Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kannattaa, itekin olin vähä wtf-fiiliksellä, mutta se meni kyllä ohi ku toka osa alkoi.OA:n ykköskauden loppu oli sellaista paskaa, että ei vaan pysty edes miettimään kakkoskauden aloitusta.
Tosi kiinnostavaa.OA:n ykköskauden loppu oli sellaista paskaa, että ei vaan pysty edes miettimään kakkoskauden aloitusta.
Tosi kiinnostavaa.
Kannattaa, itekin olin vähä wtf-fiiliksellä, mutta se meni kyllä ohi ku toka osa alkoi.
E. lisätään vielä että se toka osa on suoraa jatkumoa ekalle osalle, että se loppu selittyy uudessa osassa.
Ymmärrän, itelle ei niin paha ollut ku pääsi heti kattomaan tokaa kautta.Mun pointti oli, että ne voi heittää kakkoskauden lopussa taas sit ihan mitä tahansa paskaa seinälle ja yrittää selitellä kolmoskauden alussa. Ei vaan jaksa satunnaislukugeneraattorilla generoituja juttuja seurata.
En tiedä onko ollut ketjussa jo juttua, mutta tää on melko mahtava.
K18 animaatioita, vähän tulee Black Mirror vibaa. Kestää 10-20min kipale, jokainen jakso oma tarinansa.
4 jakson perusteella suosittele kyllä kovasti.
Tosin kuten Black Mirror kanssa niin taso vaihtelee jaksosta toiseen.
View: https://www.youtube.com/watch?v=wUFwunMKa4E
Siellonny The Highwaymen katottavissa. Miten on porukalle maittanut ko. leffa?
In January, 2015, American rock climbers Tommy Caldwell and Kevin Jorgeson captivated the world with their effort to climb The Dawn Wall, a seemingly impossible 3,000 foot rock face in Yosemite National Park, California.
Melko jännä dokumentti kiipeilystä ja parista kiipeilijästä. Osui ja upposi.
The Dawn Wall | Netflix