nero

miten nerolla pystyy polttamaan 800mb levylle??jos alan polttamaan vaikka 750mb tiedostoa niin se sanoo et levyllä on liian vähän tilaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
olikohan siellä optionseissa joku kohta että salli ylisuuret levyt tms. ruksaa se

en nyt kyllä muista varmasti, sori...

auttakaa joku muu!!!!:curs:

Mikä kirjottava-asema sinulla on? Sinulta todennäkösesti puuttuu asemasta overburning toiminto, koska neron pitäisi polttaa automaattisesti hieman ylisuuriakin tiedostoja levylle. Oon saanut muistaakseni poltettua yhden 830 megasen tiedostonkin :)

mulla on lg:n 32 nopeuksinen asema.no voi vidu jos tuo asema ei polta.pitäs saada pelejä poltettua.ne pelit on bin. muodossa

Rimembör että ne binit on usein yli 800 megasia vaikka se ite poltettu image ei olekkaan. Mulla on joku hutsu samsung toi asema, ja ihan hyvin polttaa 80min. levyille yli 800mt imageja.

yritin polttaa uutta delta forcea.sen koko on 792 581,eli kyllä sen pitäis mahtua 800 mb levylle,mut ei se vain ala polttamaan sitä.muuten asema on toiminut hyvin.

Onko sulla cue-tiedostoa niille binneille? Kun valitset nerosta vasemmasta yläkulmasta valikon tiedosto ja sieltä polta image, niin laitat siihen sen bin tiedoston cuen ja avaa, niin pitäispä poltto onnistua loistavasti. Tosiaan sitten vielä kirjoitus tavaksi levy kerralla. Kannattaa kokeilla ensin simulaatiolla. Kyselkää lisää jos ei noilla ohjeilla onnistu.

Tuleeko siihen näyttöön sellainen viesti missä lukee että "cd/r media doesn't have enough space without finalizing. do u want to finalize cd?" tai vastaavaa (no okei, ei se vissiin ole lähelläkään tossa muodossa, mutta pitäisi tosta nyt se idea ymmärtää)?

edit: okei, saattoi olla ehkä hiukan tyhmä kysymys... mutta eihän sitä koskaan tiedä........ :david:

Johan satelee neuvoja :) ja jos poltat sen suoraan puretussa muodossa muista nimetä ne levyt oikein, muuten ei välttämättä toimi jos niissä on joku "tarkistus". Jos se nero vittuilee, niinkun mulla joskus tekee, niin kokeile muita imageburnereita kuten esim fireburner(?) jne.

Ainakin oma Neroni (v. 5.5.8.3) vaatii tiedosto -> asetukset -> erikoisasetukset-valikosta "salli ylipoltto levy kerralla poltettaessa"- kohdan ruksituksi, ja sitten vielä siihen alle pituuden määritellyksi, ennen kuin ylipoltto onnistuu.

Ja englanniksi tuo on sitten jotain englanniksi ;)

Itse jos satun netistä imuttamaan jonkun pelin esim, niin käytän daemon tools nimistä softaa, joka osaa luoda virtuaali cd-aseman, jonne voi taas ladata ton cue filun ja asentaa kyseisen pelin tuolta virtuaali asemalta.

Ainiin se on myös näppärää kun on asentanut tuon virtuaali aseman daemon tools:sta niin pystyy kopioimaan myös cd:ltä cd:lle, vissiin tätä kautta saa poistettua noi ylipoltto ongelmatkin..
Kannattaa kokeilla

Tässä miten overburn toimii nerolla englannin kielellä:

Perform the following steps to perform an OverSized CD-Copy:
Start Nero

From the action-bar select File and select Preferences.
In the Preferences window, select Expert Features (or Advanced settings for older versions) and select the Enable oversize disc... feature.

Choose a Maximum CD Length and click OK (82:59:59 is the maximum value that can be entered) and be aware of the risks explained in the warning.

From the action-bar select File and select CD Copy.
A window will appear when a CD is copied which is bigger than 74 minutes, click [OK] to start the oversize copy.
The OverSize feature also works fine when creating your own projects.

Keep in mind that it will only work with CD-Writers that support OverSizing.

Toivottavasti nämä edes vähän auttoi. :)

Miksi avi.tiedosto näyttää, että koko olisi 699MT ja sitten kun alan polttamaan sitä NERO:lla, niin se ilmoittaa kooksi 830MT! :wall:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom