Jatkaahan ne, sokka tossa jo heitti kolmannen kauden teaserin kehiin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tulossa on kaudet kolme ja neljä myös. Jäihän toi pahasti kesken vielä, kun uudet pelurit tuli mukaan.Sain myös loppuun sarjan tänään, oli hirvittävän kovaa kamaa. Siis, todella timangia.
Mietin että jatkaako ne koska tavallaan olisi hyvä paikka lopettaa.... mutta toisaalta ihan lopussa tuli kyllä fiilis että toimii kyllä jatkokin. Sitä odotellessa.
Jatkaahan ne, sokka tossa jo heitti kolmannen kauden teaserin kehiin.
Niin mun kotimainen kieli on mitä on joten ulosanti välillä epäselvä, katsoin toki tuon teaserin ennen kuin kirjoitin viestin. Puhuin vaan siitä että kun katsoin mietin että meinaavatko jatkaa vai ei.Tulossa on kaudet kolme ja neljä myös. Jäihän toi pahasti kesken vielä, kun uudet pelurit tuli mukaan.
Anteeks ei taaskaan anneta, mutta joo. Eilen ilmoitti useampikin Hollywood lehti, että 3. ja 4. kausi on tulossa. Netflix toi itse uutisen kanssa ulos. Onhan tämä ihan helvetin hieno uutinen. Itse rakastunut tosissaan tähän sarjaan. Menee heittämällä Fargon rinnalle top 5 kerhoon nykyisistä sarjoista.Niin mun kotimainen kieli on mitä on joten ulosanti välillä epäselvä, katsoin toki tuon teaserin ennen kuin kirjoitin viestin. Puhuin vaan siitä että kun katsoin mietin että meinaavatko jatkaa vai ei.