Nero 6.3.0.5

Viikate74

Bukkake Fighter
Ikä
50
Tollainen on neron versio. SP2:sen kun asensin niin neora käynnistäessä tulee ilmoitus että nerolla on tunnettu yhteensopivuusongelma windowsin tämän version kanssa... WTF ?

Softa toimii edelleen mutta avi leffan poltto cd:lle kesti 40min ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kiitti

Sitten vielä toinen dilemma kun sama tapaus mikä yllä. Levy ei toimidvd soittimessa, näyttää sen alkuvalikon, luotu nerolla mutta thats it. ei etene.

onko vcd oikea formaatti mihin levy mitää polttaa..

Leffan saat näkymään kun painat kaukosta nappia PBC, päälle eiku siis pois. Näin ainakin mulla...

Ei ole tollaista nappia, mutta tosiaan poltetut leffat ovat kyllä näkyneet, voisiko napissa lukea jotain muuta?

onko tuo vcd oikea formaatti mihin ne pitää polttaa?

Mä ainakin poltan aina VCD:ksi, toimii minulla. Joo joskus muinoin jossain soittimessa se oli joku toinen nappi, en kyllä muista mitä siinä luki. Mulla tulee ensin se valikko, sit kun painaa sitä pcb-nappia, niin tulee musta ruutu ja sitten vaan play, näkyy.

Näin mulla...

Poltto kestää vieläkin ihan tuhottaman kauan...

päivitin neron tohon uuteen versioon..

mikähän tässä maksaa

TheSami sanoi:

mikähän tässä maksaa

Eihän sulla oo jääny se simulaatio täppä päälle siinä polttovaiheessa?

TheSami sanoi:
Kiitti

Sitten vielä toinen dilemma kun sama tapaus mikä yllä. Levy ei toimidvd soittimessa, näyttää sen alkuvalikon, luotu nerolla mutta thats it. ei etene.

onko vcd oikea formaatti mihin levy mitää polttaa..

Siis eikö VCD toimi?
Jääkö se siihen alku menuun jossa näkyy niin monta kuvaketta kuin on clippejä levylle laitettu.
Itsellä menee siitä eteenpäin ainoastaan painamalla numero painiketta.
Eli jos sulla on vain yks video siinä niin tietysti painat numeroa 1.
Jos taas on useampi video sillä levyllä niin painat sen videon numeroa jonka haluat katsoa niin aloittaa siitä kohdasta.

TheSami sanoi:

mikähän tässä maksaa

AVIsi ei melkovarmasti ole VCD:lle sopivaa resoa & MPEG pakattua muotoa eli Nero joutuu ensin pakkaamaan sen filusi kokonaan uudelleen ennenkuin voi VCD:tä siitä poltella. Olettaisin että tuo on se mikä hommassa kestää.

VCD speksit:http://www.videohelp.com/vcd

Voit tietty kokeilla pakata pätkän jollakin ripeämmällä/parempilaatuista jälkeä tekevällä softalla jo valmiiksi PAL tai NTSC VCD tai SVCD muotoon jo etukäteen, tämän jälkeen Nero ei enää pakkaile mitään vaan polttaa filesi suoraan.

Mitä taas alkuvalikkoon jumahtamiseen tulee niin numeronappulalla ainakin meikäläisen DVD-pyöritin lähtee toistamaan - Nerossa sai myös muistaakseni valikon kokonaankin pois jos halusi eli tällaisia levyjä DVD-player alkaa soitella sitten suoraan ekasta pätkästä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom