, itse taisin ottaa dynastyssa all-star -tasolla takkiin jotain kymmentä ottelua putkeen, sitten paransin vähän puolustuspelaamista(höntyilyt pois, syöttö/laukaisulinjat kiinni ja pyörityksissä maalinedusta siistiksi.). Vaihdoin sitten superstarille ja nyt taitaa olla huikea 9 pelin voittoputki, vaikka melkein kaikki matsit onkin ollu tiukkoja kamppailuja.

Eli tiivistääkseni: puolustuspelaaminen on tämän pelin ydin.

Eli pelit sitten on aika vähä maalisia oikeasti?
4-5 maalia taitaa keskimäärin peleissään tulla meikäläisellä. Puolustamalla pyritään vaan pitämään ne mahdollisimman vähämaalisina, joskus onnistuu, joskus ei. Pahiten otin pataan joskus Washingtonia vastaan 8-1.

Eikö noita nappejen paikkoja saa vaihdettua..? Ite pelailen PS3:sella. Aikalailla erillainen ku vanhat nhl gaimit. 07 jäi vähän paitsioon.

Vanhoilla napeilla koneella ei ole mitään mahiksia, noil uusilla saan turpaan 6-0. Ajattelin kuitenkin opetella noi uudet napit, ku vanhoilla ei saa kikailltua oikeen mitenkään.

Pelailen samalla nickillä, jos hävisin pelin niin se oli kaveri joka pelas :D

Voi vittu et voi vituttaa noi koneen ohjaaman joukkueen kusetusmaalit. Pelaan all-starilla, äskeisessä dynastymatsissa pelasin Montrealilla Ottawaa vastaan, Ottawa teki maalin 15s pelin jälkeen (10min erät). No, se saattoi ehkä mennä omaan piikkiin, mitäs en ottanut tarkkaan hyökkääjää vartiointiin. Mutta, pelasin, puhisin, väänsin, käänsin ja kärsin kolmannen erän puoleen väliin asti, sitten sain ansaitin tasoitusmaalin. No, eihän tämä tietenkään koneelle sopinut vaan teki voittomaalin 12s aloituksen jälkeen. Perkele. :curs:

Elämä on, ei noita nyt usein satu. Eikä tekoäly tässä mun mielestä missään vaiheessa ole kusettanut aikaisempien EA-lätkien tavoin, vaan aika reilua peliä tuntuu olevan. Itse asiassa muistan useampia tapauksia joissa itse oon tehnyt ottelun loppuhetkillä tulleen AI:n tasoitus/johtomaalin jälkeen pikamaalin jollain apinanraivolla vääntämällä. :)

Paljon on kyllä sattunut noita, että saa hampaat irvessä pelata ja sitä maalia ei tule sitten millään. Ihan hyvä toisaalta, että ei aina se verkko soi niin helposti, niinhän se oikeastikin on.:) Mitään hirveen epäreiluja maaleja ei ole tullut.

Eikö ranked peleissä pääse säätää kuvioita..? Onko jokaisella jengillä samat kuviot vai..? (hmm..selkeitä kysymyksiä, toivottavasti tajusitte :) )

Mitähän jotkut vastustajat tekevät kun mulle on usein käynyt niin, että olen johdossa viimeisessä erässä, vastustaja pausettaa pelin ja sitten alkaa ihme warppailu. Kello sahaa edes takas ja samaa aloitusta vedetään kerta toisensa jälkeen. Peli ei etene mihinkään, vaan jää paikalleen. Jos lopettaa kesken, niin tulee tappio. Samoin joskus vastustaja pausettaa ja pausen jälkeen lagaa aivan törkeesti ja pelaamisesta ei enää tule mitään.

Mitähän jotkut vastustajat tekevät kun mulle on usein käynyt niin, että olen johdossa viimeisessä erässä, vastustaja pausettaa pelin ja sitten alkaa ihme warppailu. Kello sahaa edes takas ja samaa aloitusta vedetään kerta toisensa jälkeen. Peli ei etene mihinkään, vaan jää paikalleen. Jos lopettaa kesken, niin tulee tappio. Samoin joskus vastustaja pausettaa ja pausen jälkeen lagaa aivan törkeesti ja pelaamisesta ei enää tule mitään.
varmaan pistävät kaistaa tukkoon warettamalla tms. tahallaan.

Mullekkin käynyt noin muutamaan otteeseen. Aattelin aluksi et omasta linjasta ois uppikaista tukossa ku samalla linjalla on tietokonekkin. Aika väsyneitä jätkiä kyllä jos jaksavat tollasta harrastaa.

Apua

Miten tulee Nhl 08:n aloitukset(faceoff)tehdä tai siis mitä nappia pitää painaa että pystyy voittamaan aloituksia?Kyseessä on PS3:n netti-peli.Vanhoissa versioissa riitti aloituksessa kun naputteli X-nappia niin aloituksen pystyi voittamaan.Nyt kun samaa nappia painaa netti-ottelussa niin ehkä yhden aloituksen voittaa koko pelin aikana.Ei auta vaikka näpyttää X-nappia hitaasti tai nopeasti.Aloitus menee aina vastustajalle!Ärsyttävää.

Onko muuten joku huomannut että näitä "uusia"ohjainnäppäin-asetuksia käyttämällä saisi etua vanhaan(classic)-asetuksiin nähden?Itsellä kun ollut aina käytössä vain classic-asetukset.Kannattaisko siis opetella "uudet" tatti-laukomiset ym.ohjaukset? :david:

Miten tulee Nhl 08:n aloitukset(faceoff)tehdä tai siis mitä nappia pitää painaa että pystyy voittamaan aloituksia?Kyseessä on PS3:n netti-peli.Vanhoissa versioissa riitti aloituksessa kun naputteli X-nappia niin aloituksen pystyi voittamaan.Nyt kun samaa nappia painaa netti-ottelussa niin ehkä yhden aloituksen voittaa koko pelin aikana.Ei auta vaikka näpyttää X-nappia hitaasti tai nopeasti.Aloitus menee aina vastustajalle!Ärsyttävää.

Onko muuten joku huomannut että näitä "uusia"ohjainnäppäin-asetuksia käyttämällä saisi etua vanhaan(classic)-asetuksiin nähden?Itsellä kun ollut aina käytössä vain classic-asetukset.Kannattaisko siis opetella "uudet" tatti-laukomiset ym.ohjaukset? :david:

Ihan sama mitkä kontrollit käytössä, niin oikean puoleisesta tatista alottaa. Pleikalla siis.

Rostersit

Pystyykö itse "parantamilla" rostereilla pelaamaan on-line-matseja? Välillä vastustajan pelaajat on niin paljon nopeampia,vahvempia,tarkempia ja tehokkaampia,että väkisin tulee mieleen että josko kaverit on parantanut pelaajiensa arvoja. Itse jos lataan paremmat rostersit niin en pääse on-lineen lainkaan!

Back
Ylös Bottom