Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei yleensä, vaan joskus. Mulla ei suola turvota laisinkaan, mutta sitten taas jo 2–3 annosta alkoholia tekee sormista tosi turvonneet vähäksi aikaa.Johtuuko turvotus ylensä siis liian vähäsestä suolamäärästä? :O ihmettelen että kun syön ulkona, niin samantien turpoo sormet ja naama näyttää turvonneelta ja nesteiseltä. Ihan perseestä! Kotona käytän kyl suolaa jonkun verran, lähinnä jodioitua ruokasuolaa, merisuolaa tai ruususuolaa.
Unen tarve on aika henkilökohtainen. Jollekkin saattaa riittää 5 h, toinen taas tarvitsee 9 h.No hemmetti jotenkin pitäisi saada uni laadukkaammaksi, kun kuitenkin minun "huonosti" nukuttu yö on kestoltaan 6-7h yhtäjaksoista unta. Tämän luulisi riittävän? Iltaisin olen ottanut myös ZMA:ta mutta vaikutus lienee aika marginaalinen.
Ei yleensä, vaan joskus. Mulla ei suola turvota laisinkaan, mutta sitten taas jo 2–3 annosta alkoholia tekee sormista tosi turvonneet vähäksi aikaa.
Syö ruokaa joka ei turvota. Kummatkin noista esittämistäsi safkoista on aika käsiteltyjä. Miten ois vaikka popparien tilalle kurkku ja porkkanatikkuja dipillä ja metukan tilalle vaikka mahdollisimman lihaisa leikkele. Säästyt turhalta suolalta ja saat puhtaampaa polttoainetta joka ei oletettavasti turvota.Mulla tulee aina hirvee turvotus suolasesta ruuasta ja se on iha kamalaa. Mikähän siihen auttais? En uskalla sen takia edes syödä mitään poppareita,metukkaa yms ku ei oo kuva näyttää pallokalalta :(
Syö ruokaa joka ei turvota. Kummatkin noista esittämistäsi safkoista on aika käsiteltyjä. Miten ois vaikka popparien tilalle kurkku ja porkkanatikkuja dipillä ja metukan tilalle vaikka mahdollisimman lihaisa leikkele. Säästyt turhalta suolalta ja saat puhtaampaa polttoainetta joka ei oletettavasti turvota.
- - - Updated - - -
Ja jos nyt joskus haluaa "herkutella" ja vetää sitä käsiteltyä ravintoa, niin sitten hyväksyy sen turvotuksen. Kun sitä ei usein tule, on se yks hailee
Joo, ittellä samanlaisia kokemuksia tästä stressiasiasta ja huomaa et jos on tullut syötyä heikommin on turvotuksiakin enemmän.Hiilarithan keräävät nestettä jonkin verran, eikö?
ja liian korkeat miinuskalorithan kanssa aiheuttavat nesteen kertymistä korkean stressitason vuoksi, näin ainakin luin jostain. itsellä ainakin kalorien nostaminen on selvästi auttanut nestepöhöön.
Syö ruokaa joka ei turvota. Kummatkin noista esittämistäsi safkoista on aika käsiteltyjä. Miten ois vaikka popparien tilalle kurkku ja porkkanatikkuja dipillä ja metukan tilalle vaikka mahdollisimman lihaisa leikkele. Säästyt turhalta suolalta ja saat puhtaampaa polttoainetta joka ei oletettavasti turvota.
- - - Updated - - -
/QUOTE]
Mun käsitykseni popkorneista on aivan toinen. Sellaisella kuumailmahärpäkkeellää kun poksauttaa, niin mukaan ei tule muuta kuin maissia. Tosin hiilihydraatti kerää nestettä jne. mutta paljon parempi kuin esim. leikkele. Vihannekset ovat kanssa ihan kunkkuja.