Nettisijoittajakisa alkaa taas 1.10.2007

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
Riskisalkut top 5
Kevään 2007 parhaat:
1. piobullero
+1289%
2. mullemulle
+881%
3. SALA
+836%
4. Del Foss
+743%
5. PikkuHukka
+718%



Mä en ole saanu etes yhtään ostoa läpi :(
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Riskisalkut top 5
Kevään 2007 parhaat:1. piobullero
+1289%
2. mullemulle
+881%
3. SALA
+836%
4. Del Foss
+743%
5. PikkuHukka
+718%



Mä en ole saanu etes yhtään ostoa läpi :(

ei paniikkia... :)
 
Ois mielenkiintoista tietää kuinka nämä nettisijoittajan gurut pärjäävät oikeilla markkinoilla. Kaverithan tahkoavat tuottoja kuin Winclub konsanaan. :wtf:
 
Tossa kisassa on hyvä tahkota voittoa, kun voi senttiosakkeillakin treidailla mielin määrin. Todellisuudessa ei isommilla erillä kaupat edes toteutuisi...ainakaan pyydettyihin hintoihin. Eli sinällään ei kisa ihan todellisuutta vastaa.

Lisäksi voi warrejen kanssa "tuplailla" kun ei ole mitään menetettävää. Muutama onnenkantamoinen ja ollaan isoissa voitoissa. Osa rysähtää kerralla pakkaselle, osa onnistuu ja jää listojen kärkiin. Monessa kohtaa tossa ei varmastikaan sijoittamisen kanssa olen kovinkaan paljon tekemistä. Ainakin luulisin näin.

EDIT: Ja yritän lisäillä joku pv nuo loput nimen listaan, nyt ei ehi.
 
Timba: Oletko lisännyt Pelles79 ?
 
hei pitäiskö ton pakkiksen listan löytyä jostain tuolta nettisijoittaja-sivustolta?

oon varmaan ihan :david: enkä oo vaan huomannut sitä vaikka oon yrittänyt ettiä.


e: molemmat salkut plussalla!!! melkeen rosentin!! :D
 
Riskissä ykkösenä :rock:

ja pelkällä taidolla :D
 
Hajautuksessa ykkösenä, riski on vielä neitsyt. Ja Mammoth hyvänä kakkosena. Katotaan mihin holdailemalla (ainakin 90%) pääsee. Ja katotaan keksiikö jotain repäsevää riskipuolelle.
 
Back
Ylös Bottom