NFS underground 2

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Ei minusta kovinkaan hyvä peli. Fysiikat olisivat kivat ja aivan liian helppo. :3:
ja tämä tosiaan vain minun mielipide.

Mäntti sanoi:
Mä oon nyt voittanu kaikki kartalla olleet paikat. Mitä nyt?
Autoakaan en ole juurikaan päässy laittamaan :itku:

Mulla sama. Kaks kohtaa enää käymättä ja ainut mitä oon saannut tehtyä autolle niin on pienet konepuolen jutut. :(

HaRaXz sanoi:
Mulla sama. Kaks kohtaa enää käymättä ja ainut mitä oon saannut tehtyä autolle niin on pienet konepuolen jutut. :(

Ettekö ole lukeneet niitä SMS-viestejä? Niissä kerrotaan aika suoraan kauppojen sijainnit. Siis muidenkin kauppojen kuin Performancen.

Jos nyt tätä tarkoititte.

Mul on enää pari rallia ajamatta..Vähän tyhmää tosin kun lopussa ei saa enää niistä Cupeista autoja.

Ja niille joilla jumitti niin etitte sieltä niitä piilotettuja kauppoja, siinä on aina sellanen valo siinä sisäänkäynnin kohdalla. Kun löytää piilokaupan, niin saa aina unlockattua jotain kamaa.

Punanen: Maalit, tarrat
Vaal. Sininen: Autokauppa
Tumm. Sininen: Ajo-ominaisuuksiin vaikuttavat
Keltanen: Hifi,neonvalot,hydraulialusta yms tilpehööri
Vihreä: Levikkeet, spoilerit, valot, hiilikuituosat ,vanteet

Edit:siis sisäänkäyntivalojen värit

Sitä ulkopuolta pitää pimpata kans et pääsee eteenpäin.
Aina kun ostatte jotain koristeita siihen autoon niin se tähtilukema nousee ja aina kun pääsette uudelle tähtitasolle , pääsette DVD-kotelon kanteen, ja sitä kautta tulee niitä kisoja lisää.

Onko tossa enemmän pelattavaa kun ykkösessä? Itse en ole sortunut vielä warettaan, ties vaikka ostaisin aidon version. Lisäksi en oikein osaa säätää daemon toolsillakaan, tosin ykkösosan sain toimiin, kun yks tyyppi kädestä pitäen ohjasti irkissä.

Pakko oli pistää wareen. Palauttelin tossa mieleeni daemonin käyttöä ykkösosan kanssa. Sain pelin jo asennettuakin. Joku pikkujuttu tässä lopussa nyt oli ja ei välähdä. Kun peli aukeaa ja valitsen play tulee "please insert disk 2". Sitten mounttaan kakkos binin, ja painan ok, niin tulee "please inset the correct cd-rom.

Voisiko joku kertoa miten se nyt piti säätää, että sai pelin aukeamaan?

Manuel sanoi:
Pakko oli pistää wareen. Palauttelin tossa mieleeni daemonin käyttöä ykkösosan kanssa. Sain pelin jo asennettuakin. Joku pikkujuttu tässä lopussa nyt oli ja ei välähdä. Kun peli aukeaa ja valitsen play tulee "please insert disk 2". Sitten mounttaan kakkos binin, ja painan ok, niin tulee "please inset the correct cd-rom.

Voisiko joku kertoa miten se nyt piti säätää, että sai pelin aukeamaan?

Ainakin ykkösosassa tulee sama ilmoitus, jos ei ole korvannut pelin alkuperäistä .exe tiedostoa crackillä. Tämän jälkeen, kun mounttaa daemoniin 2 diskin, niin se toimii.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Tosiaan jommallakummalla binillä on crack-kansio, joka sisältää crackin. Korvaa pelin alkuperäinen .exe tällä tiedostolla, niin toimii.

Jees, kiitos ohjeista. Sain kyllä vieläkin vähän aikaa miettiä, ennen kuin tajusin miten se menikään, vaikka ohjeet oli selkeät :D

Kakkosbini vielä imutuksessa, viikonloppuna kerkee pelaileen :thumbs:

tuota noin..törmäsin ongelmaan kun kartalta on kaikki ympyrät ajettu, eli ne kisat. mitäs nyt? täts it ?

latku sanoi:
tuota noin..törmäsin ongelmaan kun kartalta on kaikki ympyrät ajettu, eli ne kisat. mitäs nyt? täts it ?

Minulla oli tänään tasan sama ongelma. Selvisin siitä niin, että tuunasin auton ulkonäköä sen verran, että tuli uusi tähti. Sitten ilmestyy sellainen tähtikisa kartalle ja sen kun menee, niin saa lisää kisoja.

Pitää tosiaan aina hommata parhaimmat osat mitä saa, niin tulee uusia kisoja ym. T näppäimestä näkee tilastot, missä vaiheessa peli on. Ite oon pelannu nyt 61 % perjantaista lähtien. Kaikki osat on jo saatavilla, mutta Skyline ei oo vielä autoista tarjolla :/

Täytyypi alkaa taas pelaamaan, hyvää hyvää viihdettä. Musiikkipuoli on kunnossa, niin kuin ykkösessäkin. Muutama loistokipale (esim. Rise Against - Give it all), mutta muutama turhakin.

Netissäkin olis kiva vääntää, mutta onnistuuko se wareversiolla helposti?

Aivan loistava peli. Eilen viimeksi pelailin (XBOXilla). Ehkäpä parhaita pelejä koskaan. Itse tykkään lähinnä rakennella noita autoja, plussaa se kun niillä pääsee kruisailemaan :5:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom