Nettisijoittajakisa alkaa taas 1.10.2007

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu

Timba79

Moderaattori
Mode
Liittynyt
5.6.2003
Viestejä
29 708
Ikä
45
Eli Nettisijoittajakisa alkaa Kauppalehdellä taas. Kerätään joukkue kasaan kuten viimeksi ja laitetaan tänne keskustelut aiheesta. Ilmoittautukaa mukaan, kisahan alkaa vasta 1.10. Teen sitten kuun lopussa kerralla nuo joukkueet kuten viimeksi ja lisäilen sitten myöhemmin mukaan tulevat kilpailijat mukaan.

Tein tarkoituksella uuden ketjun tästä uudesta kisasta, vanhasta voi tietty kaivaa tänne linkin jos joku haluaa sitä selata. Selkämpää näin.

Niin ja linkki ilmoittautumiseen:

http://nettis.kauppalehti.fi/t/nettis/ShowFrontPage.do?start

Ja huomioikaa, että joukkueeseen pääseminen vaatii teidän kirjautumisnimimerkkinne Kauppalehden palveluun, kilpailun nimimerkki voi olla ihan mitä muuta tahansa. Antakaa siis se käyttäjätunnuksenne jottei tartte noita moneen kertaan puljailla.

EDIT: Korjaus
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ooh onpas tullut hienommaksi noi sivut tuolla. vois tällä kertaa oikeesti vähän perehtyä ja kerrankin tehdä muutenkin kuin osakkeen nimen fiilisten perusteella ostoja :D tai sähläyksiä warranteilla joissa ollut 150% kurssinousu pari viikkoa aikaisemmin :D

samalla nimimerkillä rekkasin kuin mikä tälläkin palstalla. eli joka paikassa käyttäjänimi on ossipena tuolla kisassa, toivottavasti löytyy.
 
Pelles
 
Kilpailijat lisätty, kataq, Hasselhoff ja Pelles nimimerkkejä ei löytynyt. Annoittehan varmasti kirjautumisnimenne merkilleen oikein?

EDIT: Otan täältä copypastella nuo nimimerkit, eli mun kirjoitusvirheistä ei epäonnistumiset johdu...
 
Mukana kisassa, samalla nickillä kuin täälläkin. Tosin aika arpomismeiningillä lähdetään :D
 
Hyvin toimii toimeksiannot tai jotain :jahas: Se on sit KL:n vika jos mun salkku on huomenna 70% miinuksella ja tv-lupatarkastaja oven takana!
 
Hyvin toimii toimeksiannot tai jotain :jahas: Se on sit KL:n vika jos mun salkku on huomenna 70% miinuksella ja tv-lupatarkastaja oven takana!

joo noi sivustot toimineet tosi nihkeästi ja ei ole yksikään toimeksanto mennyt perille vaikka on päivän hinnalla ja myös osittaiset toimeksiannot sallittu.
 
Back
Ylös Bottom