Netflix Original - Narcos

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sain myös loppuun sarjan tänään, oli hirvittävän kovaa kamaa. Siis, todella timangia.
Mietin että jatkaako ne koska tavallaan olisi hyvä paikka lopettaa.... mutta toisaalta ihan lopussa tuli kyllä fiilis että toimii kyllä jatkokin. Sitä odotellessa.
Tulossa on kaudet kolme ja neljä myös. Jäihän toi pahasti kesken vielä, kun uudet pelurit tuli mukaan.

Jatkaahan ne, sokka tossa jo heitti kolmannen kauden teaserin kehiin.

Tulossa on kaudet kolme ja neljä myös. Jäihän toi pahasti kesken vielä, kun uudet pelurit tuli mukaan.
Niin mun kotimainen kieli on mitä on joten ulosanti välillä epäselvä, katsoin toki tuon teaserin ennen kuin kirjoitin viestin. Puhuin vaan siitä että kun katsoin mietin että meinaavatko jatkaa vai ei.

Niin mun kotimainen kieli on mitä on joten ulosanti välillä epäselvä, katsoin toki tuon teaserin ennen kuin kirjoitin viestin. Puhuin vaan siitä että kun katsoin mietin että meinaavatko jatkaa vai ei.
Anteeks ei taaskaan anneta, mutta joo. Eilen ilmoitti useampikin Hollywood lehti, että 3. ja 4. kausi on tulossa. Netflix toi itse uutisen kanssa ulos. Onhan tämä ihan helvetin hieno uutinen. Itse rakastunut tosissaan tähän sarjaan. Menee heittämällä Fargon rinnalle top 5 kerhoon nykyisistä sarjoista.

On tää kyllä hyvä sarja. Kakkoskausi katsottuna jaksoon 6 asti ja vkonloppuna loppuun.

Pablo on kova äijä, rahaa tuli niin paljon, että sen varastoimisessa oli ongelmia. Pelkkiin kuminauhoihin, joilla setelit niputettiin, niin meni rahaa 2500 dollaria/kk. :)

Tottakai ne jatkaa, kun Calin kartellikin on saatava vielä nurin.
Olihan tää kausi 2 myös hyvä, mutta pidin 1 enemmän. Varmasti katson tulevatkin kaudet, mutta fiilis ei ole sama ilman Medellinin kartellia ja Escobaria.

Ite katson jo toista kertaa El Patron Del Mal -sarjaa. Loistava sarja sekin. Pienempi budjetti, mutta paneutuu enemmän yksityiskohtiin, ja Kolumbialaiset ja monet muut latinot pitää kyseisestä sarjasta yleensä Narcosia enemmän. Autenttisempi ja Pablolla ei oo brassiaksenttia.:D

Aika hyväpyllyinen toi Pablon vaimoke.

narcos-202-pablo-tata.gif

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kovat on odotukset kolmosella taas. Aivan loistava sarjahan tämä on.

Kolmas kausi nyt Netflixissä.

Ai että on magee sarja tämä. 5 jaksoa takana, ja väittäisin olevan jopa parempi kuin kakkoskausi. Se kohtaus siellä hiussalongissa :eek:

Kolmos kausi väijytty. Todella pätevä tuottari tämäkin mutta jotenkin vain kaipasi pabloa. Plata o plomo la puta madre!

Miten ei kukaan ole Pakkiksella (ei ainakaan haku löytänyt) El Chapoa mainostanut?
Itse katsoin Narcosin kaudet 1-2, tykkäsin homona, sitten katsoin El Chapon, ja tykkäsin vielä enemmän.
-tun kova hullu pikku käppänä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom