Netflix

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
OA:n kakkoskausi Netflixissä. Kato jos tykkäät. Jos et tykänny ykkösestä, eipä sitä tarvi tänne erikseen ilmoittaa.

IsoDinon mielipiteeseen yhdyn Dirtistä, katottava oli mutta jotenkin enemmän kyä odotti. Ozzy keltaisessa mekossa, voi poojat...

OA:n ykköskauden loppu oli sellaista paskaa, että ei vaan pysty edes miettimään kakkoskauden aloitusta.
Kannattaa, itekin olin vähä wtf-fiiliksellä, mutta se meni kyllä ohi ku toka osa alkoi.

E. lisätään vielä että se toka osa on suoraa jatkumoa ekalle osalle, että se loppu selittyy uudessa osassa.

Tosi kiinnostavaa.

"ja sitten heräsin unesta ja"... Ei pysty seuraamaan, kun käsikirjoittajat kirjoittavat mitä sattuu ilman, että tarina pysyisi loogisesti kasassa. Tuo on ihan paskanheittoa seinälle satunnaisesti ja katsojan älyllistä aliarvioimista.

Kannattaa, itekin olin vähä wtf-fiiliksellä, mutta se meni kyllä ohi ku toka osa alkoi.

E. lisätään vielä että se toka osa on suoraa jatkumoa ekalle osalle, että se loppu selittyy uudessa osassa.

Mun pointti oli, että ne voi heittää kakkoskauden lopussa taas sit ihan mitä tahansa paskaa seinälle ja yrittää selitellä kolmoskauden alussa. Ei vaan jaksa satunnaislukugeneraattorilla generoituja juttuja seurata.

948101120.jpg

Mun pointti oli, että ne voi heittää kakkoskauden lopussa taas sit ihan mitä tahansa paskaa seinälle ja yrittää selitellä kolmoskauden alussa. Ei vaan jaksa satunnaislukugeneraattorilla generoituja juttuja seurata.
Ymmärrän, itelle ei niin paha ollut ku pääsi heti kattomaan tokaa kautta.

En tiedä onko ollut ketjussa jo juttua, mutta tää on melko mahtava.

K18 animaatioita, vähän tulee Black Mirror vibaa. Kestää 10-20min kipale, jokainen jakso oma tarinansa.
4 jakson perusteella suosittele kyllä kovasti.
Tosin kuten Black Mirror kanssa niin taso vaihtelee jaksosta toiseen.

View: https://www.youtube.com/watch?v=wUFwunMKa4E

Iski kyllä aika kovaa tuo sarja, vaikka en ole mikään animaatiofani (poislukien Akira). Toivottavasti tulee jatkoa. Muutama huono tai tylsä jakso mahtui mukaan, kuten se Hitlerin kuolema x6, mutta suurimmasta osasta tykkäsin.

Mitkä jaksot porukalle upposi? Itse tykkäsin eniten:

Secret War= Jäätävän hienoa animaatiota tässä jaksossa. Lisäksi toisen maailmansodan aikainen tunnelma+mystiikka toimii
Suits= Sekoitus hiljaista paikkaa ja Edge of Tomorrowia.
Beyond Aquila Rift= Toinen jakso todella hienolla animaatiolla. Matrixfiilikset lopussa.
Sonnie's Edge= Tyylikäs aloitusjakso, josta tulee mielleyhtymä Pacific Rimiin. Lopun twisti oli kova.
Good Hunting= Sekoitus steampunkia ja kansantarinoita.
Shape-Shifters= Ehkä se kaikkien paras jakso omaan makuun. Aihe oli tosi mielenkiintoinen ja olisin halunnut katsella pidemmän pätkän. Tästä saisi vaikka leffan tehtyä.

^ Eka ja vika jakso IMO parhaat, muutenkin noi cgi? vai mitä noi realistisen näköset onkaan, oli hyviä. Huonohkoja ei ollut kuin tuo Hitler jakso.

Löytyykö mitään tuollaisia realistisia animaatioita? GANZ:O kattonut ja oli ihan hyvä, ei oikeen muuten animaatiot iske.

Jos hyvät dokkarit iskee niin jossain vaiheessa oli vielä Barkley Marathons nähtävissä. Lieneekö enää mutta suosittelen jos löytyy.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom