Nettiriippuvuus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CiioN
  • Aloitettu Aloitettu
Sama tuli mulle.
Hyvä juttu on se, että mulla ei vielä ole edes konetta. Pakko saada oma kone!!!!Kunhan sais säästettyä rahaa siihen.. :)

:offtopic:

Oli muuten naurettava toi alkoholi testi. Kuuluin toisiks pahimpaan riskiryhmään, ja minun olisi syytä miettiä juomisiani.
Ärsyttävää ku tommoset testit (sekä kouluterveydenhoitajat) on ihan kauhuissaan ku mainitsee juovansa ~12 börstaa illan aikana :jahas:

Mäntti sanoi:
:offtopic:
Ärsyttävää ku tommoset testit (sekä kouluterveydenhoitajat) on ihan kauhuissaan ku mainitsee juovansa ~12 börstaa illan aikana :jahas:

Eikö se sitten ole kauhistuttavaa? :jahas:

"Internetin käyttö aiheuttaa merkittäviä ongelmia elämässäsi. Sinun pitäisi aikailematta puuttua tilanteeseen."

Hei, olen RikuRiuku ja olen ollut jo vuosia addiktoitunut Internettiin.

Internetin käyttösi saattaa aiheuttaa sinulle ongelmia. Sinun pitäisi pohtia, millä kaikilla tavoilla nämä ongelmat vaikuttavat elämääsi. Sinun kannattaisi keskustella tilanteesta yksityisesti web-neuvontamme ammattiauttajien kanssa.

Tollasen tekstin sain jo ihan keveillä vastauksilla, mitähän se tarjoo jos vastaa kaikkeen sen usein...eika suolesta oli!!

Olet Internetin kohtuukäyttäjä. Saatat silloin tällöin käyttää nettiä hieman liian pitkiä jaksoja kerrallaan, mutta pystyt kontrolloimaan netin käyttöäsi. Halutessasi saat lisätietoa nettiriippuvuudesta ja sen ennaltaehkäisystä.

Juu, jos olis kotona netti, surffailisin varmasti tuplat tästä määrästä... Kaikkee kivaa löytyy aina.

Internetin käyttösi saattaa aiheuttaa sinulle ongelmia. Sinun pitäisi pohtia, millä kaikilla tavoilla nämä ongelmat vaikuttavat elämääsi. Sinun kannattaisi keskustella tilanteesta yksityisesti web-neuvontamme ammattiauttajien kanssa.

Siistiä. Tuo nyt vaan johtuu siitä, että työssäni ja opiskelussani joudun käyttämään verkkoa jatkuvasti.

Ja kyllähän pakkistakin pitää lukea.

Olen narkkari verkon suhteen. :lol2:

Edit: testi ei sovellu ammatikseen konetta käyttävälle ja varsinkaan verkkopuolen opiskelijalle. ;)

RikuRiuku sanoi:
"Internetin käyttö aiheuttaa merkittäviä ongelmia elämässäsi. Sinun pitäisi aikailematta puuttua tilanteeseen."

Hei, olen RikuRiuku ja olen ollut jo vuosia addiktoitunut Internettiin.

Hei Riku. Minä olen Jamaan ja minulla oli myös samanlainen ongelma vuosia sitten, kunnes löysin pelastuksen, jeesuksen, meidän vapahtajan. Hän ottaa sinut avosylin vastaan ja antaa syntisi anteeksi, jopa internet-addiktion.

Soita 0700-777-777 niin voit vielä saada apua. (Naiset soittavat vain ppm)

Tämäkin päivä piti nähdä:
http://www.helsinginsanomat.fi/tuoreet/artikkeli/1076153396262

Helsinki. Alokkaita on jouduttu kotiuttamaan nettiriippuvuuden tähden. Komentajakapteeni Jyrki Kivelä pääesikunnan asevelvollisuusosastosta kertoo tiistain Uutispäivä Demarissa, että alokkaita on jo vuosia kotiutettu nettiriippuvuuden vuoiksi.
"Osa alokkaista on niin riippuvaisia internetin käyttämisestä, että he eivät ole voineet suorittaa palvelustaan loppuun", Kivelä sanoo.

Nettiriippuvuuden tähden kotiutettujen alokkaiden palvelukelpoisuus tarkastetaan vuoden parin kuluttua uudelleen ja he suorittavat yleensä palveluksensa loppuun.
Nettiriippuvaisuuden tähden kotiutettujen alokkaiden määrää ei tarkoin tiedetä, sillä riippuvuutta ei vielä ole luokiteltu sairaudeksi.
Kivelä korostaa Demarin haastattelussa, että jokaisella alokkaalla on nykyään mahdollisuus päästä tietokoneen ääreen varuskunnissa.

Olet todennäköisesti Internetin kohtuukäyttäjä. Saatat ajoittain viettää liikaa aikaa netissä, mutta pystyt kontrolloimaan netin käyttöäsi.

Temp Human sanoi:
Helsinki. Alokkaita on jouduttu kotiuttamaan nettiriippuvuuden tähden. Komentajakapteeni Jyrki Kivelä pääesikunnan asevelvollisuusosastosta kertoo tiistain Uutispäivä Demarissa, että alokkaita on jo vuosia kotiutettu nettiriippuvuuden vuoiksi.
"Osa alokkaista on niin riippuvaisia internetin käyttämisestä, että he eivät ole voineet suorittaa palvelustaan loppuun", Kivelä sanoo.

Nettiriippuvuuden tähden kotiutettujen alokkaiden palvelukelpoisuus tarkastetaan vuoden parin kuluttua uudelleen ja he suorittavat yleensä palveluksensa loppuun.
Nettiriippuvaisuuden tähden kotiutettujen alokkaiden määrää ei tarkoin tiedetä, sillä riippuvuutta ei vielä ole luokiteltu sairaudeksi.
Kivelä korostaa Demarin haastattelussa, että jokaisella alokkaalla on nykyään mahdollisuus päästä tietokoneen ääreen varuskunnissa.

Jos tulee kutsu kertauksiin niin mä vetoan siihen että olen nettiriippuvainen ja pakkisriippuvainen :D

Kuka tunnustautuu ekaksi intistä kotiutettuksi kun oli niin ikävä pakkista?

Temp Human sanoi:
Ei jumalauta armeijassa tehdään pojista miehiä , mutta sellaiset ketkä eivät pysty olemaan ilman internettiä niin päästetään kotiin vaan. Täytyy sanoo et rupee hiukan toi ote lipsumaan noillakin... :curs: Olis vaan täytynyt vissiin jäädä töihin tonne kun se oli aika lähellä silloin kun pääsin pois... ainoo vaan että tarttis päästä sinne aika korkeelle että sais edes vaikuttaa johonkin asioihin. :whip:

BigBoi sanoi:
Ei jumalauta armeijassa tehdään pojista miehiä , mutta sellaiset ketkä eivät pysty olemaan ilman internettiä niin päästetään kotiin vaan.
Tiesitkö, että sieltä pääsee pois halutessaan vaikka sen takia, ettei pidä harmaista sukista? Eikös tuo ole yleinen käytäntö kaikille omasta aloitteestaan keskeyttäneille, että annetaan kaksi vuotta lisäaikaa ja katsotaan sitten uudestaan olisko pojalle kasvanu selkärankaa.

ook sanoi:
Tiesitkö, että sieltä pääsee pois halutessaan vaikka sen takia, ettei pidä harmaista sukista? Eikös tuo ole yleinen käytäntö kaikille omasta aloitteestaan keskeyttäneille, että annetaan kaksi vuotta lisäaikaa ja katsotaan sitten uudestaan olisko pojalle kasvanu selkärankaa.
No joo on tuo totta mutta kyllä mun mielestä kaikilta pitäis sen verran löytyä sisua että jaksaa vaikka päällään seisoa puoli vuotta. Ei se niin paha paikka ole. Ainoa että siellä ei ole muija silittämässä poskeen aamulla että kulta herää sulle on tullut uusia sähköposteja... ;)

Ihmettelen vaan koko touhua... siellä ei tarvitse enää tehdä mitään koska palvelus on kevennetty koska kaikilla ei paikat ja pää kestä sitä jos joku sillon tällöin huutaa sulle jostain ihan naurettavasta asiasta. Ottaa läpällä koko touhun niin selvii kaikkist helpoimmalla... ei ole viimeinen eikä ensimmäinen niin kaikki on hyvin. Hoitaa vaan hommat pois eikä yhtään enempää.

No niin nyt löysin toiset ovat jo ratkaisseet homman intissä.
Tässä
Kyllä meilläkin oli muutamalla kone messissä mutta ei me sentään netissä surffattu.... :worship: Kuinka kauan mahtoi tota leikkiä kestää :eek:

Olet todennäköisesti Internetin kohtuukäyttäjä. Saatat ajoittain viettää liikaa aikaa netissä, mutta pystyt kontrolloimaan netin käyttöäsi.

Toi ei pidä paikkaansa. Mä oon paljon riippuvaisempi :lol2:

Back
Ylös Bottom