Netflix

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu
Onhan siinä kuukausi joo.
Käsittääkseni voit perua sen heti, ja silti voi katsoa sen kuukauden loppuun. Varma en ole.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ehdottakaa jotain uutta sarjaa tai leffoi Flixistä. Lempi sarjoja on ollu himym, Breakout Kings, Orange is the new black, Prison Break, Holmesi etc.

Aika vaikea tuolta on mitään löytää, mutta tässä on jotain viimeksi katsomiani. Ite en hirveesti välitä perusjenkkileffoista, joten nämä ei välttämättä kaikille maistu:

Talvella tuli katottua tämä helvetin pitkä sarja:

+ Silta oli myös hyvä, mutta siitä ouuttuu viimeinen kausi:

Viimeksi muokattu:
Näkyy juu olevan, että voi perua milloin tahansa.

Olen kyllä helvetin vainoharhainen syöttämään korttia, jos/kun ei ole maksamassa mitään.

Joissain elokuvissa on kategorian kohdalla eri listauksia, mm "roisi" mutta kun selailee lajityyppejä niin siitä listauksesta ei löydy tuota vaihtoehtoa edes alalajityypeistä.. olenko vain sokea vai mistä tuo löytyy että pääsee katsomaan kaikkia siinä listassa olevia julkaisuja?

PS: Chef's Table on erittäin hyvä sarja. Suosittelen.

Joissain elokuvissa on kategorian kohdalla eri listauksia, mm "roisi" mutta kun selailee lajityyppejä niin siitä listauksesta ei löydy tuota vaihtoehtoa edes alalajityypeistä.. olenko vain sokea vai mistä tuo löytyy että pääsee katsomaan kaikkia siinä listassa olevia julkaisuja?
Jos ymmärsin kysymyksen oikein, niin tuosta linkistä kun selaat, niin saat haettua noilla muillakin genreillä:

http://whatsonnetflix.com/netflix-hacks/the-netflix-id-bible-every-category-on-netflix/

Voi sieltä jotain yksittäisiä uusia noin löytyä, mutta hirveää iloa ei ainakaan itselle ollut pikatestauksella.

muoks. tilannetta selventämään: http://www.episodi.fi/uutiset/vinkk...la-koodeilla-loydat-kiinnostavaa-katsottavaa/

Olen viikonloppuna lähdössä junalla reissuun ja haluaisin tabletilla katsoa jotain. Matkalla on heikko yhteys, joten onnistuuko Netflixistä niin, että avaisin elokuvan jo vaikka tuntia aikaisemmin latautumaan?

Olen viikonloppuna lähdössä junalla reissuun ja haluaisin tabletilla katsoa jotain. Matkalla on heikko yhteys, joten onnistuuko Netflixistä niin, että avaisin elokuvan jo vaikka tuntia aikaisemmin latautumaan?

Luulisi onnistuvan jos sama yhteys on koko ajan päällä eikä se katkea.

Stranger Things ensimmäinen kausi on Netflixissä.
Sekoitus scifiä, kauhua, ja trilleriä.

"A love letter to the supernatural classics of the 80's, Stranger Things is the story of a young boy who vanishes into thin air. As friends, family and local police search for answers, they are drawn into an extraordinary mystery involving top-secret government experiments, terrifying supernatural forces and one very strange little girl."​

Tuossa traileri, ja toka video on ekat 8 minuuttia.

View: https://www.youtube.com/watch?v=b9EkMc79ZSU

View: https://www.youtube.com/watch?v=CKtq-bZgS8I

Neljäs jakso menossa tuota Stranger Things. Onpa todella mielenkiintoista kamaa.

Ainakin ihan oikeasti menossa viides jakso putkeen just.
Onhan se toki outoa kamaa, kun kyseessä scifi/horror/thriller/drama. :)

Tuli katottua toi Stranger Things kaikki 8 jaksoa putkeen. Itse ainakin diggasin 80-luvun fiiliksestä ja musasta. Omasta mielestä erittäin hyvin tehty sarja. Sen minkä huomasin heti alusta lähtien oli että jokainen jakso oli tuupattu täyteen aika paljon tavaraa, eli tahti ei ole mikään perinteinen. Sarjahan on aika perinteinen scifi sarja missä pääosassa on luotu tunnelma eikä niinkään efektit. Mitään ei kuitenkaan ole vedetty ihan älyttömän överiksi. Ehdottomasti yksi parhaimmista minisarjoista mitä itse olen katsonut. IMDB arvosana on viel tällä hetkellä 9.4 mikä ei tule ihan helpolla.

Viimeksi muokattu:
Oli kyllä todella todella hyvä toi stranger things. Kaikki 8 jaksoo meni putkeen helposti. Tunnelma oli hyvä ja efekteillä ei liikaa yritetty kikkailla. Ryder teki mahtavan roolin tös imo. Vaimokin joka ei skifistä tykkää diggaili tästä.

Hyviä kyllä nuo lapsinäyttelijät.

Tai lapsia /nuoria.
Pakko kommentoida että yleensä en voi sietää lapsia päärooleissa, kun on yleensä ns. pikkuaikuisia.
Tässä sarjassa ei häirinnyt, eli vissiin melko hyviä olivat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom