Nettishoppailu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jambo
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
52
Täytyy myöntää että oon jäänyt koukkuun netin kautta shoppailuun. Nykyään ei meinaa jaksaa kierrellä kauppoja vaan tulee tilattua tavarat netin kautta, se on niin kätevää. Ensin tuote ja hinta vertailut. Sitten muiden käyttäjien kokemukset joltain sivuilta ja eikun tilaus menemään. Elektroniikan ja urheiluvälineet olen jo kauan tilannut nettikaupoista ja nyt laskeskelin että jo 1/3 vaatteistakin tulee tilattua netistä. Nykyään rupeaa lähinnä ahdistamaan ajatus kauppojen kiertelystä. Varmaan kohta alan tilata perseen pyyhkimistä netin kautta jenkeistä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Re: Netti shoppailu

Originally posted by jambo
Täytyy myöntää että oon jäänyt koukkuun netin kautta shoppailuun. Nykyään ei meinaa jaksaa kierrellä kauppoja vaan tulee tilattua tavarat netin kautta, se on niin kätevää. Ensin tuote ja hinta vertailut. Sitten muiden käyttäjien kokemukset joltain sivuilta ja eikun tilaus menemään. Elektroniikan ja urheiluvälineet olen jo kauan tilannut nettikaupoista ja nyt laskeskelin että jo 1/3 vaatteistakin tulee tilattua netistä. Nykyään rupeaa lähinnä ahdistamaan ajatus kauppojen kiertelystä. Varmaan kohta alan tilata perseen pyyhkimistä netin kautta jenkeistä.

Mistä sä sitä kamaa tilaat?

Re: Netti shoppailu

Varmaan kohta alan tilata perseen pyyhkimistä netin kautta jenkeistä.

Mulla toi toimii jo, laitan vain privamessun Rintafileelle.:jahas:
Vaikka eihän mulla kamasti tuolle ole käyttöä KUN JIPPIILÄISET NUOLEE MUN PERSETTÄ NIIN KOVAA TAHTIA!

Re: Re: Netti shoppailu

Originally posted by Mike
Mulla toi toimii jo, laitan vain privamessun Rintafileelle.:jahas:
Vaikka eihän mulla kamasti tuolle ole käyttöä KUN JIPPIILÄISET NUOLEE MUN PERSETTÄ NIIN KOVAA TAHTIA!

aiivaan....:rolleyes:

Kyllä tulee kaikenlaista tavaraa tilattua netin kautta, elektroniikkaa, lisäravinteita jne. Pirun kätevää se on. Vaatteet ostan kyllä suurimmaksi osaksi ihan livenä, netin kautta kun ei pysty sovittamaan.

Tilaukset lähtee mm. verkkokauppaan, salomonille Ranskaan, levykauppoja on ainakin miljoona, snoukka kamat esim. boardstocista jne. Monesti heitän hakuja esim. googlelle eri alan kaupoista. Sitä en sit tiedä mistä sitä KAMAA saa. Oisko jossain Jakomäessä tai Tampereella Hervannassa KAMAN myyntiin erikoistuneita veijareita. ;)

Tilaukset lähtee mm. verkkokauppaan, salomonille Ranskaan, levykauppoja on ainakin miljoona, snoukka kamat esim. boardstocista jne. Monesti heitän hakuja esim. googlelle eri alan kaupoista. Sitä en sit tiedä mistä sitä KAMAA saa. Oisko jossain Jakomäessä tai Tampereella Hervannassa KAMAN myyntiin erikoistuneita veijareita. ;)

KAMA = tavara = murre

:kuola:

Se vika netin kautta tilailemisessa vaan on, että joutuu makselemaan postimaksuja kivasti.. Vaikka kyllä täytyy myöntää, että tulee itekin tilailtua kaikkea, vaikka lähimpään kauppaan on n. kilometri..:lol2:

Hmmmmh. Itse en ole viehättynyt netti shoppailuun. Musta kun shoppailussa on juuri idea että saa ravata kaupasta toiseen monta tuntia ja kokeilla montaa kymmentä eri vaatetta ja loppujen lopuksi painua siihen ensimmäiseen kauppaan ja ostaa sieltä ensiksi sovitettu vaate. Jos sitäkään :) Live shoppailu toimii tottakai myös terapiana :) Siinä sitä duuni- ja rahahuolet häviää kun kokeilee kauniita vaatteita. (ja rahahuolia tulee lisää jos menee jotain vielä ostamaan....)
Nettishoppailu v*tuttaa siitä syystä myös että mikään vaate jonka sieltä tilaa ei ole sopiva.... Nykyisin kun rytkyt tehdään yhden ja saman mallin mukaan.... (tietty sama onkelma tavan kaupoissa mutta kyl sielt sovittamalla JOTAIN sopivaa löytyy...)

ite en ole netistä vielä tilannut kuin ennakkoon kaupasta jälkeenpäin noudettavia tavaroita.
Luottokorttia en 'uskalla' käyttää, kun ei tiedä sen turvallisuudesta yms. Jenkeissähän se on jo perinnettä, että ostellaa luottokortilla mutta jotenkin sitä ei vielä ite oikein...

Saksasta kyllä vois joskus tilailla vaikka kunnon koteatterivahvarin (jos olis joskus rahaa sellaiseen)

Ei netistä ostamalla kuitenkaan loppupeleissä sen halvemmalla pääse, ainakaan jos osaa kilpailuttaa yrityksiä.

Nettikaupoilla pitäisi olla ennakkomaksu tai verkkopankki toiminto. Koska pienemmissä tilauksissa saatu säästö menee yleensä postikuluihin.
Tarkoitan nyt luotettavia verkkokauppoja kuten esim: Pakkiksen verkkokauppa.

Käytetään tätä ketjua hyväksi.

Osotteita jos on heittää hyviin musiikki verkkokauppoihin niin pistelkää toki tähän. Ei siis instrumenttiloisia yms. vaan CD:itä. Esim. www.cdon.com ja sen sellasia. Kiitokset!

Itse tilailen nykyään melkeenpä kaikki vaatteet netistä, kun tämmöstä pullapoikaa vituttaa se sovituskopeissa hikoilu. Sitten myös ahdistaa melko paljon se ihmispaljous tai jos myyjä ryntää samantien kimppuun "mitä sais olla" tai "voinko auttaa" hyökkäysten kanssa.

30.3.2000 tuli tilattua ensimmäinen DVD nettikaupasta (play.com). Tähän päivään mennessä tonne on tullut tehtyä 215 tilausta ja lisäksi amazonit jne. Pikkuiset elektroniikkahankinnat tulee yleensä myös tehtyä netistä, suuremmat hankinnat teen mieluiten edelleen kivijalkakaupassa fiiliksen takia.

Uutena juttuna minulle on tullut vaatteiden tilaus jenkeistä (jcpenny.com). Tullissa ovat nyt melkoisen tarkkana ja postikulut ovat inhottavan kovat verrattuna tuotteiden hintaan, mutta silti esim. Leviksen farkut tulivat kotiin kannettuna maksamaan kuluineen alle 40eur.

Takana siis yli kahdeksan vuotta nettikauppaa luottokortilla ilman yhtään ongelmaa (koputtaa puuta).

Sanokaas joku mistä kannattaisi mahdollisesti tilata rullaluistimet? Joku Amerikkalainen tai vastaava nettikauppa.

Takana siis yli kahdeksan vuotta nettikauppaa luottokortilla ilman yhtään ongelmaa (koputtaa puuta).
Luottokortilla ostaminen netissä on vähintään yhtä turvallista kuin face to face ostaminen, ellei jopa turvallisempaa. Jos niin käy, että sua huijataan ni yhteys vaan luottokorttifirmaan ni saat rahat takaisin ja noi luottokorttifirmat pitää aika hyvin huolta, että niiden kortit käy vain luotettaviin kauppoihin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom