netistä pääsee vain pakkiksen sivuille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tenu
  • Aloitettu Aloitettu
nyt on ongelmana sellanen juttu että en pääse mihkään muualle netissä kun pakkiksen sivuille.

eli kun avaan koneen se avaa windowsin käynnistyttyä 2 uutta ikkunaa automaattisesti,eli 2 pakkotoisto.com ikkunaa koska mulla on pakkis kotisivuna.

eli en pääse mihkään muualle vaikka aukaisisin uuden ikkunan.jos yritän laittaa siihen jotain osoitetta ja painan enter osoiteriville tulee teksti "res:shdoclc.dll/dnserror.htm"

jos joku l33t h4x0r osais neuvoa mua koska mä sux0r

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Entä jos vaihdat internet-optionseista tyhjän aloitussivun? Mikä selain sulla on? Explorer, firefox, netscape?

Entä jos laitat osoiteriville
207.68.172.239 ? Pääsetkö Hotmailin sivulle?

no nyt pääsen selailemaan jotenkuten sivuja mutta vikasietotilassa.

Gideon S:ei auta jos laittaa tyhjänsivun,mulla on ie

Tomi:zorro sanoo korokikai!

Mixu:en pääse

koitappa ping ja komentoa. mitäs sitten sanoo?

edit. kerrotaanpa vähän tarkemmin.

komentokehoite auki ja sinne kirjoitat "ping 207.68.172.239" ilman " merkkejä.

Oli kerran sama vika duunissa, mikään muu sivu kuin pakkis ei toiminut.. kerroin pomolle ja näytin että pakkotoisto.com toimii hänen koneella.. hetkeä myöhemmin menin taas hänen huoneeseen kun tuli jotain asiaa, pomolla oli kaksi IE:tä auki ja selaili pakkiksen verkkokauppaa sen näkösenä että tutki mitä douppinkia mä oikeen käytän, laittoi äkkiä ie-ikkunat alas kun huomasi mut. :D

joo o,pitää pärjätä tällä vikasietotilalla sen aikaa kun veli tulee h4xoroimaan tän kuntoon.ilmoittelen sitten että mikä mätti

tenu sanoi:
joo o,pitää pärjätä tällä vikasietotilalla sen aikaa kun veli tulee h4xoroimaan tän kuntoon.ilmoittelen sitten että mikä mätti

Koitappas imutella ittelles vaikak firefox ja testaa sillä hommaa. Kyllä se taitaa olal ie joka bugaa..

Ei se bugaa. Sul on mato. IE-bugimato. Format C: auttaa parhaiten.
Koko koneen uudelleen asentaminen muutenkin putsaa turhia syväsontiaisia.

Teen itse vähintään kerran vuodessa uudellaan asennuksen.
Ylläpidän koneen siisteyden: F-Secure, Spybot, Ad-aware ja aina uusimmat päivitykset edm. ja Winsoosasta. Ei oo ollut ongelmia viimevuosina ollenkaan. Mitä nyt parit Trjoilalaiset, mutta nekin F-Secure tuhonnut heti.

jossain on joku vika! :)

itellä oli samantyyppinen ongelma, ja vika oli muistaakseni palomuurissa. piti asennella uusiksi ja sitten taas pelitti kaikki.

Niinjoo, se vika oli sellainen että en päässyt salatuille https-sivuille ollenkaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom