National Day Of Slayer 06.06.06

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja habalus
  • Aloitettu Aloitettu
tää ei nyt varmaa liity mihinkää mitenkään mutta kysytään silti.

ootteko kaikki slayer fanit saatananpalvojia tai jotain sen tapasia (kuuluuko hautakivien kaato jokapäiväiseen ohjelmaan jne) vai kuunteletteko huvikseen saattis musaa?

ymmärrän kyllä ihmisiä, jotka kuuntelevat metallia, mutta onko sen pakko olla jotain saatananpalvontaa? vai onko kaikki kissanraiskauspimputus samaa kamaa?

tarkotus ei oo alottaa sotaa vaan yrittää ymmärtää tätä monikulttuurisuus hömpötystä mikä suomessa on meneillään.

kaNi- sanoi:
tää ei nyt varmaa liity mihinkää mitenkään mutta kysytään silti.

ootteko kaikki slayer fanit saatananpalvojia tai jotain sen tapasia (kuuluuko hautakivien kaato jokapäiväiseen ohjelmaan jne) vai kuunteletteko huvikseen saattis musaa?

ymmärrän kyllä ihmisiä, jotka kuuntelevat metallia, mutta onko sen pakko olla jotain saatananpalvontaa? vai onko kaikki kissanraiskauspimputus samaa kamaa?

tarkotus ei oo alottaa sotaa vaan yrittää ymmärtää tätä monikulttuurisuus hömpötystä mikä suomessa on meneillään.

Ollaan tietenki.. Ei kai kukaan muuten tämmöstä paskaa jaksas kuunnella jos ei hautakiviä kaatelis :thumbs:

Toi saatananpalvonta on heviin olennaisena kuuluvaa uhoomista.Pieni murto-osa tosissaan paholaista palvoo.Metalli on vahvaa ja aggressiivista musiikkia ja samaa voimaa yritetään tuoda imagoon ja teksteihin kanssa.Mielikuvituksettoman on helppo napata saatananpalvonta kun muuta ei keksi...

Aika vahvasti kieli poskessa tehty nuo slayerin päivän sivut, hauska idea! :D

Pitää tänään pändireeneissä vetästä ainakin Mandatory Suicide :rock:

Itse en kuuntele Slayeriä, mutta kuitenkin ymmärsin että vitsillähän noi sivut on tehty. Harmi vaan kun sitten ne hulluimmat ja fanaattisimmat slayerfanit ei sitä tajua ja menevät ehkä sitten tekemään jotain tyhmää. Ei tosin suomessa, mutta ihan varmaan jossain jenkeissä kun siellä on muutenkin niin ääliötä porukkaa.

Tapa naapurin koira ja syytä siitä Slayeria. :D
Ton älä mene töihin voisin toteuttaa.

kaNi- sanoi:
[PROVO]Slayer ei oo kissanraiskauspimputusta. Slayer on vanhojen gubbejen musiikkia ja mun äitikin kuuntelee rankempaa kamaa. Jari Sillanpää näyttää itse Saatanalta näitten jätkien rinnalla.[/PROVO]

No ok, on nää tehny muutaman hyvänkin biisin (ja ykskin niistä on coveri :D ).

suortti sanoi:
Joo eipä toi Slayer paljoa saatananpalvontaan/satanismiin liity. Toi saatananpalvonta/satanismi on sen verran moniselitteinen ja tulkinnanvarainen juttu. Joku himokristitty väittää että kaikki jotka eivät elä heidän oppiensa mukaan ovat saatananpalvojia. Itse väitän niin että satanismi on saatananpalvontaa mutta näillä ei oo mitään yhteistä raamatun demonologian kanssa. Meni vähän offtopiciksi.

"Slayer on bändi Kaliforniasta. Heidän musiikistaan on tullut saatanallisen speed metal-musiikin ilmentymä 1900-luvun jälkipuoliskolla."

tuosta vaan päättelin, että tää on jotain rääkymistä...

Noniin muistetaan nyt pitää satanismi ja saatananpalvonta erillään :)

"Usein satanismi erotetaan saatananpalvonnasta, jossa palvotaan kristillisestä demonologiasta eli paholaisopista periytyvää henkilöllistä epäjumalaa. Toisin kuin saatananpalvoja, satanisti ei pidä jumalanaan mitään itsensä ulkopuolista (kristinuskon) demonia - satanistille hän itse on jumala. Merja Hermosen mukaan satanistit voidaan jakaan moniin sosiologisiin ideaalityyppeihin: järkiperäisiin satanisteihin, aatteellisiin liikkujiin, metallisatanisteihin ja entisiin saatananpalvojiin. Eritoten black metal -kulttuuriin on liittynyt eräänlaista satanismia, jolla on enemmän yhtymäkohtia saatananpalvontaan kuin Anton LaVeyn määrittelemään satanismiin." -Wikipedia

Snowbe sanoi:
Noniin muistetaan nyt pitää satanismi ja saatananpalvonta erillään
No toikin on vähän tollaasta. Anton Szandor LaVey perusti sen "saatanan kirkon", mutta ei mun mielestä mitään satanismia/saatananpalvontaa. Itse katson sen niin että ei saatananpalvonnassakaan palvota mitää raamatun perkelettä vaan sä oot itse se. Menee vähän sekaisin satanismin kans, joka on nykyisin kunnon muotihömpötys, joka toinen on melkeen satanisti kun on ateisti jne.
Sori tää offtopicki.

Back
Ylös Bottom