Nettisivujen tekijäpalkkiot

Sain tässä pitkästä aikaa tehtäväkseni tehdä nettisivut eräälle kunnan palveluita tuottavalle yritykselle.

Mieleeni herää nyt vain kysymys että paljonko jostakin perus nettisivusta kehtaa nykyää pyytää ? Tottakai jos sivut saa kaupattua 2000e niin siitä vaan mutta realistinen summa lienee 300-500e:n luokkaa ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Halvalla lähtee jos alle tonnilla teet.

Hinnoitteluperusteena tuntipalkka eikä urakka taitaa olla molemmille osapuolille reiluin. Jos tuntuu kohtuuttomalle niin ei kaikki tunteja tarvitse kirjata. Etenkin joskus tahtoo työnteko luisua netissä surffailun puolelle.

Hinnoitteluperusteena tuntipalkka eikä urakka taitaa olla molemmille osapuolille reiluin. Jos tuntuu kohtuuttomalle niin ei kaikki tunteja tarvitse kirjata. Etenkin joskus tahtoo työnteko luisua netissä surffailun puolelle.

Näinpä nimenomaan.

Se mitä kehtaa pyytää riippuu tietenkin omista taidoistasi, mutta en minä koskaan alle tonnin sivuja myisi. Pakettihinnat on muutenkin aika perseestä, kiinteä tuntilaskutus on IMO paras veloitustapa. Voi tulla lisää duunia syystä tai toisesta ja sitten vituttaa kun on myynyt 3000 euron edestä työtä 800 eurolla. Nimimerkillä kokemusta on.

Kyllä mä lähtisin rakentamaan hintaa koulutuksen ja kokemuksen perusteella. Jos niitä ei ole, niin ei sivuista silloin paljoa tarvitse maksaakkaan.

Kyllä mä lähtisin rakentamaan hintaa koulutuksen ja kokemuksen perusteella. Jos niitä ei ole, niin ei sivuista silloin paljoa tarvitse maksaakkaan.

Minusta koulutusta itsessään on aika turha ottaa laskuihin mukaan. Vain lopputuloksella on merkitystä. Paskaa voi suoltaa vaikka olisi ties mitkä paperit taskussa ja toisinpäin, tällä alalla ne eivät aina kerro taidoista. Minäkin olen täysin itseoppinut mutta laskutan silti kolminumeroisen summan tunnilta.

Se koulutus, kokemus ja taidot näkyy sitten niissä mahdollisissa referensseissä. Niiden pohjalta minä hinnan määräisin. Jos ei ole referenssejä niin keksii sitten vaikka päästä omia firmoja ja duunaa niille sivuja. Ihan yhtä päteviä nekin on esittelemään tekijän taitoja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom