Eikö pro-kisaajille makseta siitä kisaamisesta? Eikä niin päin että pitää itse maksaa. Tämä kai on se suurin etu ammattilaisurheilemisesta.
Jos ei pääse palkintorahoille niin kyllä oma lompakko siinä kevenee.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikö pro-kisaajille makseta siitä kisaamisesta? Eikä niin päin että pitää itse maksaa. Tämä kai on se suurin etu ammattilaisurheilemisesta.
Aika harvalla tänä päivänä näkyy ampiaisvyötäröitä, joten tuskin siihen kaatuu.
No ei kai se tee asiasta sen positiivisempaa jos kaikilla muillakin on leveät keskivartalot ja maha pullottaa. Tässä ei nyt viitattu Killen pullotuksiin koska ne näkee sitten lavalla onko niitä vai ei. Sinänsähän tuo keskivartalo ei kyllä ole Killen vahvuuksiin missään vaiheessa kuulunut. Itseäni enempi leveyttä enempi häiritsee tuo keskivartalon pituus suhteessa jalkoihin. Selästä ei ole kuvia näytetty joten toivotaan että sinnekkin on kehitystä saatu. Joka tapauksessa mielenkiinnolla odotellaan miten lavalla vertautuu varsin koviin kilpakumppaneihin nykymassoilla ja toivotaan että joku päänahka sieltä mukaan tarttuisi.Aika harvalla tänä päivänä näkyy ampiaisvyötäröitä, joten tuskin siihen kaatuu.
No toki on. Yleensä aika usealla menestyvällä on myös joku vahvuus. Killellä ei sellaista vielä mun mielestä tähän mennessä ole ollut.Onhan se nyt pärjäämisen kannalta ihan eri asia jos on joku heikkous, jossa on paljon huonompi kuin muut vs. että kaikilla muillakin on sama heikkous.