Nettiradioita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pexi_
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
B.O.S.S. sanoi:
Pandoraa voin suositella, tosin pakkauksen tasosta en tiedä.

itse olen sitä parikertaa kunnellut, ja vaikka sen pitäisi olla 128-bitratella niin kyllä se aika hyvältä kuulostaa... Ainoo jännä juttu siinä on että jos haluu kuunnella enmmän kuin 10 kappaletta joutuu rekkaamaan sinne, ja sinne saa rekattuu vaan jenkit, mut nou hätä laittaa van zip codeksi jonkun jenkkilän numeron ja homma toimii :)

se on siitä jännä "radio" asema että siihen vaan itse kirjoittaa haluamansa kappaleen/artistin ja sen jälkeen se tekee sulle oman radiokanvan jossa on samanlaista musiikkia kuin halusit :) jännä homma mut se näyttää toimivan.

kunhan saisivat tuon vielä toimimaan winampilla tai muulla playerilla eikä selaimella...

Ainoa mitä itse nykyään tulee kuunneltua on di.fm (www.di.fm). Sieltä löytyy useampi konemusaan keskittynyt kanava. Suosittelen, vaikka laatu onkin vain 96kbps. Nykyään ei oikeastaan mitään muuta tule kuunneltua ja omat ämppärit on koneelta hävinneet lähes tyystiin. =)

www.pandora.com...se on siitä jännä "radio" asema että siihen vaan itse kirjoittaa haluamansa kappaleen/artistin ja sen jälkeen se tekee sulle oman radiokanvan jossa on samanlaista musiikkia kuin halusit :) jännä homma mut se näyttää toimivan.
Tulipas testattua tuokin tänään.

Erinomainen systeemi. :thumbs:

Back
Ylös Bottom