Netin "sankarit"

Tällä kaverilla on painavaa sanaa:

fuck u bitches and haterz:

mä repesin jonkun kommentille siis aivan totaalisesti:
"Yeah, the Fraggles are back. Not as hairy as in the old days though... "

:hyvä:

edit: itse video ei muakaan niinkään naurattanut.

Mikä se tämä syndrooma olikaan? Sekö jossa vanhetaan liian aikaisin? Mikrokefaliaan pää taitaa olla liian iso. Nämäkin tietoni olen tainnut saada laadukkaista 4D-dokumenteista.

Progeria on kyseessä, jos vanhenee liian nopeesti.

Ah, illan saa hyvin kulumaan tuon Ilpon parissa:

"

Nyt olen alkanut miettiä sitäkin, että olisi hyvä alkaa saada rahaa tallenteitani

katselevilta tahoilta.. Koska muutoin tulot on huonot tällä hetkellä.

En toki pistäisi pahakseni, jos joku anonyymisti tai omalla nimellään,

vapaaehtoisesti siirtäisi rahaa jonkun summan pankkitililleni OP 576034-29808..

Näin hän tukisi tätä(kin) toimintaani. Varoitanhan lisäksi epäkohdista ajoittain..

eli olen aktiivinen kansalainen, joka sillä tavoin maksaa "velkaansa" takaisin

yhteiskunnalle.. tai jotain sinnepäin.."

awpohjaajoarmy.jpg

Ja tästäkö Ilpolle pitäisi maksaa? Mikä tätä miestä vaivaa? Myös Ilpon runous on melko hämmentävää.

Päivän Selvä
on
rakkautemme

Siksi on turha
kiirehtiä

Kun on aikaa
märehtiä

Et ole kuitenkaan
Lehmä

Hyvä sinulla
on Peffa

Itse en välttämättä sanoisi tätä äijää kovin hienoksi näiden jälkeen...

1. http://www.youtube.com/watch?v=hA07EPOdZQ8
2. http://offender.fdle.state.fl.us/offender/flyer.do?personId=2530
Okei, "sexual offender", mutta luitko edes syytöksiä?

794.011(5) Commits Sexual Battery; Victim 12 Or Older And In Process Uses Physical Force Not Likely To Cause Serious Personal Injury

(5) A person who commits sexual battery upon a person 12 years of age or older, without that person's consent, and in the process thereof does not use physical force and violence likely to cause serious personal injury commits a felony of the second degree, punishable as provided in s. 775.082, s. 775.083, s. 775.084, or s. 794.0115.

(1) As used in this chapter:

(a) "Consent" means intelligent, knowing, and voluntary consent and does not include coerced submission. "Consent" shall not be deemed or construed to mean the failure by the alleged victim to offer physical resistance to the offender.

(g) "Serious personal injury" means great bodily harm or pain, permanent disability, or permanent disfigurement.

(h) "Sexual battery" means oral, anal, or vaginal penetration by, or union with, the sexual organ of another or the anal or vaginal penetration of another by any other object; however, sexual battery does not include an act done for a bona fide medical purpose.

Eli kaveri on ilman asianomaisen älyllistä, tietoista ja vapaaehtoista suostumusta ilman mainittavaa väkivaltaa suorittanut penetraation, joka tarkemmin kohdassa (h) määritellään. Jokainen baaripokaushan on juuri tällainen. Näitä tapahtuu arvaten 500 tapausta Suomessa joka päivä ja 50 miljonaa maailmassa. Tästä ei ole edes tuomiota.

Toinen syyte on se, että kaveri on yhden kerran 20 vuotta tapahtuneen jälkeen unohtanut ilmoittautua viranomaisille määrättynä aikana. Tästä on sentään tuomio.

En nyt halua puolustella seksuaalirikoksiin syyllistyneitä. Vastustan kuitenkin sitä, että mahdollisesti syyttömät ihmiset leimautuvat seksuaalirikollisiksi, kun lukutaidottomat ihmiset heittelevät linkkejä.

Katsoin kuvia, mutta en näe mitään kommentteja missään...?

Kommentteja varten pitäis olla tunnukset galtsuun. Mutta suht tyylikkäät amisviikset kaverilla kuitenkin, mullakin oli samanlaiset joskus :rock:

edit: niin, kertokaas mitä kommentteja siellä sitte on?

10.06.2009 18:31 <PALLO-KALA> mä kerron sen sulle ruman näköne valko turpa et jos et lopetya ni henki lähti !

12.06.2009 13:41 <PALLO-KALA> kuule mua ei sun kaveris liikuta jos mki haluun ni saan kuule heti auto lastilisia tapelee pyssyje ja puukkoje kera

12.06.2009 13:41 <PALLO-KALA> mua vittu tolaset äitisä nussiat pelota

12.06.2009 13:43 <PALLO-KALA> pärjään mut sen takia puukot koska haluan tehä tolaesta äitisä nusiasta kirjaimelisesti silppua

27.05.2009 10:19 <PALLO-KALA> kuule sinä emäs nussia tuu mun nokaa etteen puhuu ni katotaa kuka oon mies saatana maito naamaa hakkaan sut niin et äitiskää ei tunnista et tervetuloa vaa jyväskylää kahtoo kuka on mies jos uskallat :P

27.05.2009 12:16 <PALLO-KALA> heh et uskalla arvasinha minä et olet tollane raukka äitis nussia

28.05.2009 11:45 <PALLO-KALA> kuule emäs nussia tule jyväskylää jos haluat naamas uuten uskoo jos uskallat muty oikeesti tule ni otetaa miehestä mittaa

01.06.2009 21:06 <PALLO-KALA> kuule emäs nsusias nyt loppu jos et haluu et hakkaan sut teholle terbvetuloa jyväskylää kahtoo kuka on kuka

^ Siinä muutama esimerkki :lol2: Ja en kyllä usko trolliksi.

Mä katoinki noista kuvista, että eikös se näytäki vähän mannelta. En tosiaan nähny noita kommentteja. Nyt ei oo kyllä epäilystäkään.:D Hieno mies kaikenkaikkiaan.

E: oisko jonkun sortin half-breed eli puolimanne kyseessä, kun kuitenkin käyttää tavisten vaatteita (tai, no pilottitakkia mut kuitenki).

Ite en tunnistanut manneksi, koska yleensä niillä on aina nickki tyyliä kannelmäen_raineri, vuosaaren_helga tai helsingin_leif.

Back
Ylös Bottom