Nettipelailut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hpt
  • Aloitettu Aloitettu
dink sanoi:
Miksi ei?

No siis kyllä se muuten onnistuu ihan ok , mutta kun en ole paljon pelannut enkä vielä osaa kaikkia hienouksia ja tämmösiä.Muutaman kerran olen yrittänyt pelailla jollain ulkomaalaisilla servereillä , mutta pitää nyt ruveta suomalaisilla pelaamaan jos oppis vaikka jotain

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyöpeli sanoi:
No siis kyllä se muuten onnistuu ihan ok , mutta kun en ole paljon pelannut enkä vielä osaa kaikkia hienouksia ja tämmösiä.Muutaman kerran olen yrittänyt pelailla jollain ulkomaalaisilla servereillä , mutta pitää nyt ruveta suomalaisilla pelaamaan jos oppis vaikka jotain

Suomalaisia servereitä on harvassa, ja EU-servujakin aika vähän. Jenkkiservuilla taas lagi on usein aika kovaa luokkaa. Uutta patsia odotellessa.. Mutta AA on kyllä paras, ja vielä ilmainen, nettipeli mihin olen itse törmännyt. :thumbs: Countteria sun muita ei ole ikinä tehnyt edes mieli ruveta pelaamaan.

Countteria tulee pelailtu aina sillon tällön
Call Of Dutya pelasin mexico versiolla vähän aikaa kunnes en jaksanu ettiä enää niitä mexico servuja

Quakeworld: Team Fortress ja Deathmatch
Hl-modeista DODia ja CS vieläkin
Quake 3
Red Alert 1 & 2
Warcraft III
Unreal Tournament
Colin Mcrae Rally 4
+paljon kokeiluja

Joskus kokeillut Delta Forcea, Counter-strikea ja tällaisia mutta mua rupeaa vituttamaan siinä vaiheessa kun siellä pyörii jotain himonörttejä jotka on tehnyt huijausmodeja peleihinsä tai muuta, tai muuten ottavat liian tosissaan..

Tiberian Sunista tykkäsin moninpelinä, kaikki missä voi rakennella rauhassa ison tukikohdan ja joukot ja sitten lähteä kiusaamaan kavereita. ;)

Bongasin tuossa ihan ok nettiräiskinnän nimeltä "Joint Operations Typhoon Rising". Hyvältä vaikuttaa näin demoa kokeilleena. On helikoptereita ja muita leluja. Kentät sopivan laajoja ja ajoittain sellaista oikean sodan tyyppistä kaaos-henkeä, varsinkin 100-pelaajan servuilla. Pigit oli 50 tietämissä germaani-ja muille "lähikuntien" servereille.

Demossa voi testiä nettipeliä ja yhtä mappia, mikä on riittänyt minulle jo kuukauden. Kunhan saan tuon uuden tilaamani koneen + vesijäähyt kasaan, niin voisin harkita tämän pelin ostamista. Nykyisellä kokoonpanolla (AMD XP Barton 2500, 512 266MHz ddr, Nvidia Geforce Ti4200 128Mb) pätkii jonkin verran.

Unreal Tournamenttia tuli hakattua TODELLA tolkusti aikanaan. 2003 löytyy myös originaalina ja hakkailen sitäkin vielä sillointällöin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom