Netistä kaikkea ilmaiseksi

Olen innolla seurannut tuota Ilmainen -Facebook sivua mikä listaa kaikkia netin ilmaisia.
Siis tuotteita, lehtiä, tuotenäytteitä, eläintenruokia ja kaikennäköistä mitä saa ilmaiseksi:

Ilmainen Facebook sivu

Yllättäen tuolla ei ole ollut mitään bullshittiä vaan kaikki ihan asiallisia.

Just tänään oli esim. ilmainen Rumba-lehti (tosin tulee vasta toukokuussa) ja sitten jotain Aku Ankkoja sekä naisten meikkijuttuja ja hajuvesinäytteitä. Niistä en tiedä kyllä mitään :)

Kannattaa kokeilla ennen kuin haukkuu. Osassa on kusetuksen makua, mutta on niitäkin ilmaisia tavaroita joita saa oikeasti ILMAISEKSI.
Esimerkik -edit- tässä Facebook sivussa on monet käyttäjät saaneet ilmaiseksi hajuvesinäytteen, lemmikinruokaa ja alibin-näytenumeron. Itse tilasin sitä kautta Lacosten ilmaisen hajuvesinäytteen.

Kannattaa kokeilla ennen kuin haukkuu. Osassa on kusetuksen makua, mutta on niitäkin ilmaisia tavaroita joita saa oikeasti ILMAISEKSI.
Esimerkik -edit- tässä Facebook sivussa on monet käyttäjät saaneet ilmaiseksi hajuvesinäytteen, lemmikinruokaa ja alibin-näytenumeron. Itse tilasin sitä kautta Lacosten ilmaisen hajuvesinäytteen.
Kuinka ollakaan ensimmäinen posti ja sivu, jolla ei ole juuri laisinkaan faneja. Mistäs sinä tiedät ovatko ihmiset saaneet yhtään mitään, ellet sitten ole mestan ylläpitäjä ja mainoksen perässä.

ps. pakkotoistolla mainostaminen EI ole ilmaista

Back
Ylös Bottom