Nestepatti nilkassa, jänteet kipeänä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Treenasin aika ankarasti tässä keväänä juoksua ja sitten menimme Espanjaan leirille. Vähensin treeniä, mutta silti alkoi pikkuhiljaa tuntua kipua säären sisäsyrjällä, eli penikkatautia, mutta se meni ohi. Sitten alkoi ongelmat. En pystynyt enää edes kunnolla kävelemään illalla, kun runttasin vielä yhden treenin. Hermotus oli mennyt kokonaan ja se jalan ulkosyrjän jänne, ITB, oli kipeänä. Sen lisäksi koko nilkan etuossa ja säären alkuosa "pettivät", kun yritin juostaja kipu oli kova. Meinasin kaatua jalan pettäessä. Myöhemmin nilkan etuosaan ilmestyi paise, jossa ilmeisesti nestettä. Jalka ei ole painettaessa kipeä, mutta juoksu on tuskaisen mahdotonta. Syön voltareenia ja huljutan nilkaani kylmässä vedessä. Mitäs tuumaatte?

eivittu, itelläni aivan sama. Tosin se helpottaa levolla, mut sit ku juoksee niin ei kauakaa ku sama rumba. jos ei ekalla niin tokalla lenkillä tuottaa infernaalista tuskaa. Joku ihme patti mullaki tossa säären alaosassa. näyttää joltain purkaumalta. Kovemman lenkin loppuvaiheessa tuntuu että katkeaa sääri. Ja ongelmat vain oikeassa jalassa.

mulla oli vuos sitten samanlainen patti nilkassa ku se nyrjähti.laitoin kylmägeeliä iltasin, se auttoi. en tiiä kannattaako (joku fiksumpi voi korjata)

Mulla oli nilkan ulkosyrjällä nuppiluun vieressä nestepatti, joka oli kasvoi pikkuhiljaa isommaksi ja isommaksi. Lopulta, kun ei "nuppiluu" enää näkynyt, tai sitä ei erottanut nestepatista, näytin sitä lääkärille ja se leikattiin aika nopiasti pois nukutuksessa. Patti ei oikeastaan vaivannut, koska nilkan toimivuus oli muutenkin niin huono. Patti oli hyytynyttä nivelpussista "vuotanutta" nestettä.

mulla ei oo ainakaa kyse nilkasta, eikä mistään nyrjähdyksistä, tää on ihan sääressä, luunja pohjelihaksen välissä

Suositut

Back
Ylös Bottom