Newdot kellekkään tuttu??

Eilen tuli kotikoneelle joku paska newdot jutska,se estää pääsyn nettiin.Kun koneen käynnistää,niin tulee seuraava ilmoitus: C:\PROGRAM~1\NEWDOT~1\NEWDOT~1.DLL.Lisää/poista sovelluksesta poistin kyseisen ohjelman mut ei ainakaan auttanu.Ad-aware,spybot ja virustarkistus ajeltu läpi,mut ei tookaa.Kukaan tapellu vastaavan kans ja miten ratkes jos ratkes?Tänks!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onhan noita pöpöjä vastaan tullut taisteltua. Googlen kautta olen yleensä etsinyt poisto-ohjeet. Tee haku "newdot remove", niin varmasti löytyy ohjeet. Epäilemättä täältäkin ennen pitkää joku löytyy, joka osaa avustaa, mutta nopeiten saat ohjeet etsimällä itse.

Hellion sanoi:
Onhan noita pöpöjä vastaan tullut taisteltua. Googlen kautta olen yleensä etsinyt poisto-ohjeet. Tee haku "newdot remove", niin varmasti löytyy ohjeet. Epäilemättä täältäkin ennen pitkää joku löytyy, joka osaa avustaa, mutta nopeiten saat ohjeet etsimällä itse.
Löysin sille poisto-ohjelman,mut ei auttanu sekään.Palautin sit järjestelmän eilisaamuun,niin alkas pelaamaan...no hätä anymore ;)

Jullikka sanoi:
Löysin sille poisto-ohjelman,mut ei auttanu sekään.Palautin sit järjestelmän eilisaamuun,niin alkas pelaamaan...no hätä anymore ;)

Yllättävää, että toi järjestelmän palautus toimi virukseen. Nykyään ne käyttää sitä hyödykseen ja palauttaa sillä itsensä aina aktiiviseksi takaisin(oma kokemus. vastaus format c:).

Ei välttämättä kovin suotavaa nykyään pitää sitä päällä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom