Neste ralli 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Joo
  • Aloitettu Aloitettu

Joo

Ootteko menossa tänä vuonna Jyväskylään päin ralleja katsastamaan?

Itse olen varmasti menossa, kun on lähellä ajetaan ja siellä on monena vuotena tullut oltua. Mahtava meininki siellä metiköissä!

Tänään se alkaa! :rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ootteko menossa tänä vuonna Jyväskylään päin ralleja katsastamaan?

Itse olen varmasti menossa, kun on lähellä ajetaan ja siellä on monena vuotena tullut oltua. Mahtava meininki siellä metiköissä!

Tänään se alkaa! :rock:

Jees jees :hyper:
Huomenna illalla polkastaan auto ralleja kohti, lauantaina toiveissa kahteenkertaan ajettavalle pätkälle.

Täällä ollaan jo mestoilla ja parin tunnin päästä alkaa rallit. Keli on vähän kostea mutta se kuuluu asiaan. Huomenna jos kerkeis parit EK:t kattomaan kuten on perinne ollut jo ties kuinka pitkään :)

meikä olis menossa elämäni ensimmäiseen ralliin. lauantaina pitäis iltapäivällä käydä katsastamassa. mietityttää vaan semmonen asia että kun sinne ek:lle menee niin sieltä on vissiin kuljetus eteenpäin tienvarteen(?) ja yleensäkin että kuinka paljo starttia aikasemmin sinne kannattaa mennä.

Vois lähtee ihan suosiolla karkuun koko karkeloita, ku joka paikka on aivan turvoksissa keskustan tietämillä.. mut ei taida jaksoo..! Taidanpa sittenkin huomenna mennä terassille kattomaan josko rallit ois tuonu kissoja kaupunkiin! :kippis1:

tänään piti käydä laajavuoren shakedownia jo kattelee ja haistelee vähän tunnelmaa paviljongissa..lauantaina jos suuntais ouninpohjaan:)

Eka kerta neljään vuoteen kun ei tarvi olla töissä siellä joten onhan se liityttävä kinkereihin. :kippis1:
Metsään tuskin tulee mentyä mutta kävelykadun ek:lla tapahtuu kyllä aina kaikenlaista...:kippis1:

Juujuu tottakai... Niin kersasta asti tullut kaikki suurajot koluttua että eihän niitä voi jättää väliin. Huomisen joudun vielä kärvistelemään kun oon töissä, mutta lauantaina klo.05.00 lähetään ajamaan kohti ekaa pätkää ja tarkotus ois 3 EK:lla käydä lauantaina aikana. Sunnuntaista ei vielä tietoa, että tuleeko lähettyä, riippuu ihan että ketä on vielä mukana kisassa.

Mökki on lähellä ja sinne kuuluu kaikki äänet, joten ei voi välttyä rallin vaikutuksilta. Mökille lähtö on huomenna päivällä, mutta vielä ei oo varmuutta eksytäänkö tuonne metikköön.

Tänään lähden karkuun, jos joskus pääsen täältä hulinasta. Kaikki tiet Jyväskylästä pois on tukossa EK:den takia... :(

Mut huomenna vois käydä tarkastamassa vuolaan kusivirran kävelykadulla. Ainakin. Mihinkään ei pääse sisälle, jos ei pääse jonon ohi.

Eilen oli jo sammunutta sakkia keskellä tietä :jahas: Joskus iltapäivällä, kello oli 5!!

Huomenna lähen manseen ja sitten yöllä käyn vähäsen kaverin kanssa tanssimassa jämsän baareissa, eli aika hiljasta on osallistumiseni ralleihin. Sitäpaitsi dieetillä ei hirveästi kiinnosta värjötellä sateessa pätkien varrella.

Viimekin vuonna missasin ko. happeningit, kun lähdin Pieksämäelle katsomaan Kotiteollisuuden keikkaa :rock:

Ehkä ensi vuonna tulee osallistuttua "pitkän kaavan mukaan" :kippis1:

Eilen kun kävin kahden maissa iltapäivällä Kävelykadulla niin oli porukka jo aika hyvässä juhlakunnossa. Vois jättää tänä vuonna rallimeiningit väliin kun alkaa olemaan kesän alkoholikiintiö täynnä. Baariin jos aikoo mennä niin pitäis olla jo seitsemän maissa mestoilla, muuten saa jonottaa seisomapaikkoja koko illan ja keskusta on koko viikonlopun muutenkin ihan jumissa. Jos ei sada niin vois käydä Lutakossa katsomassa autoja.

Noniin rallit on mun osalta alkaneet, tästä lähetään kattoo kävelykadun EK:t. Huomenna lähetään sitten kattoo oikeesti rallia ja sitten taas on tuo kävelykadun EK ohjelmassa. Onneks on 5 päivän vapaat niin ei haittaa vaikka meneekin pitkäks tää viikonloppu....

No niin, siinä meni mun mielenkiinto taas tähän ralliin, Solberg veti suparun katollee :wall:

noni. eka kerta rallia seuraamassa. ouninpohja lännessä iltapäivällä oltiin ja positiiviset fiilikset jäi järjestelyistä sun muista. ei jääty kattomaan hirveen tungettuun paikkaan vaan käveltiin vähän pitemmälle missä porukkaa oli vähemmän. mukavaa oli ja sääkin oli mainio.

skoda2_small.jpg

jes, taitaapi rallikansalla olla "kankkusen juha" kylässä...;)
oltiin poikaen kaa aikanaan kolme vuotta putkeen ja olivathan mahtavat kekkerit nuo ajot..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom