On nyt käynyt niin ikävästi että on ollu parin kaverinkaa aika iso riita, ja eilen tän kaverin kaveri, jota olin haukkunut, tuli ''selvittämään'' asioita. Hän pyysi minua vähän syrjemmälle ja keskusteltiin siinä niistä asioista. Hän sitten rupesi ottamaan vanhoja riitoja esille, jotka oli jo selvitetty aiemmin. Sitten tää kyseinen muijja yhtä äkkiä ns. hyökkäs sitten kimppuuni, että otti ihan hiuksista ja potki polvella naamaan. Siitä sitte irti koitin päästä pari kertaa mottasin sitä naamaan. Onneksi sitten joku ulkopuolinen nainen tuli väliin.
Nyt sitte on sellanen olo että nenä vois olla murtunu ku eile tuli verta ainakin 3 tuntia putkeen. En nyt haluaisi olla vasikka mutta kyllä mä rikos ilmoituksen teen, ja voiko tästä saada jonkinlaisia korvauksia jos se on murtunut ? ( lähden tänään lääkärille kuvauttamaan sen )
Olemme siis kyseisen tytön kanssa alaikäisiä ja nuorisovankilaankaa sitä ei vois laittaa ku ei oo ikää sinne. Ja tällä hyökkääjällä on tietääkseni ennestään merkintöjä pahoin pitelystä, varastamisesta ja alkoholin käytöstä.
Mitä tässä tilanteessa kannattaisi tehdä ? Nenä on kuitenkin arka ja turvonnut.
Nyt sitte on sellanen olo että nenä vois olla murtunu ku eile tuli verta ainakin 3 tuntia putkeen. En nyt haluaisi olla vasikka mutta kyllä mä rikos ilmoituksen teen, ja voiko tästä saada jonkinlaisia korvauksia jos se on murtunut ? ( lähden tänään lääkärille kuvauttamaan sen )
Olemme siis kyseisen tytön kanssa alaikäisiä ja nuorisovankilaankaa sitä ei vois laittaa ku ei oo ikää sinne. Ja tällä hyökkääjällä on tietääkseni ennestään merkintöjä pahoin pitelystä, varastamisesta ja alkoholin käytöstä.
Mitä tässä tilanteessa kannattaisi tehdä ? Nenä on kuitenkin arka ja turvonnut.